Myslíš jako na funkci krmiváře?mhepp píše:No... Tomes, mám pocit, že bys měl něco udělat s tím motorem... když Ti táhne na jedničku... Mě motor táhne i na čtverku... Je sice fakt, že mé auto není lufťák, tak hezké a dokonce ani benzín, ale mám pocit, že to by nemělo mít vliv na funkci
Fifty & Carmen
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fifty & Carmen
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Fifty & Carmen
Zatiaľ som bol zvyknutý na 1200 z brouka a ten hore kopcom nič moc, 1600vka je predsa niečo iné...
______________________________________________
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fifty & Carmen
Tak to máme podobnou zkušenost. KG s 1600kou mi přijde oproti broučisku s 1200kou jako pěkně živé auto. Ale ono to bude tim, že jeden sedí nízko a všechno se kolem tak nějak víc míhá...
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...
Re: Fifty & Carmen
S tým sedením a rýchlosťou je to možné, ale určite sa z KG hrabe von horšie ako z brouka...threeseven píše:Tak to máme podobnou zkušenost. KG s 1600kou mi přijde oproti broučisku s 1200kou jako pěkně živé auto. Ale ono to bude tim, že jeden sedí nízko a všechno se kolem tak nějak víc míhá...
Čo sa týka motora, je to bomba, keď hore kopcom šlape tak ako aj dole kopcom, a do tých 100 km/h nezaostávaš za "modernými" autami, takže nikto není nervózny a nemusíš tak často vyťahovať stredný prst...
______________________________________________
Re: Fifty & Carmen
Chcel by som si v takom aute zajazdiť, ale mám strach že ma to chytí a stratím rozum.
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
- Vincent
- Jsem vlk v rouše beránčím...
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 16 dub 2004
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fifty & Carmen
Tak to je jistota Herbie potvrdí, že jsem ho taky párkrát někde ztratila......ale co...každá pr..l něco stojíJozef píše:Chcel by som si v takom aute zajazdiť, ale mám strach že ma to chytí a stratím rozum.
...I remember when I lost my mind. There was something so pleasant about that place. Even your emotions had an echo in so much space...Does that make me crazy?...[smilie=smiliecat.gif]....karmann ghia 72
Jsem notorický plkal
Jsem notorický plkal
Re: Fifty & Carmen
S tou jazdou nevidím problém...Jozef píše:Chcel by som si v takom aute zajazdiť, ale mám strach že ma to chytí a stratím rozum.
______________________________________________
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
Re: Fifty & Carmen
Krásný KGčko, gratulace veliká, jizda v KG je jiná liga... ne lepčejší !!!!! ale jiná....
Re: Fifty & Carmen
Jo jo, iná veru...ovalisimus panornik píše:Krásný KGčko, gratulace veliká, jizda v KG je jiná liga... ne lepčejší !!!!! ale jiná....
Konečne som mohol KGčko po 2mesiacoch čakania a vybavovania ešpézet vytiahnuť z garáže, takže už len to bol samo o sebe silný pocit...
______________________________________________
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fifty & Carmen
Zvlášť, pokud zastavíš blízko u obrubníku... Z toho podle mně ženská v sukni nemůže vystoupit. Žeby tenkrát z toho ty sekretářky tahali?Tomes píše: S tým sedením a rýchlosťou je to možné, ale určite sa z KG hrabe von horšie ako z brouka...
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...
Re: Fifty & Carmen
Z tých sekretáriek začínam mať komplexi...
______________________________________________
Re: Fifty & Carmen
Weil der Karmann Ghia von auffällig vielen Frauen gefahren wurde, erhielt der Wagen spöttische Beinamen wie Hausfrauen-Porsche oder Sekretärinnen-FerrariPetr914 píše:...ty vole z jakejch sekretářek?...
Keďže Karmann Ghia riadilo nápadne veľa žien, dostalo auto smiešne prezívky ako Porsche domácej pani alebo Ferrari pre sekretárky...
______________________________________________
Re: Fifty & Carmen
No ten střední prst si právě že nejvíc užívám...když jedu z Chomutova na Karlovi Vary průměrnou rychlostí tak 60-70km/h a v jistejch dlouhej úsecích(kde nejde předjíždět,pokud nemáte něco jako Nissat GT-R,kterej mě a traktor Zetor předjel na 15metrech) je to vážně nejlepší.ruku z okýnka a fucky na všecky okoloTomes píše:S tým sedením a rýchlosťou je to možné, ale určite sa z KG hrabe von horšie ako z brouka...threeseven píše:Tak to máme podobnou zkušenost. KG s 1600kou mi přijde oproti broučisku s 1200kou jako pěkně živé auto. Ale ono to bude tim, že jeden sedí nízko a všechno se kolem tak nějak víc míhá...
Čo sa týka motora, je to bomba, keď hore kopcom šlape tak ako aj dole kopcom, a do tých 100 km/h nezaostávaš za "modernými" autami, takže nikto není nervózny a nemusíš tak často vyťahovať stredný prst...
btw. také se přidávám ke gratulacím, je to fenomenální
Nechci dosáhnout nesmrtelnosti svým dílem,ale tím, že nezemřu.
Re: Fifty & Carmen
Ďalších cca. 200 km za nami s Karmannom. Všetko v pohode, sem tam zapistia predné brzdy (kotúče)...
Ňevýhodou je že, vzadu nie je okrem nápisu Karmann Ghia nič, čo by napovedalo že to je VW. KG je na našich cestách totálna rarita a stáva sa totiž dosť často, že vydrbanci, ktorím to nedá, a nevedia čo to pred nimi ide, sa natlačia nebezpečne blízko k zadnici auta, a pokúšajú sa rozoznať a prečítať, čo tam vlastne napísane je...
