Java Green 64 - Evžen
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Nápodobně Martine. A když tak zase zajdeme na společný oběd .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Při návratu na základnu po naší jízdě nedělní průtrží mračen jsme zjistili že je Evžen jak rozeschlé necky. Nejen že byly prahové koberce nacucané jak houba, ale za sedadlem řidiče bylo tolik vody, že tam položená taška v ní doslova stála a tak bylo potřeba udělat odbahnění a vysušení. Zkontroloval jsem šrouby podlahy a ejhle, každý šel minimálně o jednu otáčku dotáhnout.
Sama zajímalo jak nám v takovým chlejstáku fungují stěrače a nebo zda je lepší koukat skrz vodu. Protože by to mohlo být zajímací i pro jiné tak i velkém plaváku vcelku obstojně v rámci možností. Na čištění karoserie i skel používáme P40-Detailer. Po něm voda pěkně stéká a malé kapky se slévají ve velké a ty proud vzduchu strhává pryč. Stěrače se pak nemusí prát s takovou vrstvou.
Sama zajímalo jak nám v takovým chlejstáku fungují stěrače a nebo zda je lepší koukat skrz vodu. Protože by to mohlo být zajímací i pro jiné tak i velkém plaváku vcelku obstojně v rámci možností. Na čištění karoserie i skel používáme P40-Detailer. Po něm voda pěkně stéká a malé kapky se slévají ve velké a ty proud vzduchu strhává pryč. Stěrače se pak nemusí prát s takovou vrstvou.
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Ked som cital o nestihajucich stieracoch hned ma napadlo ako vam to tesni.
Ja som mal tiez tu cest s VW skoro plavat. Tiez trosku vody nasiakol na jednej strane.
Nic dramaticke ale zamrzi.
Chemical guys . Dobra volba.
Ja som mal tiez tu cest s VW skoro plavat. Tiez trosku vody nasiakol na jednej strane.
Nic dramaticke ale zamrzi.
Chemical guys . Dobra volba.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Java Green 64 - Evžen
To nieje nic proti tomu co sme zazili pri ceste domov z VW Attack Broumov 1997.Vody bolo vtedy viac.lišák píše:Při návratu na základnu po naší jízdě nedělní průtrží mračen jsme zjistili že je Evžen jak rozeschlé necky.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Poněkud mě potrápila houkačka a dlouho jsem nemohl přijít na to v čem je zakopaný pes. A to navzdory tomu, že by jeden řekl, že nic jednoduššího /když nepočítám žárovku/ na autě snad už není. Klakson jako takový jsem měl seřízený na stole, ale když jsem ho namontoval na auto tak jednou jen tak kňuknul a pak ani boha. Změřil jsem ostrou a dobrý. Kontroluji vodič k volantu, dobrý. Vodič od obalu volantové tyče, dobrý. Tlačítko na volantu v pohodě. Až jsem se propracoval k tomu, že jsem připojil bypass mezi věncem volantu a houkačkou a taky dobrý. Volant dolů a když se dotknu drátem obalu tyče houkáme, dám drát na volantovou tyč a ticho.
Ložisko jsem vyčistil a přemýšlel zda není problém ve vazelině. Vyzkoušel jsem postupně pro zajímavost všechny možný co jsem doma našel a pořád na něm byl odpor jak kráva. Tak tím to taky není.
Po přitlačení kroužků na sebe jsem cítil, že se proti sobě kolébají a že většina kuliček je vlastně v luftě. Znovu jsem ho rozdělal a zjistil, že jak vnější tak vnitřní kroužek je vyběhaný a deformovaný.
Tak nejlepší by bylo dát nový kus, ale ten momentálně nemáme a tak než ho seženeme pokusil jsem se o resuscitaci.
Kroužky se podařilo natolik srovnat, že se už ložisko nekolébá, alespoň dočasně se odstranil krtek z vedení a houkačka houká. Je to ale určitě jenom nouzové řešení.
Ložisko jsem vyčistil a přemýšlel zda není problém ve vazelině. Vyzkoušel jsem postupně pro zajímavost všechny možný co jsem doma našel a pořád na něm byl odpor jak kráva. Tak tím to taky není.
Po přitlačení kroužků na sebe jsem cítil, že se proti sobě kolébají a že většina kuliček je vlastně v luftě. Znovu jsem ho rozdělal a zjistil, že jak vnější tak vnitřní kroužek je vyběhaný a deformovaný.
