Ale klídek beetlouši,není to Chrást,ale Chrast,jedna vesnice u Chrudimi.Ale to víš nemůžeš znát všechnobeetle66 píše:Ne Loufesi, je to benzinka těsně za cedulí Chrást, viz fotka Lišáku, vypadá to super.loufes píše:Není to náhodou benzinka před Chrastí?
Java Green 64 - Evžen
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Java Green 64 - Evžen
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Po návratu na základnu stav tachometru 29230km
Následovalo odmontování zadní krovky kvůlivá nalakování, postavení na špalky, aby se diagonálky zbytečně nekur...., vymontování a dobití baterky a seřízení vůle na převodce řízení.
To je letos asi tak vše a tak Vám přejeme krásné svátky a těšíme se na setkání se všemi stejně postiženými při nějaké akci v sezoně 2016.
Následovalo odmontování zadní krovky kvůlivá nalakování, postavení na špalky, aby se diagonálky zbytečně nekur...., vymontování a dobití baterky a seřízení vůle na převodce řízení.
To je letos asi tak vše a tak Vám přejeme krásné svátky a těšíme se na setkání se všemi stejně postiženými při nějaké akci v sezoně 2016.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
Uka jak je na spalkach
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Musím přiznat, že teď jsi mě nachytal na švestkách. Kecám, není na špalkách /nejsem Venca/, ale stejně jako on používám co je po ruce .Andy píše:Uka jak je na spalkach
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
No to je věc. Úplně mne hamba fackuje, že stojím přes zimu na diagonálech. Budu to muset zítra napravit a také gumy vyvěsit. (zní to divně, že )
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
netřeba špalkovat ..... vždyť co by byl první jarní výjezd bez "dupání"
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Je to tradice již od dob druhé světové války kdy naši otcové odstavovali své automobily ve stodolách. Rád na tuto tradici navážu a diagonálkám odlehčím. Oproti radiálkám mají slabší bočnice a z principu jsou mnohem více podhuštěny pro lepší styk s vozovkou. To ale přetékáme mimo téma Evžen....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
No a mimo toho jsou při té příležitosti ideální podmínky pro promazání a kontrolu přední nápravy. Na to mnozí často zapomínají [-X .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Po naprosto neuvěřitelných peripetiích s tak banální věcí jako je nastříkání zadní kapoty konečně můžeme zahájit sezonu. Sama chci ubezpečit, že jeho rozladění nad dodací lhůtou brusírny a výslednou kvalitou opracování hřídelek do tlumičů považuji za malichernost, která nestojí za pozornost, natož na uvedení krve do varu. U mě se střídaly záchvaty vzteku s naprostým zoufalstvím a bezmocí kdy jsem i slzu uronil.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Aha, kupuješ lakovací box , chápu
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Nebo mnozí na to nechtějí ani vzpomínat.lišák píše:No a mimo toho jsou při té příležitosti ideální podmínky pro promazání a kontrolu přední nápravy. Na to mnozí často zapomínají [-X .
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Jo, začnu se asi učit lakovat, protože to co předvedl lakýrník je úplně mimo rozsah mého chápání. Kdyby to dělal nějaký učedník tak si řeknu, že mě to patří, ale když to podělá starý kus co už na Evženovi pracoval a ještě opakovaně tak to je něco co se marně snažím rozdejchat.Sam píše:Aha, kupuješ lakovací box , chápu
Moje představa byla, že kapota s mřížkou bude taková třešnička na dortu. Práce na kterou jsem nespěchal, dával si záležet nejen při tom co jsem dělal sám, ale i na výběru subdodavatelů. Zdůrazňoval jsem každému jak si to představuji a že si raději připlatím, ale musí to být perfektní. Začátkem ledna jsem ji dokonale připravenou odvezl do lakovny, vysvětlil jak si to představuji, jako například, že bych nerad, aby to bylo jako vocucaný bonbón, že je potřeba zatmelit stopy po broušení svárů a tak vůbec. A že na to má čas do března ať je to vymazlený.
V polovině února jsem si pro ni jel a už při prvním letmém pohledu na díru pro kapličku mě zarazila vrstva materiálu.
Mistr mě s lidovým klidem odvětil, že mu tam nějak nevycházelo a že to tam musel trošku proklepat. Říkám si kurva jak, co proklepat, co nevycházelo když to bylo z venčí jak dětská prdelka. Kapotu jsem otočil a koukal jak péro z gauče na ten hrb co tam vymlátil.
S očima podlitejma krví, s náběhem na infarkt, lapaje po dechu, jsem nebyl schopen ani křičet a víceméně pouze hlesl, že takhle fakt ne a naložil ji, že ji vezu zpátky ke klempíři. Doma jsem ji začal důkladněji zkoumat a zjistil, že na vnitřek se v podstatě úplně vykašlal. Mimo hrbu netmelený, nebroušený, prostě hnus.
Co mě ale dorazilo je prolis, který není prolis, ale sochařské dílo. Takovou to muselo dát práci a přitom je to taková blbost. Proboha proč?
Kde a jak proboha přišel na to, že takhle to bude lepší, když tam nejde ani přidělat kaplička.
A tak šlo všechno cugrunt.
Lavor v celé nahotě. Nekecám, že hloubka je 8mm.
Když už jsem byl v tom ajfru tak jsem obral i vnitřek.
Předal jsem ji klempíři, ten ji vrátil původní tvar a raději sám ji odvezl na nové nalakování, že mu domluví. A co myslíte? No z venku lepší, ale vnitřek ještě horší než poprvé. Tentokrát je plech pomlácený i tam co předtím nebyl . Sezona začíná, zatím to musím nechat, ale ten plech už je tak dokurvený, že se obávám, že začít znovu od nuly bude jediná možnost. Tak a teď si Same stěžuj na brusírnu.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
tak to je fakt odvaha zaměstnávat v lakovně běžence. na to že to vyklepávali pažbou ale jinak dobrý.....
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
poda vsetkeho 2x .... inac parada fakt.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Java Green 64 - Evžen
To je fakt k nasr.ni! To je lepsi si to udelat sam i za cenu, ze to nebude jak od profika!
Co přijde dál???
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Java Green 64 - Evžen
Tohle není vůbec nic,prostě slabej odvar...proti tomu,co jsem si zažil při lakování mého brouka v lakovně.Ale nebudu to tady rozvádět,čaš uš otupil i oštlý bžit
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Nic co by neslo zachranit. Seber nateraci zbytek barvy,kup papiry pod vodu od 200 do 2000, investor pripravi spalik s raiusem zadmi kapoty a normalne to serves dolu. Mirne podbrousis s polejes slabou vrstvou. Easy job. Lakyrka ma mit jen smirek s pistoli. Kladivo do dilny nepatri.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Java Green 64 - Evžen
Nejhorší je, když řemeslník nepoužívá hlavu. Ale když začne myslet, tak je to ještě horší. (Mně se dnes už, když vidím jakýhokoliv řemeslníka, otvírá nůž v kapse. A to jsem GO auta ještě nedělal - a ani nebudu, na to nemám nervy!)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Chyba. Renovace nebo GO te zoceli a otevre obzory.lope píše:Nejhorší je, když řemeslník nepoužívá hlavu. Ale když začne myslet, tak je to ještě horší. (Mně se dnes už, když vidím jakýhokoliv řemeslníka, otvírá nůž v kapse. A to jsem GO auta ještě nedělal - a ani nebudu, na to nemám nervy!)
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912