Hanba mne fackovala při odjezdu z jarních sprintů, kdy jsem musel pro start použít mírný svah k řece abych motor navrčel, že jsem si dnes přivstal a udělal kompletní rozborku a pročištění karburace, seřídil odtrh, předstih a provedl kontrolu svíček.
Zde je vidět, že svíčky 1 a 2 jsou černé jak bota zatímco 3 a 4 krásně cihlové.
Jezdil jsem doporučené Bosch W175 T1, ještě staré provedení bez vroubků na porcelánovém izolátoru. V manuálu jsem se dočetl, že při krátkých jízdých nebo jízdách ve městě je možné na brezela použít teplejší svíčky W145 T1
Bohužel W145 mám ve sbírce jen dvě a tak jsem jako náhradu zkusil osadit NKG B5HS které by jim měly odpovídat.
Na první dojem se chovají dobře, uvidíme jaký bude start až se poztrácí něco benálu z plovákovky, jestli se svíčky stačí ulít než pumpa dotlačí hladinku.
Porsche sraz byl především o modernějších vozech ale i tak se tam našlo pár zajímavých kousků z raných let. Expozice Engine Classic byla také pěkná a s juniory jsme se schodli, že za některé kousky bychom se v garáži také nestyděli.