Já vím Andy, že to s námi myslíš dobře, ale ten držák u nás fakt nic neřeší. Je na jiný typ otáčkoměru a místa tam rozhodně není nadbytek. Musel by být otočen směrem dolů a překážel by spínací skříňce.Andy píše:Je to vase auto tak si s nim delejte co chcete
Java Green 64 - Evžen
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
O víkendu jsme se účastnili akce VW Folcikiada v Polevsku. A protože to rádi bereme stylem, že cesta je cílem, vyjeli jsme už po snídani na Hradec Králové.
Pokračovali na Dvůr Králové.
A nemohli si nechat ujít tuhle nádheru. Přehrada Les Království.
Pokračujeme na Krakonošovo.
Naše představa byla dojet na Horní Mísečky a najít nějaké pěkné místo na focení.
Bohužel jsme kluci naivní a naše cesta skončila u závory obsazenou Městskou policií a výběrčím parkovného. No jo, hold nejsme v Rakousku, aby jsme se mohli projet po horské silnici.
Tak jsme si alespoň dali oběd a přes Kořenov zamířili k přehradě Souš. Krásná cesta, ale problém, že v podstatě není kde zastavit.
Pak už směr Frýdlant, Liberec, Nový Bor.
A jsme na místě.
Moc se nám líbí místní chalupy.
Druhý den po návštěvě sklárny vyrážíme na výlet.
V neděli se počasí trošičku kaboní, ale stejně se necháme zlákat na malý výšlap.
Mírně urousaní se vracíme, ale musím říct, že to stálo za to.
No a to je vlastně všechno. Počasí se pokazilo a tak jsme to po obědě vzali hákem domů. Krásná akce, spousta zážitků a na tachometru dalších 526km.
Pokračovali na Dvůr Králové.
A nemohli si nechat ujít tuhle nádheru. Přehrada Les Království.
Pokračujeme na Krakonošovo.
Naše představa byla dojet na Horní Mísečky a najít nějaké pěkné místo na focení.
Bohužel jsme kluci naivní a naše cesta skončila u závory obsazenou Městskou policií a výběrčím parkovného. No jo, hold nejsme v Rakousku, aby jsme se mohli projet po horské silnici.
Tak jsme si alespoň dali oběd a přes Kořenov zamířili k přehradě Souš. Krásná cesta, ale problém, že v podstatě není kde zastavit.
Pak už směr Frýdlant, Liberec, Nový Bor.
A jsme na místě.
Moc se nám líbí místní chalupy.
Druhý den po návštěvě sklárny vyrážíme na výlet.
V neděli se počasí trošičku kaboní, ale stejně se necháme zlákat na malý výšlap.
Mírně urousaní se vracíme, ale musím říct, že to stálo za to.
No a to je vlastně všechno. Počasí se pokazilo a tak jsme to po obědě vzali hákem domů. Krásná akce, spousta zážitků a na tachometru dalších 526km.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Zakoupil jsem kousek tvrzeného hliníku a vyrazil do nástrojárny kde pán má k dispozici CNC frézu.
A takovýto kalíšek z toho udělal.
Povrch jsem už byl schopen si v soustruhu na dřevo obrousit sám tak, aby měl stejný vzhled jako náboj volantu. Kombinace s chromovaným rámečkem je podle mě taková šumná.
Na šroub držáčku jsem dal plastové třecí podložky aby se i při dotaženém šroubu mohlo těleso otáčkoměru natáčet podle potřeby.
Vypadá to, že je připraven na montáž do auta, ale musím ještě sehnat závitník M2 na šroubek rámečku a nemohu najít vhodnou matici na průchozí šroubení. Závit M8x0,5 taky není tak úplně tuctový.
A takovýto kalíšek z toho udělal.
Povrch jsem už byl schopen si v soustruhu na dřevo obrousit sám tak, aby měl stejný vzhled jako náboj volantu. Kombinace s chromovaným rámečkem je podle mě taková šumná.
