CU 2.0 boxer
CU 2.0 boxer
Zdravim, dnes mi v servise rekli, ze mi nejde jeden valec, ale ze mi s tim nedokazou moc pomoc. Muzu poprosit o radu, kam v Praze a blizkem okoli zajed, aby se mi na to nekdo kouknul? Do http://vwbusshop.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; uz sem volal, ale tam maji cas nejdriv za 14 dni.
Dekuji
Dekuji
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: CU 2.0 boxer
Podle toho proč nejde, jestli třeba špatná svíčka(fajfka,kabel, a spol) nebo třeba ventil, a spol
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: CU 2.0 boxer
http://www.broukservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; v Kuří u Říčan
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: CU 2.0 boxer
Vicko, kabely i svicky vymeneny, stale nejde. zkusim zavolat do toho Brouk servisu, Diky.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: CU 2.0 boxer
Není víčko jako víčko, co já vím jsou 2 druhy víček (když tak mně někdo opravte), jedno je vyšší a možná kvůli tomu nemáš jiskru.Grew píše:Vicko, kabely i svicky vymeneny, stale nejde. zkusim zavolat do toho Brouk servisu, Diky.
Jinak - máš jiskru na fajfce svíčky ?
NE :
- máš vysoké víčko
- špatný odtrh na kladívku
- cívka nebo kondenzátor KO
ANO :
- zpřeházené kabely zapalování
- seřízení samotného předstihu
A máš benzín v karburátorech ? Poznáš to tím, že když sundáš přívodovou hadičku do karburátoru a někdo jiný bude startovat, jestli z hadičky teče benzín či nikoliv. Jen tak mě to napadlo, že to vůbec nemusí být zapalováním. Nepředpokládám, že by se oba připouštěcí ventily sekly.
Další věc, která je u těchto motoru problemová, jsou podtlakové hadičky, které propojují respr. synchronizují chod obou karburátorů - vyndej vzduchový filtr a prověř jestli nějaká z těch hadiček není popraskaná, vyvlíknutá, atd... Je jich tam fakt dost a dělá to strašnou neplechu.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: CU 2.0 boxer
hydroštel na sacím houpe a je taky vymalováno.svíčka bude mokrá jako že nepálí a v motoru to většinou klepe
Re: CU 2.0 boxer
Tak todle je uz je pro me vyssi divci. Ne ze bych nerozumnel tomu co mi pisete, ale sam si na to netroufnu, preci jenom zkusenosti moc nemam, respektive skoro zadny
Re: CU 2.0 boxer
Obnovím tohle téma, neboť nebudu zbytečně plevelit zakládám nového...
2.0 CU nehází jiskru... je něco typického, co dělá problémy se zapalováním?
Jasně, vzít schéma a jít od spínačky... Ale auto jsem ještě neviděl a mám pouze info, že nehází jiskru. Než začnu tahat zkousečku a schéma, tak se raději zeptám, kde jsou nejčastěji příčiny chyb v elektroinstalaci u CU motoru, přeci jen má svá specifika...
Děkuji
2.0 CU nehází jiskru... je něco typického, co dělá problémy se zapalováním?
Jasně, vzít schéma a jít od spínačky... Ale auto jsem ještě neviděl a mám pouze info, že nehází jiskru. Než začnu tahat zkousečku a schéma, tak se raději zeptám, kde jsou nejčastěji příčiny chyb v elektroinstalaci u CU motoru, přeci jen má svá specifika...
Děkuji
Re: CU 2.0 boxer
a máš kondík nebo tranzistor?
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: CU 2.0 boxer
CU by měl být tranzistor, jednou na dovolené se mi stalo že prdnul jeden drátek v rozdělovači který vede od zásuvky k destičce předstihu, objevili jsme to náhodou po výměně úplně všeho ostatního
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: CU 2.0 boxer
To je nejaky chaoticky tady....,nejede jeden valec,rekli Ti ktery?Nebo ted vubec uz motor nejede?. Zkontrolovali v tom servisu kompresi?
Hydrostel nezastavi funkci valce,jasne bude klepat a po zhruba 20ti kilometrech vetsinou prestane a zacne delat,jako na moji 1982. Nalil jsem tam nekolikrat nejaky pripravek na vycisteni karbonu,ale po delsim odstaveni to stejne klepe,tak ho budu muset jednou I tak vymenit. Na vodnikovi 91 mi to dela to samy,ale vetsinou po peti minutach prestane.
Hydrostel nezastavi funkci valce,jasne bude klepat a po zhruba 20ti kilometrech vetsinou prestane a zacne delat,jako na moji 1982. Nalil jsem tam nekolikrat nejaky pripravek na vycisteni karbonu,ale po delsim odstaveni to stejne klepe,tak ho budu muset jednou I tak vymenit. Na vodnikovi 91 mi to dela to samy,ale vetsinou po peti minutach prestane.
