Snížení výplachových tlaků umožní snadnější odchod spalin. Nic se ale nesmí přehánět, protože by mohlo docházet k dohořívání směsi ve výfukových kanálech a to by výkonu ani životnosti motoru také neprospělo.čáryfuk píše:to pro nás blbce znamená co ?evinsen píše:snížení výplachových tlaků...
Java Green 64 - Evžen
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Každý celek se skládá z detailů.
- machyss8
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 288
- Registrován: 18 lis 2013
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Ale proč rychla auta ve filmech vždy mají plameny z výfuku?:D
Re: Java Green 64 - Evžen
pretoze prekrytie vacky je mohutne...co znamena, ze vyfukovy ventil je otvoreny v casti kompresneho taktu a zmes unika do vyfuku.../ laicky vysvetlene../
a co sa tyka filmu, vsetko je mozne na dosiahnutie efektu...
a co sa tyka filmu, vsetko je mozne na dosiahnutie efektu...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Teď jsem si všiml, že Tvoje otázka zůstala nezodpovězena. Pevnost Josefov u Jaroměře.Michal píše:Lišáku, krásný. Kde to je focený? Zajedu se tam taky sklonit
---
Máme rádi projížďky po Železných horách. Můžeme jezdit z kopce.
Můžeme jezdit do kopce.
Minimální provoz, krásná příroda a až na drobné výjimky vcelku slušné silnice.
V Proseči je úžasná obecní hasičská zbrojnice v původním stavu. Předpokládám, že tam kdysi mohlo být zaparkované ruční čerpadlo na voze který se zapřahal za koňské spřežení. Nic většího se tam nemohlo vejít, protože i jako garáž pro Brouka by to bylo těsné .
Z tohoto místa je krásný výhled na Chrudim, Pardubice a za jasného počasí i siluetu Krkonoš.
Dnes jsme přidali pohodových 143km a zatím jediné negativum zkušebních jízd je malá kapka oleje na spínači tlaku. Chtělo by to sehnat NOS kousek, ale když se to nebude rapidně zhoršovat tak to zatím bude stačit po jízdě otřít.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
Dobrý vesnický silnice závidím. Já se pohybuju většinou ve SČ a Ústeckým kraji, a tam je to hrozný, někde (kde by se dalo jet 60-80) je 40 km/h moc. Ale zase ten pocit, když člověk několik desítek km nepotká kamion (vždycky když vidím tyhle řidičský prasata, otvírá se mi nůž v kapse). Na posledních 2 barevných fotkách mi zadní nárazník připadá dost vysoko. Neříkám, že je to špatně, koneckonců starý kastle mají zadek zase více nebo méně spadlý, ale zajímalo by mě, jestli máte nějaký výkresy, který to potvrzujou.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Myslím, že už jsme to tady kdysi řešili. Máš pravdu, že není úplně přesně a to z části proto, že se hodně bojovalo s pasováním replikového čela, blatníků a špiček podběhů a lépe nám to při nejlepší snaze nevyšlo, ale také mají blatníky jinak tvarovaný okraj a opticky to zkresluje víc než je zkutečnost. Na fotce s originál blatníky před renovací je vidět, že jde spodní hrana od čela v plynulém oblouku a menší mezera mezi koncovkama a nárazníkem je také proto, že je pokleslý a špalky jsou tak trochu v záklonu oproti současnému stavu.lope píše:Na posledních 2 barevných fotkách mi zadní nárazník připadá dost vysoko. Neříkám, že je to špatně, koneckonců starý kastle mají zadek zase více nebo méně spadlý, ale zajímalo by mě, jestli máte nějaký výkresy, který to potvrzujou.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
No a jini takove nedostatky resi pouzitim silikonu
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
No panejo, tebe tu tedy pěkně grilujou, Lišáku.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Já už se s tím nějak vnitřně vyrovnám .Sam píše:No panejo, tebe tu tedy pěkně grilujou, Lišáku.
Každý celek se skládá z detailů.
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Nadherne foto, vhodne na vyrocny kalendar.. [smilie=fumette.gif]
lišák píše:
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: Java Green 64 - Evžen
Tak, Lišáku a Kiwi, myslím, že přišla ta správná doba Vám pogratulovat k dokončení projektu.
Paráda, už se těším až auto uvidím na vlastní oči.
Paráda, už se těším až auto uvidím na vlastní oči.
Co přijde dál???
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Ondro snad jim tak nechceš zajistit sprint na laně? [-X
Re: Java Green 64 - Evžen
Ne, to v žádném případě nechci.
Ale mám takové tušení, že už je to hotové. Proto ta gratulace!
Ale mám takové tušení, že už je to hotové. Proto ta gratulace!
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Děkujeme, ale po loňských zkušenostech neříkej hop dokud nám nepřeskočí .OB píše:Ale mám takové tušení, že už je to hotové. Proto ta gratulace!
---
Protože ještě nějakou chvíli budeme zajíždět a dělat překážku provozu, došlo na viditelné označení.
No a když v záběhu tak jsem se rozhodl si zaběhat. Byl jsem delegován reprezentovat náš Fuchs Team na prestižním sprintu na Vítkově a důvěru ve mě vloženou rozhodně nechci zklamat. Je to neuvěřitelné při mém věku, ale takové klání jsem zatím nikdy neabsolvoval a pokud mám být případně poražen tak to musí být se ctí a ne že budu potupen už před nastartováním. Tím spíš, že jsem si dovolil hodit rukavici takovému matadorovi jako je Sam bylo nutností něco málo natrénovat. Už při druhém pokusu se mě dokonce podařilo včas nastoupit a nepřeběhnout kolem auta až k přednímu blatníku a docela koordinovaně nastartovat a rozjet se.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
Počkej si na druhej díl videa, to máš na pokračováníHerbie píše:a kde je brždění ?
1966
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Na videu to není vidět, ale i to jsem zkoušel a musím říct, že ač se to nezdá, to je asi nejtěžší část discipliny.
Každý celek se skládá z detailů.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Java Green 64 - Evžen
Je ocividne videt,ze Vlada uziva specialni tretry s hrebikama dovnitr
Myslim,ze trenujes doma v kuchyni kdy krades ruzne soucasti kychynskeho vybaveni pro brouka a nasledne Te zena pronasleduje s valeckem na nudle v ruce
Myslim,ze trenujes doma v kuchyni kdy krades ruzne soucasti kychynskeho vybaveni pro brouka a nasledne Te zena pronasleduje s valeckem na nudle v ruce
Vwase nocni sichta...