Na šroub držáčku jsem dal plastové třecí podložky aby se i při dotaženém šroubu mohlo těleso otáčkoměru natáčet podle potřeby.
Vypadá to, že je připraven na montáž do auta, ale musím ještě sehnat závitník M2 na šroubek rámečku a nemohu najít vhodnou matici na průchozí šroubení. Závit M8x0,5 taky není tak úplně tuctový.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Absenci závitníku M2 jsem ojebal vymontováním dvou šroubků ze starýho compjůtru a těmi se podařilo na hulváta vyříznout závit pro šroubek rámečku.
Protože se podařilo vyhrabat v šuplíku i matičku na průchozí šroubení, mohl jsem se pustit do vrtání palubky. Upozorňuji, že následující snímek je poměrně brutální a není určen pro slabší povahy .
A komu se to nelíbí, ať si ........ namontuje otáčkoměr jinam .
Protože se podařilo vyhrabat v šuplíku i matičku na průchozí šroubení, mohl jsem se pustit do vrtání palubky. Upozorňuji, že následující snímek je poměrně brutální a není určen pro slabší povahy .
A komu se to nelíbí, ať si ........ namontuje otáčkoměr jinam .
Každý celek se skládá z detailů.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
tak a odedneška už nebudeme 6. července prožívat coby svátek k upomínce nevydařeného startu prvního českýho kosmonauta z mysu Kostnice ale jako den smutku za díru v Evženovo palubce
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Ale vubec ne. Když ho to přestane bavit, tak díru zavaří,zalakuje a pojede se dál.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Java Green 64 - Evžen
Presne, dira sem dira tam, a kdyz to nezavari tak se vezme silikon, takovych uz bylo........
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Přesně....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Konečně jsi vyplodil nějaký konstruktivní návrh .Andy píše:Presne, dira sem dira tam, a kdyz to nezavari tak se vezme silikon, takovych uz bylo........
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
doufám, že pro případné vaření použijete elektrodu s přidaným materiálem, který jste odvrtali... nebo alespoň elektrodu německé výroby
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Tak to je v dnešní době snad už takový základ, že se o tom snad ani netřeba bavit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Java Green 64 - Evžen
No jasne, a k dodani te spravne atmosfery se pousti Marlene Dietrich, Rammstein, Herbert von Karajan nebo Der Mondbar, dle libosti.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Trochu problém je sehnat německé CO2 z konce šedesátých let, ale určitě bude někde zapomenutý sklad technických plynů.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Java Green 64 - Evžen
Jo když na to koukám takhle po hromadě tak to s tím nábojem volantu opravdu pěkně ladí, sladit to takhle na soustruhu na dřevo to chce opravdu fištróna
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
V neděli namontováno, v pondělí zapojeno a dnes zase demontováno. Při zkušební jízdě jsem bohužel zjistil, že bude třeba předělat držáček, páč jsem ho udělal příliš subtilní a málo odolný proti vibracím. Investor sice neříkal nic, ale když významně pozvedl obočí bylo jasné, že se musím víc snažit .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Dumali jsme nad tím, jak ten držáček udělat aby měl dostatečnou tuhost a nedocházelo při přejetí kdejakého rygolu ke chvění otáčkoměru. No nejlepší by byl odlitek, nebo možná ho dát vyfrézovat na CNC, ale vzhledem k časové a finanční náročnosti jsem obě varianty zamítl a rozhodl se pro update stávajícího kousku pomocí pásku hliníkového plechu ze kterého jsem vytvořil "sajtnu" a nechal ji přivařit.
Už jsem to tady už psal, ale stejně si to nemohu odpustit. To svážení laserem je fakt věc, sváry jsou jak namalovaný a to je držáček na fotce oproti skutečnosti v nadživotní velikosti.
Protože se domnívám, že je bude lepší surovější vzhled než CNC look, tak po drobném obroušení jsem držáček otryskal.
Po vyšůrování Silichromem a následném přelíznutí hadrem namočeným v technickým benzinu je povrch krásně saténový. No jo, občas je třeba udělat krok zpět aby se mohlo poskočit dopředu.