Vwase nocni sichta...
Re: CU 2.0 boxer
No podívám se na to, tranzistor vezmu s sebou... údajně to přijelo po svých, nikdo na nic nesahal a po 2měs už to nenaskočilo, takže pokud někde něco nesežrala kuna, tak by to mohl být tranzistor...maxmax píše:CU by měl být tranzistor, jednou na dovolené se mi stalo že prdnul jeden drátek v rozdělovači který vede od zásuvky k destičce předstihu, objevili jsme to náhodou po výměně úplně všeho ostatního
Díky za tip
Re: CU 2.0 boxer
Jak psal maxmax, tady by podle dokumentace měl být tranzistor...evinsen píše:a máš kondík nebo tranzistor?
Re: CU 2.0 boxer
dokumentace je jedna věc,ale za praxí dost pokulhává. takže se mění rozdělovače a cívky zůstávají. Hydroštel sám funkci nezastaví,ale s omydlenou vačkou už jo. viděl jsem i tyčku ventilu vyskočenou na hranu a nedovíral ventil. ale tady předpokládám že ví o tom že mu nedává jiskru,takže dotaz není nemístný. správná cívka i palec ke správnému systému,většinu závad si dělají lidi sami,kuny bych dal na druhé místo a potom hodně dál závady z opotřebení
ale osobně si myslím že to bude kostra k zesilovači..
ale osobně si myslím že to bude kostra k zesilovači..
Re: CU 2.0 boxer
Chalpi, vy tady teď motáte úplně hrušky s jablkama To, na co odpovídal udeeska, tak je úplně jiný problém od jiného tazatele
Já jsem se ptal jen co se strany zapalování týká. Mno uvidíme, ono opravovat závadu po telefonu taky není úplně ono... Pojedu se na to podívat a "uvidíme" je divné, že auto bez potíží přijelo po svých a bez zásahu už po "krátké" odstávce nenaskočí... Ještě jsem zapomněl podotknout, že údajně po dobu odstávky neproběhl žádný zásah do ničeho, tak mi to přijde dost divné, že by něco odešlo jen tak z plezíru...
Nu... strčím do kapsy tranzistor a uvidíme
Já jsem se ptal jen co se strany zapalování týká. Mno uvidíme, ono opravovat závadu po telefonu taky není úplně ono... Pojedu se na to podívat a "uvidíme" je divné, že auto bez potíží přijelo po svých a bez zásahu už po "krátké" odstávce nenaskočí... Ještě jsem zapomněl podotknout, že údajně po dobu odstávky neproběhl žádný zásah do ničeho, tak mi to přijde dost divné, že by něco odešlo jen tak z plezíru...
Nu... strčím do kapsy tranzistor a uvidíme
Re: CU 2.0 boxer
Tranzistor vyměněn, ale bez výsledku, na cívku proud nejde, ale vzhledem k tomu, že jsem na "opravu" měl asi 10min, tak žádné výsledky... Nějaký tip od boku dále? ŘJ?
Re: CU 2.0 boxer
nejde proud na cívku je odpověď..
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: CU 2.0 boxer
Já sázím na proražený hall ( snímač) v samotném rozdělovači . Samotný snímač je dražší než koupě staršího rozdělovače . Tato porucha je způsobena průrazem vysokým napětím způsobeným vadnou svíčkou, nebo fajfkou ,nebo vadným vysokonapěťovým kabelem ,nebo svodem na hlavě rozdělovače ,nebo vadným palcem , nebo vypadlém uhlíku z hlavy rozdělovače , nebo vypadnutím kabelu ze středu hlavy rozdělovače do blízkosti nízkonapěťovacího přívodu do rozdělovače...............evinsen píše:nejde proud na cívku je odpověď..
Re: CU 2.0 boxer
pochopil jsem to tak že nejde do motoru na cívku proud. to bych spíš kouknul na pojistky
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: CU 2.0 boxer
Na cívku jde + patnáctkou a ta nejde přes pojistku , ale přes spínačku z nejištěné třicítky - tzn kontrola oříšku spínačky - je na 30 +12 V ? Po zapnutí zapalování musí být na 15-tce +12V . Když je na 15-tce +12v - kontrola + 12V -je taky na + 15-tce cívky ? Když na patnástce cívky naměříš +12V - je ještě potřeba zkontrolovat jednotku upravující předstih (je to malá krabička na levém podběhu) - tu odpojíme z konektorů a tyto dva spojíme - krabičku prostě vyřadíme. Jestli nepomohlo vyměnit tranzistor - pak zbývá prokletý rozdělovač !evinsen píše:pochopil jsem to tak že nejde do motoru na cívku proud. to bych spíš kouknul na pojistky