Naprosto původní 1303
Re: Naprosto původní 1303
Dobrá věc, jak jsem psal výše se nepodařila. Hilda dnes ráno opět nestartuje. Budu muset v hledání závady pokračovat.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
Vzhledem k tomu, že když jsme se vraceli ze Slovenského srazu a já málem narval Hildu do M.Kovýho kabria, protože mi slehaly brzy, jsem se rozhodl pro okamžitou výměnu celého systému brzd.
Veškeré díly jsem měl již nakoupené a proto stačilo jen se do toho pustit. Našel jsem několik zajímavých věcí, které jsem ještě na Brouku neviděl. První byla čísla na předních brzdových štítech. Již mám vyřezané šablony abych ta čísla tam znovu udělal.
Další zajímavostí pro mne bylo, že hlavní brzdový válec byl původní ještě z fabriky. Měl už tedy toho hodně za sebou a proto se není čemu divit, že mi selhaly brzdy a zároveň také přestaly svítit brzdová světla.
Protože jednoho krásného dne bude Hilda přepsána na moji dceru, tak bylo nad slunce jasné, že si opravu brzd také musí užít. Musím dceru pochválit protože je moc šikovná a má ještě plno elánu. Tedy oproti mě. A nyní malá otázka - myslíte si, že je možné za celý jeden den vyměnit celou brzdovou soustavu. Včetně pískování štítů a stříkání barvou některých dílů???? Musím Vám odpovědět, že to není možné stihnout. Za celý den jsme stihli pouze vše demontovat, opískovat nastříkat a zpětně namontovat hlavní brzdový válec, hlavní brzdovou trubku, která jde skrz celé auto (trubky jsme si vyráběli jako Lišák). Pokračování bude zítra, kdy to snad dorazíme. A nyní několik fotografií opákování pod volantem, o které mne prosil Capario. No snad ti to takhle bude stačit.
Veškeré díly jsem měl již nakoupené a proto stačilo jen se do toho pustit. Našel jsem několik zajímavých věcí, které jsem ještě na Brouku neviděl. První byla čísla na předních brzdových štítech. Již mám vyřezané šablony abych ta čísla tam znovu udělal.
Další zajímavostí pro mne bylo, že hlavní brzdový válec byl původní ještě z fabriky. Měl už tedy toho hodně za sebou a proto se není čemu divit, že mi selhaly brzdy a zároveň také přestaly svítit brzdová světla.
Protože jednoho krásného dne bude Hilda přepsána na moji dceru, tak bylo nad slunce jasné, že si opravu brzd také musí užít. Musím dceru pochválit protože je moc šikovná a má ještě plno elánu. Tedy oproti mě. A nyní malá otázka - myslíte si, že je možné za celý jeden den vyměnit celou brzdovou soustavu. Včetně pískování štítů a stříkání barvou některých dílů???? Musím Vám odpovědět, že to není možné stihnout. Za celý den jsme stihli pouze vše demontovat, opískovat nastříkat a zpětně namontovat hlavní brzdový válec, hlavní brzdovou trubku, která jde skrz celé auto (trubky jsme si vyráběli jako Lišák). Pokračování bude zítra, kdy to snad dorazíme. A nyní několik fotografií opákování pod volantem, o které mne prosil Capario. No snad ti to takhle bude stačit.
- Přílohy
-
- P1010057.JPG (31.81 KiB) Zobrazeno 7694 x
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naprosto původní 1303
Ondro zapomněl jsi napsat, že na rozdíl ode mě, jsi koupil pořádný přípravek na lisování koncovek. Prosím foto.OB píše: ...(trubky jsme si vyráběli jako Lišák).
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Naprosto původní 1303
Skoro jsem se to styděl napsat, protože to co jsi předvedl ty, je nepřekonatelné. Ten originální přípravek na brzdové trubky je od firmy Hazet a má oproti tobě jedinou výhodu. Je rozhodně rychlejší.
Co přijde dál???
- Djorkae
- poustevník fóra flat4.org
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 08 črc 2003
- Bydliště: Strašnice x Louny x Levwousy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naprosto původní 1303
měl jsem tam přesně takovej (na 1302) a byl teda úplně plnej špíny a koroze v podobě prachu z nádržePětišroub píše:To je parádní pitva Ondro..konečně je oficiálně jasné, kam VW umisťovalo (a nikoliv bezdůvodně) palivový filtr..
Kenner fahren käfer čili Meloun, Micky nebo Hnusík či Easton...
Re: Naprosto původní 1303
Ten filtr jsem měl také velmi špinavý, ale podařilo se mi ho vyčistit, takže jsem ho namontoval zpátky a funguje už zhruba půl roku.Djorkae píše:měl jsem tam přesně takovej (na 1302) a byl teda úplně plnej špíny a koroze v podobě prachu z nádržePětišroub píše:To je parádní pitva Ondro..konečně je oficiálně jasné, kam VW umisťovalo (a nikoliv bezdůvodně) palivový filtr..