Ňevýhodou je že, vzadu nie je okrem nápisu Karmann Ghia nič, čo by napovedalo že to je VW. KG je na našich cestách totálna rarita a stáva sa totiž dosť často, že vydrbanci, ktorím to nedá, a nevedia čo to pred nimi ide, sa natlačia nebezpečne blízko k zadnici auta, a pokúšajú sa rozoznať a prečítať, čo tam vlastne napísane je...
______________________________________________
- fauwer
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 333
- Registrován: 16 črc 2009
- Bydliště: tak nějak kolem Pardubicka
Re: Fifty & Carmen
No tak na to musíš prostě pořádně šlápnout a ujedeš jim...
...pouze fauwéé je to pravéé...
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
Re: Fifty & Carmen
... to znám - taky se mi co chvíli někdo přilepí na záda - asi aby si užil zvuku mojí buggynky - takže podřadím za 3 (chvilka plynu) - a mizím. Bo z toho bývám nervózní. Ale když se nedá - tak přibrzdím a klidím se stranou - ještě zajíždím a nemůžu to moc ždímat. Bohužel parametry Karmanna jsou trochu jinde - co se dynamiky týká je na tom hůř než brouk - byť to na top speedu dožene. To ta váha ... Takže to buď skousneš, nebo posílíš motor ...
Jináč - gratulace - je to krasavec
Jináč - gratulace - je to krasavec
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
Re: Fifty & Carmen
V piatok som našiel na rakúskom inzeráte celkom v pohode klasické Kronprinz plecháče z 60-70 rokov. Presvedčila asi cena, keďže ich momentálne ani nepotrebujem.
Bracho mi ich v sobotu hneď aj dovliekol.
Pneumatiky sú k.o., aj keď ešte majú dostatočný dezén a držia vzduch, sú miestami na bokoch popraskané. DOT číslo je tiež nejaké dívné.
V prípade, keby som sa rozhodol pre renováciu, by mohli vyzerať takto:
Takže určite:
opieskovať, komaxit a čierny lak...
Mal by som ale predsa otázky, možno by vedel niekto poradiť:
1. Rozmer kolies je 5,5 x 15 ET 27 (4x130)
Zmestia sa vôbec bez väčších problémov na chrobáka resp. karmann?
Aký je vhodný rozmer pneumatiky na tieto disky? Teraz sú tam 185/65/15. Aká je mnimálna šírka pneumatiky na tento rozmer pneumatiky?
2. Ako to je s busom T2? Ten má klasické disky predpokladám z rozmerom uchytenia 5x112. Je moźná nejaká adaptácia bubnov? Dajú sa tam nahodiť bubny (napriíklad z chrobáka), ktoré majú rozteč 4x130?
Predpokladám, že adaptér neexistuje.
3. V prípade renovácie
Máte skúsenosti s komaxitom, resp. práškovaním? Počul som, že problém môze robiť styčné miesto kde sa spájú dve časti disku (límec + vnútrajšok), sem sa ževraj nedostane dobre farba a môže to neskôr hrdzavieť, aj napriek zinkovému podkladu. Chcem zvážiť ešte variantu klasického laku na disky v sprejovej forme.
Všetko, čo je čierne by sa malo ešte dodatočne lakovať na čierno. Pred tým pravdaže dobre oblepiť. Pre pblepenie som našiel špeciálne lepiace pásky cca. 3 mm široké, s ktorým je možné dobre tvarovať oblé tvary.
Bracho mi ich v sobotu hneď aj dovliekol.
Pneumatiky sú k.o., aj keď ešte majú dostatočný dezén a držia vzduch, sú miestami na bokoch popraskané. DOT číslo je tiež nejaké dívné.
V prípade, keby som sa rozhodol pre renováciu, by mohli vyzerať takto:
Takže určite:
opieskovať, komaxit a čierny lak...
Mal by som ale predsa otázky, možno by vedel niekto poradiť:
1. Rozmer kolies je 5,5 x 15 ET 27 (4x130)
Zmestia sa vôbec bez väčších problémov na chrobáka resp. karmann?
Aký je vhodný rozmer pneumatiky na tieto disky? Teraz sú tam 185/65/15. Aká je mnimálna šírka pneumatiky na tento rozmer pneumatiky?
2. Ako to je s busom T2? Ten má klasické disky predpokladám z rozmerom uchytenia 5x112. Je moźná nejaká adaptácia bubnov? Dajú sa tam nahodiť bubny (napriíklad z chrobáka), ktoré majú rozteč 4x130?
Predpokladám, že adaptér neexistuje.
3. V prípade renovácie
Máte skúsenosti s komaxitom, resp. práškovaním? Počul som, že problém môze robiť styčné miesto kde sa spájú dve časti disku (límec + vnútrajšok), sem sa ževraj nedostane dobre farba a môže to neskôr hrdzavieť, aj napriek zinkovému podkladu. Chcem zvážiť ešte variantu klasického laku na disky v sprejovej forme.
Všetko, čo je čierne by sa malo ešte dodatočne lakovať na čierno. Pred tým pravdaže dobre oblepiť. Pre pblepenie som našiel špeciálne lepiace pásky cca. 3 mm široké, s ktorým je možné dobre tvarovať oblé tvary.
Naposledy upravil(a) Tomes dne 14 čer 2010, celkem upraveno 1 x.
______________________________________________