sSATYRr píše:jedina (a ucinna) tepelna pojistka na vzduchacich je kontrolka mazani. Jinak stock dvoulitr neni mozni prakticky zlikvidovat (teda pokud se v tom nejakej idiot nehrabal).
...traduje se historka, ze na 3 valce dojel kulatak s dvoulitrem ze Svedska do Olomouce...
mrkni na ten motor - turbina na klice - i se selskym rozumem cloveku dojde, ze to musi chladit i kdyz to 12 hodin stoji na volnobeh v tropickym vedru.
maxmax píše:Hele, hlavně se neser do typu 4,to není LEGO,jako typ 1....svěř to odborníkovi...dobrá rada nad zlato!
no nehodlam delat rozborku motoru sam a rozhodne ne na tomhle jedinym motoru co mam.
pokud to nebude svicema, kabelama, nebo necim podobnym jako je treba kombinace spatneho naklonu auta spatne mericiho benalomeru stejnak to pude nekam do servisu. nejsu zase blazen abych hledal neco co nevim valste je v necem co neznam.
Ahoj, nechci se nějak vměšovat, ale měl jsem tentýž problém na mý 1,9 vodníkovi. Studenej motor naskočil jak nic, při teplým motoru startét točil a motor nenaskočil. Jen si typnu, že se ti stává hlavně když je venku horko nebo mu trošku víc přišlápneš plyn. Závada, je (alespoň na mým) , že při teplým motoru splynuje palivo v benzinový pumpě. Kup novou (kvalitní) pumpu a poběží jak švýcarský hodinky. Já jenom, že jsem řešil dost podobnou a opakovanou závadu. Zdar
no tak ted sem to zkousel a bohuzel to nenaskoci uz ani studeny. no odtahnu to pred barak a zkusim mrknout jestli pumpuje. jen nevim kerou hadicu odpojit. asi risknu tu co je v motoronym prostoru pac ne nejdostupnejsi.
vec ktera me zarazila. u sahary je nejaka kladka a ocelovy lanko co vede pod motor. vypaa to jako nejaka klapka regulijici vzduch. a lanko bylo vycuknuty....
jinak koukal sem este na alivovej filtr. ma ten filtr bejt plnej nebo jen tak malinko na dne?
karnamm píše:Ahoj, nechci se nějak vměšovat, ale měl jsem tentýž problém na mý 1,9 vodníkovi. Studenej motor naskočil jak nic, při teplým motoru startét točil a motor nenaskočil. Jen si typnu, že se ti stává hlavně když je venku horko nebo mu trošku víc přišlápneš plyn. Závada, je (alespoň na mým) , že při teplým motoru splynuje palivo v benzinový pumpě. Kup novou (kvalitní) pumpu a poběží jak švýcarský hodinky. Já jenom, že jsem řešil dost podobnou a opakovanou závadu. Zdar
JEB*T....
pardon.
tak sem se v tom jesto chvili vrtal pri cekani na sestru a odtah. sestraprijela. tak sem to pustil z kopce kde to bylo parkle a ze teda zkusim este jednou natocit. prask. a na skyt to tam bylo ... tak sem to dojel. jen me tedyk prijde ze motor se malinko vic klepe a i kdyz je zahratej tak na volnak sou otacky tak 800 dle budiku (normal 1100+/-) a sem tam to ale chcipa.... jak sem se teda ptal na tu kladku u sahary tak sem to kanko pridelal zpet. nevim kdy vypadlo jstli uz je dyl nebo az ted nekdy.
no tak ted uz jen najit nekoho kdo me poradi s tim CU motorem.
doslo to do stadia to neudrzi konstatni otacky a kdyz pridam plyn tak to strili do vejfuku..
njn zacatky sou tezky:-(
tipnul bych bohata směs mne to strilelo do vyfuku takove ostre rany skoro kovoveho razu pri prudsim pridani plynu a netahlo to jak by melo a dva valce 1-2 evidentne nespolupracovaly mam 1700 typ4 dva karburatory co maj pracovat jak jeden dvoukomorovy.Ale souhlas s znalymi sveř to radši nekomu kdo to ma uz ošahane
Taky je možnost,že ti vylít podtlak na typu4 je to všechno pospojovaný,a pokud jsou vytahaný gumy,rádo to vypadává,pak to nedrží volnoběh,střílí do vejfuku,a tak podobně...................
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Well tak motor uz slape nejak OK. Jen mam problem se startama. Normalka to naskoci na brnk. ale pri teplym motoru nebo po nejakem neuspesnem startovani to uz ani neotoci starterem. a musi se nejakou dobu pockat. netusite kde muze bejt krpa? Baterka je v cajku..
Naposledy upravil(a) misak13 dne 27 črc 2010, celkem upraveno 1 x.
misak13 píše:Well tak motor uz slape nejak OK. Jen mam problem se startama. Normalka to naskoci na brnk. ale pri teplym motoru nebo po nejakem neuspesnem startovani to uz ani neotoci starterem. a musi se nejakou dobu pockat. netusite kde muze bejt krpa?
Misaku, zkus si nahoře vyhledat "starter"....
btw: problém může být kabel mezi baterkou a startérem