Tak nejlepší by bylo dát nový kus, ale ten momentálně nemáme a tak než ho seženeme pokusil jsem se o resuscitaci.
Kroužky se podařilo natolik srovnat, že se už ložisko nekolébá, alespoň dočasně se odstranil krtek z vedení a houkačka houká. Je to ale určitě jenom nouzové řešení.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Houkačka houká, předpověď slibovala krásný den a tak jsme se rozhodli v sobotu vyrazit na výlet. Při první zastávce v Adršpachu jsme na PUS pozdravili Milošáka a spol.
A pak projížďka polským příhraničím přes Mieroszów, Lubawka, Kowary.
Přechod Pomezní Boudy a jsme zase doma.
A pak projížďka polským příhraničím přes Mieroszów, Lubawka, Kowary.
Přechod Pomezní Boudy a jsme zase doma.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Tak asi poslední letošní akcí na kterou jsme jeli byl Attack u Moravské Třebové.
Následovala společná jízda do Mlaďejova do areálu průmyslového muzea.
A výlet úzkorozchodným vláčkem.
Po pauze na oběd se jelo závodit.
Že ve speciálech nedosáhneme na žádné závratné umístění s tím se tak nějak počítalo, ale jistým drobným zklamáním pro nás bylo, že v kategorii 1200 by náš čas stačil na pouhé 6.místo. Je sice pravdou, že jsme měli hendikep dvoučlenné posádky, ale zároveň v tu nejméně příhodnou chvíli měl motor ve vyšších otáčkách díru a prostě to do kopce netáhlo. S předstihem jsem si už hrál a protože se to zhoršovalo s rostoucí teplotou motoru usoudil jsem, že bude si vhodné se podívat na svíčky. Bohužel jedna šla ven i s vložkou.
Nejdřív jsem se snažil svíčku z vložky vyšroubovat.
Pokus se nepodařil a musel jsem dělat novou. Alespoň jsem se naučil jak se na soustruhu nastavují ozubená kola při řezání závitu, protože kupovat očko M18x1,5 se mě fakt nechtělo.
Dnes jsem to namontoval na Loctite do hlavy a příští víkend udělám jízdní zkoušku.
Následovala společná jízda do Mlaďejova do areálu průmyslového muzea.
A výlet úzkorozchodným vláčkem.
Po pauze na oběd se jelo závodit.
Že ve speciálech nedosáhneme na žádné závratné umístění s tím se tak nějak počítalo, ale jistým drobným zklamáním pro nás bylo, že v kategorii 1200 by náš čas stačil na pouhé 6.místo. Je sice pravdou, že jsme měli hendikep dvoučlenné posádky, ale zároveň v tu nejméně příhodnou chvíli měl motor ve vyšších otáčkách díru a prostě to do kopce netáhlo. S předstihem jsem si už hrál a protože se to zhoršovalo s rostoucí teplotou motoru usoudil jsem, že bude si vhodné se podívat na svíčky. Bohužel jedna šla ven i s vložkou.
Nejdřív jsem se snažil svíčku z vložky vyšroubovat.
Pokus se nepodařil a musel jsem dělat novou. Alespoň jsem se naučil jak se na soustruhu nastavují ozubená kola při řezání závitu, protože kupovat očko M18x1,5 se mě fakt nechtělo.
Dnes jsem to namontoval na Loctite do hlavy a příští víkend udělám jízdní zkoušku.
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Java Green 64 - Evžen
A co ty svíčky o,k nebo k,o?
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Java Green 64 - Evžen
Hele lišáku nechci ti radit,chraň bůh....
Ale jsem z Tábora,stejně jako ty tvoje svíčky BRISK-shit.
Vem je a hoď je co nejdál to půjde,to jsou fakt strašný sračky
Nemám foto,ale jedna mi pokurvila závit v hlavě a další dvě zase pálili jen když byly 2cm od kabelu,no hrůza.
Kup NGK nebo BOSCH
Ale jsem z Tábora,stejně jako ty tvoje svíčky BRISK-shit.
Vem je a hoď je co nejdál to půjde,to jsou fakt strašný sračky
Nemám foto,ale jedna mi pokurvila závit v hlavě a další dvě zase pálili jen když byly 2cm od kabelu,no hrůza.
Kup NGK nebo BOSCH
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
Re: Java Green 64 - Evžen
Asi to tu nekde bude, jaky svicky do Beetlu pouzivate?lális píše:Hele lišáku nechci ti radit,chraň bůh....
