Co se tyce elektriky,tak kdybych vedel,ze jsou vsechny vypinace vystrihane, tak jsem do toho asi nesel.
.
Jsem se s tou elektrikou mrcasil tri tydny kazdy den po praci. Kdyz uz jsem mel vse hotove,tak mi pri finalnim testu doslo ke zkratu,protoze jsem mel vsechny vypinace a pojistkovou skrinku jen volne lezizci v podpalubkovem prostoru dotykajici se kostry coz jsem nejak prehlednul
,pritom stacilo dat jen kus papiru nebo hadru
. No nic.... se stalo
nez jsem stihnul odpojit baterii,tak mi zhruba vyhorelo neco kolem dvouch hlavnich svazku.Po minutach zmizeni smradu a mlhy jsem jen smutne koukal na specene kabely bez barvy a znova zacal nahrazovat vypalene za nove
V tomhle bode uz jsem si rekl,ze na to kaslu a,ze to proste pujde pryc
.......
....zatim ne
je treba videt svetlo na konci tunelu a mit radost z kazdeho opraveneho dilu. Tuhle jsem se prstem rejpal v sedacce,ktera vypadala jako nova,ale bohuzel je vse upecene od stani na horkem slunci,takze vsechno vcetne tesneni oken jak Wally muze jen potvrdit je v haji.Stropnice plna hovinek od mysi nebo co taky fuc. Tak jsem si zacal rikat,ze tohle nemusim delat do originalu,ze si to udelam pro srandu kralikum(jsem uz naznacoval,ze si budu hrat jen s mechanikou)a nikdo me za to nemuze snad odsuzovvat(nakonec jednoho busa v original mam). V patek jsem se po praci nestastnou nahodou zastavil na vrakaci,kde jsem hledal nejake drobnosti a nakonec me zaujali predni sedacky ze Subaru Outback 2002 a hned me napadlo co s nima
No jsem je koupil,bohuzel ridicova je v elektrice,tak si zase musim hrat s elektrikou
. Obe jsou jsou vyhrivane,coz je velke plus,jsem se dnes zastavil v Subaru dealer,kde mi nasli el. diagram a mi ho I vyprintovali