Už jsem to tady už psal, ale stejně si to nemohu odpustit. To svážení laserem je fakt věc, sváry jsou jak namalovaný a to je držáček na fotce oproti skutečnosti v nadživotní velikosti.
Protože se domnívám, že je bude lepší surovější vzhled než CNC look, tak po drobném obroušení jsem držáček otryskal.
Po vyšůrování Silichromem a následném přelíznutí hadrem namočeným v technickým benzinu je povrch krásně saténový. No jo, občas je třeba udělat krok zpět aby se mohlo poskočit dopředu.
Každý celek se skládá z detailů.
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Java Green 64 - Evžen
Jj,takhle je to OK,asi půjdu taky do něčeho podobnýho...ovšem,jestli seženu,ale stejně bych váhal,kam ho umístit,asi bych ho dal ale radši někde pod palubovku....Ale v Evženovi je takhle správně na očích,je to přeci jenom téměř závodní stroj,s tím judsonem [-X
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Levoča VW Chrobák - den první.
Pátek 25. července v sedm ráno po natankování nádrže po okraj a dohuštění pneu jsme se vydali na cestu. Máme před sebou zhruba 500km a protože ze zásady odmítáme takové vymoženosti jako jsou dálnice a jezdíme po souběžných původních trasách, tak předpokládáme, že když půjde všechno dobře tak stihneme večeři.
Máme za sebou trasu Chrudim-Mohelnice-Olomouc-Hranice-Valašské Meziříčí a před námi je Makov.
Ještě kontrola trasy podle autoatlasu.
Při přejezdu hranic trochu zapršelo, ale o kousek dál je už zase počasí jak vymalovaný.
Jedeme tuto trasu poprvé a musíme říct, že pořád je na co koukat.
Zase jsme dostali malou spršku, ale nic zásadního.
Před námi Bešeňová a Gino Paradise.
Odbočujeme z hlavní a jedeme se podívat na Liptovskou Maru.
Pokračuje souběžně s dálnicí na Poprad.
Vysoké Tatry na dohled.
Ve Štrbě odbočujeme na Štrbské Pleso. Času dost a tak není důvod ho jen tak minout.
Hledali jsme nějaké vhodné místo na focení, ale moc se nedařilo.
Všude zákaz zastavení a tak jsme skončili na centrálním parkovišti.
Protáhli jsme si kosti malou procházkou kolem Plesa.
Po návratu na parkoviště se nebe zatáhlo a dostali jsme další sprchu.
Než jsme dojeli do Starého Smokovce bylo po dešti a údolí bylo zase zalité sluncem.
V 18 hod. jsme kempu a tachometr nám ukazuje najetých rovných 500km.
Závěrem musím říct, že uvítací gulášek a pivko po cestě, to fakt bodlo.
Pátek 25. července v sedm ráno po natankování nádrže po okraj a dohuštění pneu jsme se vydali na cestu. Máme před sebou zhruba 500km a protože ze zásady odmítáme takové vymoženosti jako jsou dálnice a jezdíme po souběžných původních trasách, tak předpokládáme, že když půjde všechno dobře tak stihneme večeři.
Máme za sebou trasu Chrudim-Mohelnice-Olomouc-Hranice-Valašské Meziříčí a před námi je Makov.
Ještě kontrola trasy podle autoatlasu.
Při přejezdu hranic trochu zapršelo, ale o kousek dál je už zase počasí jak vymalovaný.
Jedeme tuto trasu poprvé a musíme říct, že pořád je na co koukat.
Zase jsme dostali malou spršku, ale nic zásadního.
Před námi Bešeňová a Gino Paradise.
Odbočujeme z hlavní a jedeme se podívat na Liptovskou Maru.
Pokračuje souběžně s dálnicí na Poprad.
Vysoké Tatry na dohled.
Ve Štrbě odbočujeme na Štrbské Pleso. Času dost a tak není důvod ho jen tak minout.
