Félix
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Félix
Dôvodov je viac:
- Kryštof ešte stále v rekonštrukcii
- rozrastá sa rodina
- abstinenčné príznaky
Nie je to leštenka, ale je to zdravý kus, takže verím, že poslúži s drobnými opravami pár rôčkov.
Očakávam komentáre o nevhodnom nárazníku na typ b, ale podľa mojich pátraní by to mohlo znamenať buď zásah bastlera alebo prechodové typy. Nie je totiž jediný, niečo podobné má aj busdriver. Nie len nárazník je z typu a. Páčka smeroviek a posuvné dvere tiež patria tomu typu.
Toto som napísal predbeže pre "šťouralov", pre mňa má hodnotu v úplne niečom inom. Najbližšie posielam už len foto z dovoleniek...
- Kryštof ešte stále v rekonštrukcii
- rozrastá sa rodina
- abstinenčné príznaky
Nie je to leštenka, ale je to zdravý kus, takže verím, že poslúži s drobnými opravami pár rôčkov.
Očakávam komentáre o nevhodnom nárazníku na typ b, ale podľa mojich pátraní by to mohlo znamenať buď zásah bastlera alebo prechodové typy. Nie je totiž jediný, niečo podobné má aj busdriver. Nie len nárazník je z typu a. Páčka smeroviek a posuvné dvere tiež patria tomu typu.
Toto som napísal predbeže pre "šťouralov", pre mňa má hodnotu v úplne niečom inom. Najbližšie posielam už len foto z dovoleniek...
...možno sa mýlim.
Re: Félix
...líbí se mi tvé hodnoty...
...přechoďák to není...
...přechoďák to není...
Re: Félix
Zdar "busíkar"
nebudeš veriť, keď som ho videl v inzercií u Dudíka spomenul som si na Teba, že by ti veľmi sadol. Dúfam, že si spokojný.
Krásne auto s krásnou scenériou a s potomstvom, pre ktoré si kupujú "otcovia" vw transportéry.
Rozpíš sa trochu..
nebudeš veriť, keď som ho videl v inzercií u Dudíka spomenul som si na Teba, že by ti veľmi sadol. Dúfam, že si spokojný.
Krásne auto s krásnou scenériou a s potomstvom, pre ktoré si kupujú "otcovia" vw transportéry.
Rozpíš sa trochu..
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Re: Félix
Najprv odpoviem na otázky:
to bubak: k detskej autosedačke - na podlahe pod zadnou lavicou som našiel dva kotevné body priamo z výroby a tretí som dorobil. Pásy sú z vrakoviska a aj keď z felície, predsa len je na nich znak VW... Ináč stihli sme už absolvovať jeden dlhší výlet na Kysuce a manželka si nevie vynachváliť obývačku za jazdy s možnosťou kŕmenia malej z oboch strán, priebežného umytia kŕmiacej techniky a pod.
to lenamura: pôvod tejto verzie je na dlhšiu debatu. Preliezol som ho takmer celý, preto už trochu tuším, čo je pôvodné a čo nie. Fakt je, že to bastl tak celkom nie je. A taktiež si myslím, že je to na dlhšiu debatu a nie tu na fóre. Budúci rok budú zrazy, tak možno večer pri grile.
to pětišroub: ilegalita nehrozí... Mrzí ma, že som nebol dlho na fóre, ale končil som v práci a prešiel som na voľnú nohu, čo samo o sebe nedávalo veľký priestor pre čas. K tomu rodina na plný úväzok (a to nie z donútenia ale s radosťou) a to všetko dokopy dá minimálne 24 hodín denne. A viac nemám
to jozef: sám vieš, že po busíkovi pokukujem už minimálne tak dlho, ako máš ty svojho. A teraz nastal pomaly čas. Rozhodoval som sa medzi dvoma, nakoniec zvíťazil tento.
Keď mám k nemu napísať viac, v princípe ide o rok 1973, Typ 23, aj keď vnútorné vybavenie a zdvíhacia strecha pochádzajú z neskorších rokov (zrejme okolo 1975-7). Farba nie je pôvodná a treba povedať, že je to jedno zo slabších miest toho busa. Ale k serióznosti predávajúceho treba povedať, že som bol na to upozornený. Nie je to zlé, ale po čase bude potrebovať pár opráv. Spodok je vyvarený a momentálne ošetrený. Motor by mala byť 1,8ka, dvojitá karburácia Solex, stav bez generálky ale vyzerajúci slušne. Vymenený alternátor, olej nežerie (zatiaľ mám prejdených asi 1500 km a stav oleja stále rovnaký), nič neklepe a spotreba s plne obsadeným autom (4 dospelí + dieťa + batožina) vychádza cca 11 aj nejaké drobné. Brzdy po čiastočnom repase pred asi 5000km, mierna vôľa na riadení a na radiacej páke, pneu na výmenu. Interiér je veľmi slušný ale nerenovovaný (zrejme okrem poťahov lavice a hornej postele - tie vyzerajú novšie, alebo teda veľmi zachovalé). Chladnička pasívna, umývadlo s nádržou a čerpadlom, plynový sporák a originál plynové kúrenie (nasávanie zospodu, možný beh aj počas jazdy). Plachta na zdvíhačke je celkom slušná, má iba dve malé dierky. Najprv bude zreparovaná, ale do dôchodku ju určite budem musieť vymeniť.
Auto je celkovo v stave slušnom a schopnom jazdy nie len v okruhu 30 km od domova. Budúci rok vyskúšame v rámci SR a ČR, odstránime nájdené (dúfam drobné) nedostatky a na ďalšie leto hajde za humná...