Ale jsem z Tábora,stejně jako ty tvoje svíčky BRISK-shit.
Vem je a hoď je co nejdál to půjde,to jsou fakt strašný sračky
Nemám foto,ale jedna mi pokurvila závit v hlavě a další dvě zase pálili jen když byly 2cm od kabelu,no hrůza.
Kup NGK nebo BOSCH
Ja jsem vcera namontoval http://www.ebay.co.uk/itm/111789726668 a jede to jaksi pravidelneji
Re: Java Green 64 - Evžen
Tu jest to správné téma:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... aké+svíčky
Jinak já jezdím Bosch W8AC a startuju za každého počasí a nikdy nebyl problém. Brisky jsem jednu dobu zkoušel na zhýčkaném italském stroji (Ducati) a udělal bych líp, kdybych vložené peníze propil. Ty Brisky fakt zahodit do kopřiv a doufat, že se nerozmnoží.
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... aké+svíčky
Jinak já jezdím Bosch W8AC a startuju za každého počasí a nikdy nebyl problém. Brisky jsem jednu dobu zkoušel na zhýčkaném italském stroji (Ducati) a udělal bych líp, kdybych vložené peníze propil. Ty Brisky fakt zahodit do kopřiv a doufat, že se nerozmnoží.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
I já jsem dalek učit orla létat, ale že by jakákoliv svíčka dokázala jen tak sama od sebe pokurvit závit v hlavě? Jinak co se týká kvality tak nejsem státní zkušebna abych vynášel soudy. Na tyhle konkrétně se najelo nějakých 8000 a měním je, protože chci vyloučit, že by problém byl ve svíčkách, měl jsem jiné Brisk v Picassu a po 50000 jsem je měnil pouze preventivně. Na druhou stranu jsem i do Evžena dal kdysi nejdřív Bosch, motor šel jak traktor a musel jsem je zahodit.lális píše:Hele lišáku nechci ti radit,chraň bůh....
Ale jsem z Tábora,stejně jako ty tvoje svíčky BRISK-shit.
Vem je a hoď je co nejdál to půjde,to jsou fakt strašný sračky
Nemám foto,ale jedna mi pokurvila závit v hlavě a další dvě zase pálili jen když byly 2cm od kabelu,no hrůza.
Kup NGK nebo BOSCH
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
s tímto názorem se bohužel musím ztotožnit. Měl jsem na sOplu Brisky s kruhovým jiskřištěm a kus svíčky se odlouplo a spadlo do spalovacího prostoru. Takže kvalita asi nic moc ... bohužel. Od té doby jen NKG (Volvo), nebo Bosch (Opel, T2, sekačky, pily).lális píše:Vem je a hoď je co nejdál to půjde,to jsou fakt strašný sračky
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Lisak nech prepaci, ze mu to tu zasierame.. ale fakt rozdiel su sviecky DENSO..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Dnešní jízdní zkouška potvrdila, že problém s dírou v otáčkách šel opravdu na vrub svíček. S novými jde motor jak pila, při rozjíždění proti kopci se na všechny rychlostní stupně vytáčel naprosto plynule bez jakéhokoliv zaváhání přes 4000 ot.
Každý celek se skládá z detailů.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Java Green 64 - Evžen
Vcelku to tu zacina byt nuda Lisaku , tam vymenis sroubek tuhle vypucujes predni okno tam nekam zajedes a popijes dobreho moku......je na case zacit novy prrojekt, neco vetsiho jestli mi rozumis
Vwase nocni sichta...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
UDeSo : parada je to ze lisak nam ukaze ze stale je co pilovat aj na prdackej kare.
Taketo auta su ako dom. Stale je co robit.
Suhlas ze by potesil projekt ktory to posunie zase dalej a nam bude padat sanka skade zase lisak vytiahol fotak a stiha fotit
prac.proces pri ktorom si napr ja ani nespomeniem kde ten aparat je...
Taketo auta su ako dom. Stale je co robit.
Suhlas ze by potesil projekt ktory to posunie zase dalej a nam bude padat sanka skade zase lisak vytiahol fotak a stiha fotit
prac.proces pri ktorom si napr ja ani nespomeniem kde ten aparat je...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
a jaké jsi nakonec namontoval? mám brisk a v podstatě řěším to samé.
Better smoke and fly then drink and drive
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Pro některé budu masochista, ale samozřejmě, že Brisk .
Každý celek se skládá z detailů.