Hledali jsme nějaké vhodné místo na focení, ale moc se nedařilo.
Všude zákaz zastavení a tak jsme skončili na centrálním parkovišti.
Protáhli jsme si kosti malou procházkou kolem Plesa.
Po návratu na parkoviště se nebe zatáhlo a dostali jsme další sprchu.
Než jsme dojeli do Starého Smokovce bylo po dešti a údolí bylo zase zalité sluncem.
V 18 hod. jsme kempu a tachometr nám ukazuje najetých rovných 500km.
Závěrem musím říct, že uvítací gulášek a pivko po cestě, to fakt bodlo.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Levoča VW Chrobák - den druhý.
Po snídani se chystáme na cestu z kempu do Levoče.
Jak se říká, máte-li na svých hodinkách více nebo méně, není to Samova chyba, protože on přijíždí vždycky včas .
Vjezd městskou branou do historického centra.
Už máme naprosto přesnou představu jak probíhají u Sama kontrolní dny . Štěpán je už zkušený mazák a co neví, na to se zeptá. Poměrně záludná byla otázka proč je olej Marvel červený .
Po prohlídce Chrámu sv. Jakuba, radnice a procházce centrem popojíždíme na další štaci.
Mariánska hora je poutním místem.
Po obědě v hostinci Lipa v obci Uloža jsme museli udělat pár fotek, protože taková krásná vyhlídka není všude.
Přiznám se, že jet takový kus na Slovač a potom trávit čas závoděním na parkovišti není náš šálek kávy a proto jsme se Samem rozhodli, že si uděláme raději ještě další privátní projížďku po okolí. Chvíli sice trvá předstartovní procedura, ale uznávám, že to není s takovou posádkou úplně jednoduché .
Můžeme vyrazit.
To je dost táto, že jsi nás taky jednou vyvezl .
Sam má podrobnější mapu a jeho osádka je vyhlášená svým orientačním smyslem a tak není důvod jim bránit v navigaci.
Některé cesty nejsou v nejlepším stavu.
A některé jak později zjistíme ani nemají pokračování.
Nevadí, můžeme si alespoň kostel prohlédnout z obou stran.
To si tak jedeme po takové krásné silnici,
aby jsme se pak 15km doslova tloukli po takové hrůze.
Okruh po kotárech jsme ukončili u Spišského hradu.
Po snídani se chystáme na cestu z kempu do Levoče.
Jak se říká, máte-li na svých hodinkách více nebo méně, není to Samova chyba, protože on přijíždí vždycky včas .
Vjezd městskou branou do historického centra.
Už máme naprosto přesnou představu jak probíhají u Sama kontrolní dny . Štěpán je už zkušený mazák a co neví, na to se zeptá. Poměrně záludná byla otázka proč je olej Marvel červený .
Po prohlídce Chrámu sv. Jakuba, radnice a procházce centrem popojíždíme na další štaci.
Mariánska hora je poutním místem.
Po obědě v hostinci Lipa v obci Uloža jsme museli udělat pár fotek, protože taková krásná vyhlídka není všude.
Přiznám se, že jet takový kus na Slovač a potom trávit čas závoděním na parkovišti není náš šálek kávy a proto jsme se Samem rozhodli, že si uděláme raději ještě další privátní projížďku po okolí. Chvíli sice trvá předstartovní procedura, ale uznávám, že to není s takovou posádkou úplně jednoduché .
Můžeme vyrazit.
To je dost táto, že jsi nás taky jednou vyvezl .
Sam má podrobnější mapu a jeho osádka je vyhlášená svým orientačním smyslem a tak není důvod jim bránit v navigaci.
Některé cesty nejsou v nejlepším stavu.
A některé jak později zjistíme ani nemají pokračování.
Nevadí, můžeme si alespoň kostel prohlédnout z obou stran.
To si tak jedeme po takové krásné silnici,
aby jsme se pak 15km doslova tloukli po takové hrůze.
Okruh po kotárech jsme ukončili u Spišského hradu.
Každý celek se skládá z detailů.