Toľko vyčerpávajúci popis a teraz emocionálna stránka. Auto má ducha, jazdiť v buse je obrovský zážitok a po zrekonštruovaní Kryštofa bude dopĺňať istú časť pocitového spektra, ktorú pri jazde chrobákom nezažijete. Aj keď pre spravodlivosť treba povedať, že čo-to z chrobáka mu zase na druhej strane chýba.
to bubak: k detskej autosedačke - na podlahe pod zadnou lavicou som našiel dva kotevné body priamo z výroby a tretí som dorobil. Pásy sú z vrakoviska a aj keď z felície, predsa len je na nich znak VW... Ináč stihli sme už absolvovať jeden dlhší výlet na Kysuce a manželka si nevie vynachváliť obývačku za jazdy s možnosťou kŕmenia malej z oboch strán, priebežného umytia kŕmiacej techniky a pod.
to lenamura: pôvod tejto verzie je na dlhšiu debatu. Preliezol som ho takmer celý, preto už trochu tuším, čo je pôvodné a čo nie. Fakt je, že to bastl tak celkom nie je. A taktiež si myslím, že je to na dlhšiu debatu a nie tu na fóre. Budúci rok budú zrazy, tak možno večer pri grile.
to pětišroub: ilegalita nehrozí... Mrzí ma, že som nebol dlho na fóre, ale končil som v práci a prešiel som na voľnú nohu, čo samo o sebe nedávalo veľký priestor pre čas. K tomu rodina na plný úväzok (a to nie z donútenia ale s radosťou) a to všetko dokopy dá minimálne 24 hodín denne. A viac nemám
to jozef: sám vieš, že po busíkovi pokukujem už minimálne tak dlho, ako máš ty svojho. A teraz nastal pomaly čas. Rozhodoval som sa medzi dvoma, nakoniec zvíťazil tento.
Keď mám k nemu napísať viac, v princípe ide o rok 1973, Typ 23, aj keď vnútorné vybavenie a zdvíhacia strecha pochádzajú z neskorších rokov (zrejme okolo 1975-7). Farba nie je pôvodná a treba povedať, že je to jedno zo slabších miest toho busa. Ale k serióznosti predávajúceho treba povedať, že som bol na to upozornený. Nie je to zlé, ale po čase bude potrebovať pár opráv. Spodok je vyvarený a momentálne ošetrený. Motor by mala byť 1,8ka, dvojitá karburácia Solex, stav bez generálky ale vyzerajúci slušne. Vymenený alternátor, olej nežerie (zatiaľ mám prejdených asi 1500 km a stav oleja stále rovnaký), nič neklepe a spotreba s plne obsadeným autom (4 dospelí + dieťa + batožina) vychádza cca 11 aj nejaké drobné. Brzdy po čiastočnom repase pred asi 5000km, mierna vôľa na riadení a na radiacej páke, pneu na výmenu. Interiér je veľmi slušný ale nerenovovaný (zrejme okrem poťahov lavice a hornej postele - tie vyzerajú novšie, alebo teda veľmi zachovalé). Chladnička pasívna, umývadlo s nádržou a čerpadlom, plynový sporák a originál plynové kúrenie (nasávanie zospodu, možný beh aj počas jazdy). Plachta na zdvíhačke je celkom slušná, má iba dve malé dierky. Najprv bude zreparovaná, ale do dôchodku ju určite budem musieť vymeniť.
Auto je celkovo v stave slušnom a schopnom jazdy nie len v okruhu 30 km od domova. Budúci rok vyskúšame v rámci SR a ČR, odstránime nájdené (dúfam drobné) nedostatky a na ďalšie leto hajde za humná...
Toľko vyčerpávajúci popis a teraz emocionálna stránka. Auto má ducha, jazdiť v buse je obrovský zážitok a po zrekonštruovaní Kryštofa bude dopĺňať istú časť pocitového spektra, ktorú pri jazde chrobákom nezažijete. Aj keď pre spravodlivosť treba povedať, že čo-to z chrobáka mu zase na druhej strane chýba.
...možno sa mýlim.
Re: Félix
...super...já se už teď těším na léto a na cesty busíkem...
Re: Félix
taky velka gratulace
taky si myslim hlavně když to vypada dobře, což si myslim že se povedloTomes píše:Otazku naraznikov by som neriesil, nakolko su podla mna lepsie ako b-ckove. Srat na to ci su original alebo nie.
If you want to win employ the fin
- Jan
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 11 úno 2008
- Bydliště: Červené Pečky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Félix
Hlavně že je řidič/ka spokojen/á.Krystof píše:
Nejkrásnější pohled na svět je od volantu VW ...
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Félix
Pekne. Mas to dobe kamarat a nezdas sa.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Re: Félix
Félix má po zimnom spánku za sebou prvý výlet aj s nocou. Aj napriek otrasnému počasiu vonku, dnu príjemne teplúčko a sucho.
Musím uznať, že ranný čaj v buse má niečo do seba.
Najviac to ocenila moja dcéra, ktorá sa doma každé ráno budí so slovami "Mama meko" (rozumej Mama, mlieko). Dnes ráno sa posadila, pozrela von oknom a prvé slovo bolo: "Jobák" (rozumej chrobák). A za tým: "Duhý" (druhý). Myslím, že už je naša .
Musím uznať, že ranný čaj v buse má niečo do seba.
Najviac to ocenila moja dcéra, ktorá sa doma každé ráno budí so slovami "Mama meko" (rozumej Mama, mlieko). Dnes ráno sa posadila, pozrela von oknom a prvé slovo bolo: "Jobák" (rozumej chrobák). A za tým: "Duhý" (druhý). Myslím, že už je naša .
...možno sa mýlim.