Srážky s muži zákona...
- soe2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 16 kvě 2005
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
to já zas sem s nima ukecaný až až...převádím hovor jinam a ták...a vyplácí se to.....maj radi pokoru a trocha divadýlka nezaškodí...stejně si myslím svoje ne???
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
....záleží na koho se trefí...prokázat respekt neuškodí a není dobré zapírat...onehdá mě vyměřili..."pane řidiči, víte, proč jsme vás zastavili?" ..."ano, patrně jsem jel poněkud rychleji" ...a nakonec to ani nebolelo
Naposledy upravil(a) yahoďák dne 22 kvě 2008, celkem upraveno 1 x.
holky to maj lehčí, tak se toho musí využít dokud to jde
...jsem jim lehce vynadala, že přehodili značky a hned za to chytají a oni že jo, tak mi pustili
...mladej policajt chtěl ukázat v broukovi povinnou výbavu, šel k motoru se trochu začervenal a raději mi pustil, i když jsem jí neměla...
takže když je mladej policajt, tak je šance, že je to zadara, i když už jsem si vyslechla pozvání na kafe a podobně, tak to jsem jim vždycky řekla, že to chci raději tu pokutu....
...jsem jim lehce vynadala, že přehodili značky a hned za to chytají a oni že jo, tak mi pustili
...mladej policajt chtěl ukázat v broukovi povinnou výbavu, šel k motoru se trochu začervenal a raději mi pustil, i když jsem jí neměla...
takže když je mladej policajt, tak je šance, že je to zadara, i když už jsem si vyslechla pozvání na kafe a podobně, tak to jsem jim vždycky řekla, že to chci raději tu pokutu....
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
[Teď budu hnusnej]Lugen píše:dokut to jde?! pak už to nepůjde? ty se chytáš bejt chlapeček ?Petarda píše:holky to maj lehčí, tak se toho musí využít dokud to jde
Ne, ale třeba plánuje být stará a ošklivá
[/Teď budu hnusnej]
pradon, ale musel jsem
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- jogi
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 892
- Registrován: 07 úno 2006
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jedno ponaučení-neštěsí ne moje, ale jedné mladé útlé slečny...(asi narazila na teplé bratry...)
nevím od kdy, ale asi od novely, má oranžové světlo na semoaforech stejný význam jako červená!!! takže žádný je oranžová, to ještě stihnu...
jízda na oranžovou je klasifikována jako přestupek s pevnou sazbou 2500,-(stejně jako jízda na červenou) a 5 bodíků !!!!
důležité: na místě nic nepodepisovat (v případě podepsání veškeré šance na odvolání zanikají) a na odvolání zkoušet, že v případě brždění by to do vás někdo nakouřil, ale ani to prý není jisté...(tvrdil šéfův známý, polda)
jo, a prej oranžová neni oranžová, ale žlutá...
nevím od kdy, ale asi od novely, má oranžové světlo na semoaforech stejný význam jako červená!!! takže žádný je oranžová, to ještě stihnu...
jízda na oranžovou je klasifikována jako přestupek s pevnou sazbou 2500,-(stejně jako jízda na červenou) a 5 bodíků !!!!
důležité: na místě nic nepodepisovat (v případě podepsání veškeré šance na odvolání zanikají) a na odvolání zkoušet, že v případě brždění by to do vás někdo nakouřil, ale ani to prý není jisté...(tvrdil šéfův známý, polda)
jo, a prej oranžová neni oranžová, ale žlutá...
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Řízení provozu světelnými signály
§ 70
(1) Při řízení provozu na křižovatce se užívá zejména světelných signálů tříbarevné
soustavy s plnými signály nebo se směrovými signály.
