Ale já přeci nikoho nebuzeruju,já mám obzvlášt dobovou korektnost v paži....jenom jsem chtěl mistra lišáka trošku popíchnout noAles-X píše:Tady uz brzdete s buzerovani co je dobove korektni, nebod ac se to seriove na brouky nemontovalo, je docileno dobovymi postupy doboveho tuningu, z meho pohledu je to vice nez dobove korektni. Nebo myslite ze Mathe a podobni sekali nekde seriove vetraci zebra ....
Java Green 64 - Evžen
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Java Green 64 - Evžen
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Java Green 64 - Evžen
Ja to pochopil jak to myslel loufes, jenze neni se cemu divit, nekoho reputace se tezko meni. Kazdopadne ty okapy jsou takovy umrneny
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Ja zas musim smeknout klobouk pred Lisakom.. Design louvers ako pouzil Lisak - je velmi triezva a dokonale navrhnuta.. Nie vo vsetkom sa s Lisakom zhodneme, ale toto patri do triedy Ultra Classe.. Triezve, krasne, funkcne a velmi dobove..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Po takové pochvale budu nosit frňák nahoru a nikdo se mnou nevydrží . Jinak kdybychom se "vo všetkom zhodli" tak by to byla nuda, ale určitě to není tak zásadní, že bychom spolu nemohli v hospodě sedět u jednoho stolu a polejvat jazyk.
Jinak si přiznejme, že zas tak geniální nejsem. Zvažovali jsme různé varianty a pro vítězný návrh nám byl inspirací následující obrázek.
Jinak si přiznejme, že zas tak geniální nejsem. Zvažovali jsme různé varianty a pro vítězný návrh nám byl inspirací následující obrázek.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
Na inspiracnom obrazku su louvres inverted, co podla mna zhorsuje odvod vzduchu. Konfiguracia na Lisakovej kapote je lepsia verzia..
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Říkal jsem si, že by nebylo od věci si nechat změřit jak na tom vlastně Evžen je.
A je na tom takhle. Myslím, že to není tak špatný. O 6 poníků víc než standard a výrazně strmější růst krouťáku a vrchol křivky placatější.
A je na tom takhle. Myslím, že to není tak špatný. O 6 poníků víc než standard a výrazně strmější růst krouťáku a vrchol křivky placatější.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
No nechci se opakovat ale je to takové umrněné
A teď vážně. Myslím, že máš být na co hrdý! Paráda.
A teď vážně. Myslím, že máš být na co hrdý! Paráda.
Co přijde dál???
Re: Java Green 64 - Evžen
Není to sice dobře čitelné, ale jestli je výkon 40 PS na kolech, tak motor bude mít ještě víc, možná o 5 PS?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Chtěl bych převodovku a kola které seberou jen 5 PS Tohle bude přepočítaný na motor. Ztráty na převodovce se měří při brždění, jestli si to ještě dobře pamatuji.lope píše:Není to sice dobře čitelné, ale jestli je výkon 40 PS na kolech, tak motor bude mít ještě víc, možná o 5 PS?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Máš pravdu předsedo. Cituji ze stránky http://www.falcon-racing.cz/mereni-vykonu/" onclick="window.open(this.href);return false; kde jsme to prováděli: "Součástí vstupního měření je doběhová zkouška, při které se zjišťují ztráty v převodovém a hnacím ústrojí. Na velikost ztrát má vliv tlak v pneumatice, upnutí a stažení upínacími popruhy. Z tohoto důvodu se při každém novém upnutí nebo dotažení upínacích popruhů musí provést nová doběhová zkouška pro zjištění aktuálních ztrát. Následující měření se provádí bez doběhové zkoušky."Sam píše: Chtěl bych převodovku a kola které seberou jen 5 PS Tohle bude přepočítaný na motor. Ztráty na převodovce se měří při brždění, jestli si to ještě dobře pamatuji.
Škoda, že až po návratu domů nás napadlo, že jsme mohli udělat ještě jedno měření. Stačilo sundat řemen a věděli bychom, jak to vypadá bez Judsóna.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Bez judsóna. Bez judsóna by to vypadalo blbě, měl by si handicap v podobě lamel které brání průchodu vzduchu. To raději shodit druhý řemen a ověřit kolik ps pobere ventilátor. A vůbec, co ten lavor mezi 1400-2000rpm ? Tam máte ještě rezervy.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Vzhledem k tomu, že kus co to provozuje je velice komunikativní a za dvě rozjížďky si účtuje rozumných 800,- Kč včetně DéPáhé tak by se mohlo vyzkoušet víc variant jako bez judsóna, bez větráku i třeba poladit předstih. Jsem jenom prostý pobíječ much, ale za tím lavorem bych asi hledal rozdělovač.Sam píše:Bez judsóna. Bez judsóna by to vypadalo blbě, měl by si handicap v podobě lamel které brání průchodu vzduchu. To raději shodit druhý řemen a ověřit kolik ps pobere ventilátor. A vůbec, co ten lavor mezi 1400-2000rpm ? Tam máte ještě rezervy.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Možná si při pohledu do kalendáře řeknete, že zbytečně plaším, ale já to vidím tak, že sezóna 2016 je za rohem a tak je nejvyšší čas se na ni začít připravovat. Aby v únoru nenastala panika, že nemáme vyzkoušenou a nalakovanou kapotu tak jsem začal konat.
Dobře jsem udělal, bude potřeba ji před stříkáním ještě trochu poladit, aby seděla jak má.
Dobře jsem udělal, bude potřeba ji před stříkáním ještě trochu poladit, aby seděla jak má.
Každý celek se skládá z detailů.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
To bude paráda koukam. Další nenápadnej odkaz na to že tu pod krovkama neni úplně série.
To mam rád když auto působí na první pohled normálně sériovym stavem ale nenápadnýma detailama naznačuje že umí trochu víc.
Laik si řekne hmmm krásnej obyčejnej brouk, kdo brouky zná koukne a hned mu něco nesedí
To mam rád když auto působí na první pohled normálně sériovym stavem ale nenápadnýma detailama naznačuje že umí trochu víc.
Laik si řekne hmmm krásnej obyčejnej brouk, kdo brouky zná koukne a hned mu něco nesedí
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
Je to málo zelený.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Zrychlený přesun na dopasování ke klempíři za pěkného počasí .
Každý celek se skládá z detailů.
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Java Green 64 - Evžen
Není to náhodou benzinka před Chrastí?lišák píše:
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Java Green 64 - Evžen
Ne Loufesi, je to benzinka těsně za cedulí Chrást, viz fotka Lišáku, vypadá to super.loufes píše:Není to náhodou benzinka před Chrastí?
1966