VW Bus T2 b (x2)
VW Bus T2 b (x2)
Keďže sa môj bracho asi nikdy nedostane k tomu, aby zverejnil niečo o svojich dvoch T2b busoch, vkladám sem aspoň zopár fotiek.
---oranžovo biely T2b r.v. 1978 - motor 2,0 - pôvod Dolný Kubín - majiteľom od 2005
momentálny stav - kompletne vyvarený, čaká na nástrek (to už asi 2 roky) projekt pravdepodobne zastavený
---šedý T2b r.v. 1977 - motor 1,6 - pôvod Rakúsko - majiteľom od 2006
momentálny stav - plne pojazdný, pôvodne 9 miestny, teraz s polohovateľnou zadnou lavicou (westfalia)
---oranžovo biely T2b r.v. 1978 - motor 2,0 - pôvod Dolný Kubín - majiteľom od 2005
momentálny stav - kompletne vyvarený, čaká na nástrek (to už asi 2 roky) projekt pravdepodobne zastavený
---šedý T2b r.v. 1977 - motor 1,6 - pôvod Rakúsko - majiteľom od 2006
momentálny stav - plne pojazdný, pôvodne 9 miestny, teraz s polohovateľnou zadnou lavicou (westfalia)
______________________________________________
Re: VW Bus T2 b (x2)
K staršiemu autu treba pristupovat s rozvahov. Hlavne keď sa jedná o rekonštrukciu a opravy. Niekedy to žiaľ s časových dôvodov nejde, hlavne v dnešnej dobe, keď človek sedí celý deň v robote a na podobné projekty je čas len cez víkend..
Aj tento projekt mal mať úplne iný priebeh. Nakoniec ako vždy sa riešili veci na poslednú chvíľu. Nakoľko T2jku využíva môj bracho Peter viac menej len raz do roka a to, na cestu do Rimavskej soboty, kde sa každý rok začiatkom augusta koná letný umelecký tábor LETAVY, T2ka väčšinou stojí. Zakaždým sa potom dva týždne pred akciou dobije akumulátor, skontroluje olej a celkový stav.
Tentokrát to bolo trochu horšie. Minulú nedele 25.07.2010 sa kontrolovala karoséria na miestach blízke k vozovke a nie všetko zostalo tam kde by malo...:
Takže bolo jasné, najbľižšie víkendy do 08.08. (začiatok LETÁV) sa bude riešiť bus. V nedelu 25teho sme toho už moc neporiešili.
31.07. v sobotu sme s prácou na buse pokračovali. Podotkýnam, že sme len amatéri, takže úrčite niesú niektoré procesy a postupy podľa každého gusta.
Najprv sa riešilo zatiaľ najproblematickejšie miesto podbehu. Na spevnenie navaril Bracho klasickú jeklovinu:
Pripravený ohnutý plech na "zadeklovanie":
Navarenie pásoviny k jeklovine:
Len pri podbehu to pravdaže nezostalo... Operácia pokračovala:
Navarený ohnutý plech podbehu:
Bracho sa nesere... Keď už, tak už...:
Našťasie sme mali nasyslené REPAplechy, takže operácie prebehla úspešne:
Včerajší prvý august sme zahájili gitovaním. Bolo jasné, že sa bude aj lakovať...:
Pod dohľadom...:
Bracho si pochvaľoval tento git...:
Stále nebolo dosť, tak sa vybralo zadné okno, keďže to tam mierne rašilo...:
Keďže bolo pekne, sme bus vyšupli von pred garáž:
Kým bracho riešil posledné gitovačky, ja som zatiaľ leštil puklice a iné diely:
Koncovka výfuku mala tiež svoju patinku:
Tento OFEN SPRAY je úplná bomba:
Vyleštené komponenty:
Gitovačky skoro dokončené...:
Vytiahli sme kompresor, pištol a body. Kompresor sa konečne prvý krát poriadne využil. Kupoval sa minulý rok kôli plazme...:
A začal som "krupičkovať":
Niekedy po 18tej sme začali oblepovať auto. S tým čo bolo:
Obyčajná pištol za 40 éčiek:
Zmena imagu, išlo to do farby...:
Bracho kontroluje či som to nedoj*bal, keďže som striekaciu pištol držal v ruke prvý krát...:
Ešte bolo svetlo. Tretia vrstva:
Zadrb*ný až po uši:
Finisch o 21:45:
Stihlo sa dosť veľa, a s výsledkom sme viac než spokojný.