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
http://www.csp-shop.de/products/24253a" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Naprosto původní 1303
Jo, jo už brzdíme. Máme na nových brzdách najeto přibližně 300Km. Zúčastnili jsme se Budějovického srazu. Auto brzdí krásně a je právě nejvyšší čas seřídit pakny.lišák píše:Tak co? Už brzdíš?
Povedlo se nám to s dcerou udělat všechno napoprvé, aniž by někde něco teklo nebo byl nějaký jiný problém. Jsem rád, že to mám za sebou.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
Ještě pár fotek z výměny brzd, které jsem nestíhal vložit. Tak alespoň dodatečně.
A teď pozor, protože se počítám mezi VWFlatmagory, tak následuje fotka předních štítů, kde jsem si dovolil udělat ta čísla, která tam původně byla. I ten štít, který má dvě čísla je podle původních čísel na štítu Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naprosto původní 1303
Máš to pěkný . My jsme ty štíty a bubny dali do lakovny, aby jsme se s tím nemuseli patlat a oni na to nasr... metrák šprickytu a udělali z toho ocucanej bonbón. Aspoň vidím, jak to máme udělat příště . Sakra, až se to bude dělat příště, tak to už tady nebudu.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Naprosto původní 1303
Čísla jsou lepší než originál Člověče, takovou pomocnici ti závidím, jenomže při práci asi nemůžeš nadávat. A ona taky ne. Tak nevím...OB píše: Povedlo se nám to s dcerou udělat všechno napoprvé, aniž by někde něco teklo nebo byl nějaký jiný problém. Jsem rád, že to mám za sebou.
Re: Naprosto původní 1303
lišák píše:Máš to pěkný . My jsme ty štíty a bubny dali do lakovny, aby jsme se s tím nemuseli patlat a oni na to nasr... metrák šprickytu a udělali z toho ocucanej bonbón. Aspoň vidím, jak to máme udělat příště . Sakra, až se to bude dělat příště, tak to už tady nebudu.
Teprve před pár lety jsem přišel na velmi kvalitní technologický postup. Mám vytipované dva druhy černých barev ve spreji na vysoké teploty. Jeden druh po vypálení je mírně lesklý, nebo polomat, jak kdo chce. A druhý je po vypálení matný.
Zrovna brzdové díly jako štíty a bubny jsem dělal do matné barvy, protože na dobových prospektech ze 70. let je vidět, že je to matná černá barva. Ostatní díly podvozku stříkám tou polomatnou barvou.
Jak už to bylo v tvém topicu, zásadně smrdím manželce v kuchyni a vyháním celou rodinu na velmi dlouhou procházku, abych stihl ten smrad vyvětrat.
Nicméně po vypálení této barvy na požadovanou teplotu (každý druh má jinou vypalovací teplotu) je ta barva naprosto dokonalá. A pozor není potřeba pod ní dávat základ. Stačí dokonale vyčištěný kov.
Co přijde dál???
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naprosto původní 1303
mas to pekne ale to konstatujeme pri tvojej praci stale.
jasny smer pre inych.
jasny smer pre inych.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Naprosto původní 1303
A ty barvy/spreje jsou výrobní tajemství nebo informace uvolněná k zveřejnění
Re: Naprosto původní 1303
Ne, není to výrobní tajemství. Jen jsem si nepamatoval jejich název. Večer si názvy opíši a zítra je sem vrhnu!!Šíša píše:A ty barvy/spreje jsou výrobní tajemství nebo informace uvolněná k zveřejnění
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
Doplňuji spreje o kterých jsme včera hovořili.
Tento první sprej kupuji v Hornbachu a barva po vypálení je polomatná. Další sprej, který po vypálení je matný, kupuji normálně v barvách lakách.
Tento první sprej kupuji v Hornbachu a barva po vypálení je polomatná. Další sprej, který po vypálení je matný, kupuji normálně v barvách lakách.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
A nyní přípravek na koncovky brzdových trubek, jak ho chtěl Lišák vyfotit.
Tento přípravek jsem koupil v Německu na burze. Jedná se o přípravek od firmy Hazet. K lisování koncovek je ještě důležité mít montážní pastu.
Tento přípravek jsem koupil v Německu na burze. Jedná se o přípravek od firmy Hazet. K lisování koncovek je ještě důležité mít montážní pastu.
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naprosto původní 1303
Děkuji Ondro za tip na barvu i foto přípravku. Až budu velkej, tak si takový taky pořídím.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Naprosto původní 1303
No já jsem sice ještě malej, ale už jsem si ho pořídillišák píše:Děkuji Ondro za tip na barvu i foto přípravku. Až budu velkej, tak si takový taky pořídím.
Co přijde dál???