Naprosto původní 1303

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jan
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2224
Registrován: 11 úno 2008
Bydliště: Červené Pečky
Kontaktovat uživatele:

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od Jan »

V mé superce byly ty šedivé, ale na sedačkách zbyly jen dva a zbytky dalších se válely pod koberečkem. Teď už tam mám ty bíle.
Nejkrásnější pohled na svět je od volantu VW ...

VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od OB »

Já vím, Bohumile, já vím..........
Ty šedivé se dnes již nedají koupit. Proto i já mám v červené 1303 ty bílé a fungují stejně dobře.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od maxmax »

Ale dají, jsou shodné s 2kovým Golfem kupoval jsem v MCD :D Je to taková šedostříbrná barva!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od OB »

Tak teda nevím Bohumile, tak teda vůbec nic nevím.......
Aha, vidíš to mne skutečně nenapadlo. Díky za nový poznatek.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od OB »

Jak jsem slíbil, dvě sice hodně mizerné fotky ale alespoň nějaké, krytek kolejnic na přední sedačky.
P1010281zm.JPG
P1010281zm.JPG (33.09 KiB) Zobrazeno 6890 x
P1010283zm.JPG
P1010283zm.JPG (22.93 KiB) Zobrazeno 6889 x
A výše zmiňované kluzáky. Tedy ty šedostříbrné, samozřejmě jsem je nedemontoval ze sedaček ale měl jsem nějaké náhradní a ty jsou na fotografii.
P1010284zm.JPG
P1010284zm.JPG (38.46 KiB) Zobrazeno 6890 x
P1010285zm.JPG
P1010285zm.JPG (20.4 KiB) Zobrazeno 6888 x
P1010286zm.JPG
P1010286zm.JPG (11.09 KiB) Zobrazeno 6892 x
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od OB »

A pokračujeme dále...........
Vyndání nádrže pro lepší přístup na konzervování vozu a výměně palivové hadice, která mimochodem je ještě původní s lisovacími sponami se značkou VW.

Zde obrázky prostoru pod nádrží a spodek nádrže.
2.JPG
2.JPG (29.29 KiB) Zobrazeno 6721 x
3.JPG
3.JPG (23.8 KiB) Zobrazeno 6722 x
4.JPG
4.JPG (20.91 KiB) Zobrazeno 6722 x
Na dalších fotkách originální VW palivový filtr, který byl na palivové hadici těsně před vstupem do tunelu vozu.
5.JPG
5.JPG (16.43 KiB) Zobrazeno 6731 x
1.JPG
1.JPG (14.44 KiB) Zobrazeno 6730 x
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od Pětišroub »

To je parádní pitva Ondro..konečně je oficiálně jasné, kam VW umisťovalo (a nikoliv bezdůvodně) palivový filtr..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od OB »

Pětišroub píše:To je parádní pitva Ondro..konečně je oficiálně jasné, kam VW umisťovalo (a nikoliv bezdůvodně) palivový filtr..
A ehm, no, ono se to nevědělo, kam dávalo VW palivový filtr?
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od Pětišroub »

Mnoho uživatelů to dodnes neví..jak je na srazech vidět populární místo pro filtr je v motorovém prostoru vedle sahary přímo nad rozdělovačem.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od OB »

V tom případě změřím délky hadic aby majitelé 1303 si to mohli udělat dle originálu. Filtr je téměř stejný plastový jako se prodává u jakékoliv benzínové pumpy.
Co přijde dál???

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od Andy »

Ten filtr je ten pindourek co vykukuje na obrazku 1 dole na levo? A Ondro, da se k nemu dostat aniz by se musela vyndavat nadrz? Respektive, pokud tam neni po renovaci a chci ho tam dat je mozne k tomuto mistu pristoupit?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od Pětišroub »

ideálně po sundání pravého předního kola to máš před sebou jako na dlani ne?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od OB »

Ano, ano, místo kde je palivový filtr je přístupné aniž by se musela vyndavat nádrž:
1) bez sundání pravého předního kola na velkém heveru, nebo v leže se zvednutým předkem (ale je to velmi nepříjemné)
2) se sundaným pravým předním kolem, kdy je k tomuto místu lepší přístup.
Zítra dodám délky hadic a také fotky, kde se filtr nalézá.
Co přijde dál???

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od Andy »

Tak moment, tomu nerozumim: jak muze byt za pravym prednim kolem kdyz vykukuje u tyce rizeni? Anebo ti mam zacinat rikat "sire" a pozvat te na caj o pate :lol:

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od OB »

Můžeš mi klidně říkat sire, zní to lépe než sýre.
Hele dneska jsem to nestihnul vyfotit. Zítra to udělám.
Heslo dnešního dne je:
Lepší jedna fotka, než popsaný blok!!!!
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od OB »

Omlouvám se za zpoždění s odpovědí pro Andyho. Jednou jsem již tento příspěvěk psal ale zjistil jsem, že jsem ho sem asi nepověsil. No nevadí, napravíme to.
filtr.JPG
filtr.JPG (24.11 KiB) Zobrazeno 6151 x
U této fotografie asi nebude úplně zřejmé, kde se ten palivový filt nachází.
Proto je zde druhá fotografie, kde není příliš vidět filtr (označen modře), ale ze souvislostí je možné místo kde se filtr nachází nalézt.

filtr 2.JPG
filtr 2.JPG (30.62 KiB) Zobrazeno 6151 x
Pro ty kdo mají horší představivost, jedná se o pravé přední kolo. Fotografováno od předku vozidla do zadu.
Co přijde dál???

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od Andy »

Tak se na to vrhnu hned o vikendu. Diky OBecku

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od Šíša »

... takže z pohledu poslední fotky je to kolo na levé straně. Prostě před spolujezdcem. Takže klasika, takhle ho mám i na Mexicku :D

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od OB »

Šíša píše:... takže z pohledu poslední fotky je to kolo na levé straně. Prostě před spolujezdcem. Takže klasika, takhle ho mám i na Mexicku :D
Takže podle poslední fotky je to před spolujezdcem, přesně tak.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Naprosto původní 1303

Příspěvek od OB »

Závada vyskytující se při cestě do Bad Cambergu je na 98% vyřešena. Auto nechtělo startovat. Podezříval jsem startér. Takže jsem ho vyškubnul z auta, abych zjistil, že maká jako nový. Když jsem startér namontoval do vozu tak jsem s neutrálem nastartoval. Ovšem když jsem zařadil rychlost, (u automatu je čidlo na převodovce, které přeruší přívod 12V ze spínací skříňky ke startéru) a otočil klíčkem, tak startér nefungoval. Prostě tak jak má. Když jsem opět zařadil neutrál, tak startér netočil. Vytáhl jsem zásuvku, co vede do spínací skříňky a proklemoval kontakty. Startér hned zabral. Takže jsem usoudil, že je problém ve spínací skříňce. A skutečně, po demontování spínačky jsem zjistil, že je prasklá. A to docela dost. Dojel jsem spínačku koupit k Jaškovi, namontoval a hle, světe div se, auto zase startuje.
Tuto peripetii popisuji proto, že možná má někdo stejný problém.
Co přijde dál???

Odpovědět