Ďalšie plány? Pôvodne mal isť vrch do bledej slonoviny, Nakoľko nám to časovo nevychádza tak zostane najbližšiu dobu v pôvodnej farbe Kieselgrau. Farebná kombinácia sa dá tiež a nemusí sa farebne dolaďovať plechy v interiéry.
Na budúci piatok máme naplánované dokončiť vrch malými úpravami laku. Farabne sa prispôsobia nárazníky a disky kolies. Bracho by chcel zbúchať nejakú záhradku a ja budem riešiť ešte polepy...
Aj tento projekt mal mať úplne iný priebeh. Nakoniec ako vždy sa riešili veci na poslednú chvíľu. Nakoľko T2jku využíva môj bracho Peter viac menej len raz do roka a to, na cestu do Rimavskej soboty, kde sa každý rok začiatkom augusta koná letný umelecký tábor LETAVY, T2ka väčšinou stojí. Zakaždým sa potom dva týždne pred akciou dobije akumulátor, skontroluje olej a celkový stav.
Tentokrát to bolo trochu horšie. Minulú nedele 25.07.2010 sa kontrolovala karoséria na miestach blízke k vozovke a nie všetko zostalo tam kde by malo...:
Takže bolo jasné, najbľižšie víkendy do 08.08. (začiatok LETÁV) sa bude riešiť bus. V nedelu 25teho sme toho už moc neporiešili.
31.07. v sobotu sme s prácou na buse pokračovali. Podotkýnam, že sme len amatéri, takže úrčite niesú niektoré procesy a postupy podľa každého gusta.
Najprv sa riešilo zatiaľ najproblematickejšie miesto podbehu. Na spevnenie navaril Bracho klasickú jeklovinu:
Pripravený ohnutý plech na "zadeklovanie":
Navarenie pásoviny k jeklovine:
Len pri podbehu to pravdaže nezostalo... Operácia pokračovala:
Navarený ohnutý plech podbehu:
Bracho sa nesere... Keď už, tak už...:
Našťasie sme mali nasyslené REPAplechy, takže operácie prebehla úspešne:
Včerajší prvý august sme zahájili gitovaním. Bolo jasné, že sa bude aj lakovať...:
Pod dohľadom...:
Bracho si pochvaľoval tento git...:
Stále nebolo dosť, tak sa vybralo zadné okno, keďže to tam mierne rašilo...:
Keďže bolo pekne, sme bus vyšupli von pred garáž:
Kým bracho riešil posledné gitovačky, ja som zatiaľ leštil puklice a iné diely:
Koncovka výfuku mala tiež svoju patinku:
Tento OFEN SPRAY je úplná bomba:
Vyleštené komponenty:
Gitovačky skoro dokončené...:
Vytiahli sme kompresor, pištol a body. Kompresor sa konečne prvý krát poriadne využil. Kupoval sa minulý rok kôli plazme...:
A začal som "krupičkovať":
Niekedy po 18tej sme začali oblepovať auto. S tým čo bolo:
Obyčajná pištol za 40 éčiek:
Zmena imagu, išlo to do farby...:
Bracho kontroluje či som to nedoj*bal, keďže som striekaciu pištol držal v ruke prvý krát...:
Ešte bolo svetlo. Tretia vrstva:
Zadrb*ný až po uši:
Finisch o 21:45:
Stihlo sa dosť veľa, a s výsledkom sme viac než spokojný.
Ďalšie plány? Pôvodne mal isť vrch do bledej slonoviny, Nakoľko nám to časovo nevychádza tak zostane najbližšiu dobu v pôvodnej farbe Kieselgrau. Farebná kombinácia sa dá tiež a nemusí sa farebne dolaďovať plechy v interiéry.
Na budúci piatok máme naplánované dokončiť vrch malými úpravami laku. Farabne sa prispôsobia nárazníky a disky kolies. Bracho by chcel zbúchať nejakú záhradku a ja budem riešiť ešte polepy...
______________________________________________
- hugo
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 796
- Registrován: 30 zář 2006
- Bydliště: Babiččino údolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Bus T2 b (x2)
Vy jste draci ....
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Bus T2 b (x2)
Ty snad jsou ještě zalepený,néééé
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: VW Bus T2 b (x2)
i kdyby ne tak se to sleští , čím si leštil ty poklice a další chromované díly ten rozdíl je na těch poklicích šílenej
If you want to win employ the fin
Re: VW Bus T2 b (x2)
To bubak: tie zamky su len oblepene, az taky psychopati nie sme...
