Naprosto původní 1303
- Jan
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 11 úno 2008
- Bydliště: Červené Pečky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naprosto původní 1303
V mé superce byly ty šedivé, ale na sedačkách zbyly jen dva a zbytky dalších se válely pod koberečkem. Teď už tam mám ty bíle.
Nejkrásnější pohled na svět je od volantu VW ...
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
Re: Naprosto původní 1303
Já vím, Bohumile, já vím..........
Ty šedivé se dnes již nedají koupit. Proto i já mám v červené 1303 ty bílé a fungují stejně dobře.
Ty šedivé se dnes již nedají koupit. Proto i já mám v červené 1303 ty bílé a fungují stejně dobře.
Co přijde dál???
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naprosto původní 1303
Ale dají, jsou shodné s 2kovým Golfem kupoval jsem v MCD Je to taková šedostříbrná barva!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Naprosto původní 1303
Tak teda nevím Bohumile, tak teda vůbec nic nevím.......
Aha, vidíš to mne skutečně nenapadlo. Díky za nový poznatek.
Aha, vidíš to mne skutečně nenapadlo. Díky za nový poznatek.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
Jak jsem slíbil, dvě sice hodně mizerné fotky ale alespoň nějaké, krytek kolejnic na přední sedačky.
A výše zmiňované kluzáky. Tedy ty šedostříbrné, samozřejmě jsem je nedemontoval ze sedaček ale měl jsem nějaké náhradní a ty jsou na fotografii. Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
A pokračujeme dále...........
Vyndání nádrže pro lepší přístup na konzervování vozu a výměně palivové hadice, která mimochodem je ještě původní s lisovacími sponami se značkou VW.
Zde obrázky prostoru pod nádrží a spodek nádrže. Na dalších fotkách originální VW palivový filtr, který byl na palivové hadici těsně před vstupem do tunelu vozu.
Vyndání nádrže pro lepší přístup na konzervování vozu a výměně palivové hadice, která mimochodem je ještě původní s lisovacími sponami se značkou VW.
Zde obrázky prostoru pod nádrží a spodek nádrže. Na dalších fotkách originální VW palivový filtr, který byl na palivové hadici těsně před vstupem do tunelu vozu.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
To je parádní pitva Ondro..konečně je oficiálně jasné, kam VW umisťovalo (a nikoliv bezdůvodně) palivový filtr..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Naprosto původní 1303
A ehm, no, ono se to nevědělo, kam dávalo VW palivový filtr?Pětišroub píše:To je parádní pitva Ondro..konečně je oficiálně jasné, kam VW umisťovalo (a nikoliv bezdůvodně) palivový filtr..
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
Mnoho uživatelů to dodnes neví..jak je na srazech vidět populární místo pro filtr je v motorovém prostoru vedle sahary přímo nad rozdělovačem.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Naprosto původní 1303
V tom případě změřím délky hadic aby majitelé 1303 si to mohli udělat dle originálu. Filtr je téměř stejný plastový jako se prodává u jakékoliv benzínové pumpy.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
Ten filtr je ten pindourek co vykukuje na obrazku 1 dole na levo? A Ondro, da se k nemu dostat aniz by se musela vyndavat nadrz? Respektive, pokud tam neni po renovaci a chci ho tam dat je mozne k tomuto mistu pristoupit?
Re: Naprosto původní 1303
ideálně po sundání pravého předního kola to máš před sebou jako na dlani ne?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Naprosto původní 1303
Ano, ano, místo kde je palivový filtr je přístupné aniž by se musela vyndavat nádrž:
1) bez sundání pravého předního kola na velkém heveru, nebo v leže se zvednutým předkem (ale je to velmi nepříjemné)
2) se sundaným pravým předním kolem, kdy je k tomuto místu lepší přístup.
Zítra dodám délky hadic a také fotky, kde se filtr nalézá.
1) bez sundání pravého předního kola na velkém heveru, nebo v leže se zvednutým předkem (ale je to velmi nepříjemné)
2) se sundaným pravým předním kolem, kdy je k tomuto místu lepší přístup.
Zítra dodám délky hadic a také fotky, kde se filtr nalézá.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
Tak moment, tomu nerozumim: jak muze byt za pravym prednim kolem kdyz vykukuje u tyce rizeni? Anebo ti mam zacinat rikat "sire" a pozvat te na caj o pate
Re: Naprosto původní 1303
Můžeš mi klidně říkat sire, zní to lépe než sýre.
Hele dneska jsem to nestihnul vyfotit. Zítra to udělám.
Heslo dnešního dne je:
Lepší jedna fotka, než popsaný blok!!!!
Hele dneska jsem to nestihnul vyfotit. Zítra to udělám.
Heslo dnešního dne je:
Lepší jedna fotka, než popsaný blok!!!!
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
Omlouvám se za zpoždění s odpovědí pro Andyho. Jednou jsem již tento příspěvěk psal ale zjistil jsem, že jsem ho sem asi nepověsil. No nevadí, napravíme to.
Proto je zde druhá fotografie, kde není příliš vidět filtr (označen modře), ale ze souvislostí je možné místo kde se filtr nachází nalézt.
Pro ty kdo mají horší představivost, jedná se o pravé přední kolo. Fotografováno od předku vozidla do zadu.
U této fotografie asi nebude úplně zřejmé, kde se ten palivový filt nachází.Proto je zde druhá fotografie, kde není příliš vidět filtr (označen modře), ale ze souvislostí je možné místo kde se filtr nachází nalézt.
Pro ty kdo mají horší představivost, jedná se o pravé přední kolo. Fotografováno od předku vozidla do zadu.
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
Tak se na to vrhnu hned o vikendu. Diky OBecku
Re: Naprosto původní 1303
... takže z pohledu poslední fotky je to kolo na levé straně. Prostě před spolujezdcem. Takže klasika, takhle ho mám i na Mexicku
Re: Naprosto původní 1303
Takže podle poslední fotky je to před spolujezdcem, přesně tak.Šíša píše:... takže z pohledu poslední fotky je to kolo na levé straně. Prostě před spolujezdcem. Takže klasika, takhle ho mám i na Mexicku
Co přijde dál???
Re: Naprosto původní 1303
Závada vyskytující se při cestě do Bad Cambergu je na 98% vyřešena. Auto nechtělo startovat. Podezříval jsem startér. Takže jsem ho vyškubnul z auta, abych zjistil, že maká jako nový. Když jsem startér namontoval do vozu tak jsem s neutrálem nastartoval. Ovšem když jsem zařadil rychlost, (u automatu je čidlo na převodovce, které přeruší přívod 12V ze spínací skříňky ke startéru) a otočil klíčkem, tak startér nefungoval. Prostě tak jak má. Když jsem opět zařadil neutrál, tak startér netočil. Vytáhl jsem zásuvku, co vede do spínací skříňky a proklemoval kontakty. Startér hned zabral. Takže jsem usoudil, že je problém ve spínací skříňce. A skutečně, po demontování spínačky jsem zjistil, že je prasklá. A to docela dost. Dojel jsem spínačku koupit k Jaškovi, namontoval a hle, světe div se, auto zase startuje.
Tuto peripetii popisuji proto, že možná má někdo stejný problém.
Tuto peripetii popisuji proto, že možná má někdo stejný problém.
Co přijde dál???