To buca6: lestene su klasickym sitolom a handrou. tiez som nechapal. podotkynam ze to bola len povrchova chrdza. najprv som chcel pouzit tempo pastu...
To buca6: lestene su klasickym sitolom a handrou. tiez som nechapal. podotkynam ze to bola len povrchova chrdza. najprv som chcel pouzit tempo pastu...
______________________________________________
Re: VW Bus T2 b (x2)
Dokončené predlohy nalepiek - surf & classic car style.
Niečo pôjde na okná, niečo na karosériu...
Niečo pôjde na okná, niečo na karosériu...
______________________________________________
Re: VW Bus T2 b (x2)
V piatok 6. augusta sa pokračovalo. Počasie neprialo, aspoň nie na práce, ktoré by bolo možné riešiť vonku.
V sobotu išiel vrch do laku. Keďže pršalo, sa akcia presunula do garáže.
Provizórna lakovacia kabína:
A aktuálny stav:
V sobotu išiel vrch do laku. Keďže pršalo, sa akcia presunula do garáže.
Provizórna lakovacia kabína:
A aktuálny stav:
______________________________________________
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Bus T2 b (x2)
Pěkné pěkné, jen takový dotaz...je přes barvu ještě lak?? nějak se mi to na těch fotkách neleskne :shock:tak nevím, jestli se mi to nezdá ..jinak lakovat venku..co na to sousedi
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: VW Bus T2 b (x2)
Akk myslis lak / oranzovu tak ta bola naschval zvolena matna a aj po roku sa osvedcila. je to ovela jednoduchsie ako striekat lesk, co vidno na vrchnej bielej, kedze ked sa nedava na celu plochu rovnomerna vrstva - co bolo za nasich podmienok umenue, tak to vysledok je flakaty. Takze ja ako amater by som uz len zvolil matne farby, aj ked pravdaze nie na kazde auto sa to hodi. Susedia su v pohode, ked je bezvetrie tak sa da, a bola to jednorazova akcia.
Stresny sonic este dostane nater hammerlit v sedom odtieni a pravdepodobne ho este nadvihneme o 2 cm.
Stresny sonic este dostane nater hammerlit v sedom odtieni a pravdepodobne ho este nadvihneme o 2 cm.
______________________________________________
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Bus T2 b (x2)
Jo jo přišlo mi, že střecha se leskne víc..Mat je ok, rozhodně něco jiného a je pravda, že v domácích podmínkách je to lepší. Ono všeobecně lakovat velké plochy je pěknej vos.. .... tak hlavně že počásko přálo a dílo se podařilo
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- kojak
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 268
- Registrován: 31 říj 2008
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: VW Bus T2 b (x2)
tak to pánové smekám a velkým obloukem , ste ozajstný frajery
plnim si své sny-dělejte to taky
Re: VW Bus T2 b (x2)
Koukám že na první stříkání je to moc pěkný,to klobouk dolu a co mušky a ostatní sračky co lítají ve vzduchu...nenapadalo vám na to nic?
ZASE Jezdím s větrem v zádech
Re: VW Bus T2 b (x2)
Dakujem za uznanie, padne to dobre.
S muskami a podobnymi srackami sme nemali problemy. Bolo to minuly rok, super pocasie, idealne podmienky. Ale tiez som mal svoje obavy. Ja si myslim, ze matna farba vela prepaci aj male nedostatky. Strecha je trochu flakata, ale to koli malo farby, je to ale v norme. Uvazujeme smerom, ze casom vzdy nieco znocu vyklici, prejavy sa hrdza. Ten lak je ucelovy, s malymi vstupnymi nakladmi. Ked nieco vyklici, tak sa to zase opravy...
A.C. - mat je dobra volba. Na buse by som siel uz len touto cestou.
S muskami a podobnymi srackami sme nemali problemy. Bolo to minuly rok, super pocasie, idealne podmienky. Ale tiez som mal svoje obavy. Ja si myslim, ze matna farba vela prepaci aj male nedostatky. Strecha je trochu flakata, ale to koli malo farby, je to ale v norme. Uvazujeme smerom, ze casom vzdy nieco znocu vyklici, prejavy sa hrdza. Ten lak je ucelovy, s malymi vstupnymi nakladmi. Ked nieco vyklici, tak sa to zase opravy...
A.C. - mat je dobra volba. Na buse by som siel uz len touto cestou.
______________________________________________