(2) Při řízení provozu na křižovatce znamená pro řidiče
a) signál s červeným světlem „Stůj!“ povinnost zastavit vozidlo před dopravní
značkou „Příčná čára souvislá“, „Příčná čára souvislá se symbolem Dej přednost
v jízdě!“ a „Příčná čára souvislá s nápisem STOP“ a kde taková dopravní značka
není, před světelným signalizačním zařízením,
b) signál se současně svítícím červeným a žlutým světlem „Pozor!“ povinnost
připravit se k jízdě,
c) signál se zeleným plným kruhovým světlem „Volno“ možnost pokračovat v jízdě,
a dodrží-li ustanovení o odbočování, může odbočit vpravo nebo vlevo, přičemž
musí dát přednost chodcům přecházejícím ve volném směru po přechodu pro
chodce a cyklistům přejíždějícím ve volném směru po přejezdu pro cyklisty. Svítí-li
signál „Signál pro opuštění křižovatky“ umístěný v protilehlém rohu křižovatky,
neplatí pro odbočování vlevo § 21 odst. 5,
d) signál se žlutým světlem „Pozor!“ povinnost zastavit vozidlo před dopravní
značkou „Příčná čára souvislá“, „Příčná čára souvislá se symbolem Dej přednost
v jízdě!“ a „Příčná čára souvislá s nápisem STOP“ a kde taková dopravní značka
není, před světelným signalizačním zařízením; je-li však toto vozidlo při rozsvícení
tohoto signálu již tak blízko, že by řidič nemohl vozidlo bezpečně zastavit, smí
pokračovat v jízdě. Svítí-li světlo tohoto signálu přerušovaně, nejde o křižovatku
s provozem řízeným světelnými signály,
e) signál se zelenou směrovou šipkou nebo šipkami (např. „Signál pro přímý směr“,
„Kombinovaný signál pro přímý směr a odbočování vpravo“) možnost pokračovat
v jízdě jen ve směru, kterým šipka nebo šipky ukazují. Směřuje-li zelená šipka
vlevo, neplatí pro odbočování vlevo § 21 odst. 5,
f) signál „Signál žlutého světla ve tvaru chodce“, jímž je doplněn signál se zelenou
šipkou směřující vpravo nebo vlevo, upozorňuje řidiče, že při jízdě směrem,
kterým tato šipka ukazuje, křižuje směr chůze přecházejících chodců,
g) signál „Doplňková zelená šipka“ svítící současně se signálem s červeným světlem
„Stůj!“ nebo se žlutým světlem „Pozor!“ možnost pokračovat v jízdě jen ve směru,
kterým šipka nebo šipky ukazují; přitom řidič musí dát přednost v jízdě vozidlům
a jezdcům na zvířatech jedoucím ve volném směru a útvarům chodců jdoucím ve
volném směru; přitom nesmí ohrozit ani omezit přecházející chodce.
(3) Při řízení provozu mimo křižovatku například před přechodem pro chodce nebo
před nepřehledným místem platí obdobně odstavec 2.
8)
§ 70
(1) Při řízení provozu na křižovatce se užívá zejména světelných signálů tříbarevné
soustavy s plnými signály nebo se směrovými signály.
(2) Při řízení provozu na křižovatce znamená pro řidiče
a) signál s červeným světlem „Stůj!“ povinnost zastavit vozidlo před dopravní
značkou „Příčná čára souvislá“, „Příčná čára souvislá se symbolem Dej přednost
v jízdě!“ a „Příčná čára souvislá s nápisem STOP“ a kde taková dopravní značka
není, před světelným signalizačním zařízením,
b) signál se současně svítícím červeným a žlutým světlem „Pozor!“ povinnost
připravit se k jízdě,
c) signál se zeleným plným kruhovým světlem „Volno“ možnost pokračovat v jízdě,
a dodrží-li ustanovení o odbočování, může odbočit vpravo nebo vlevo, přičemž
musí dát přednost chodcům přecházejícím ve volném směru po přechodu pro
chodce a cyklistům přejíždějícím ve volném směru po přejezdu pro cyklisty. Svítí-li
signál „Signál pro opuštění křižovatky“ umístěný v protilehlém rohu křižovatky,
neplatí pro odbočování vlevo § 21 odst. 5,
d) signál se žlutým světlem „Pozor!“ povinnost zastavit vozidlo před dopravní
značkou „Příčná čára souvislá“, „Příčná čára souvislá se symbolem Dej přednost
v jízdě!“ a „Příčná čára souvislá s nápisem STOP“ a kde taková dopravní značka
není, před světelným signalizačním zařízením; je-li však toto vozidlo při rozsvícení
tohoto signálu již tak blízko, že by řidič nemohl vozidlo bezpečně zastavit, smí
pokračovat v jízdě. Svítí-li světlo tohoto signálu přerušovaně, nejde o křižovatku
s provozem řízeným světelnými signály,
e) signál se zelenou směrovou šipkou nebo šipkami (např. „Signál pro přímý směr“,
„Kombinovaný signál pro přímý směr a odbočování vpravo“) možnost pokračovat
v jízdě jen ve směru, kterým šipka nebo šipky ukazují. Směřuje-li zelená šipka
vlevo, neplatí pro odbočování vlevo § 21 odst. 5,
f) signál „Signál žlutého světla ve tvaru chodce“, jímž je doplněn signál se zelenou
šipkou směřující vpravo nebo vlevo, upozorňuje řidiče, že při jízdě směrem,
kterým tato šipka ukazuje, křižuje směr chůze přecházejících chodců,
g) signál „Doplňková zelená šipka“ svítící současně se signálem s červeným světlem
„Stůj!“ nebo se žlutým světlem „Pozor!“ možnost pokračovat v jízdě jen ve směru,
kterým šipka nebo šipky ukazují; přitom řidič musí dát přednost v jízdě vozidlům
a jezdcům na zvířatech jedoucím ve volném směru a útvarům chodců jdoucím ve
volném směru; přitom nesmí ohrozit ani omezit přecházející chodce.
(3) Při řízení provozu mimo křižovatku například před přechodem pro chodce nebo
před nepřehledným místem platí obdobně odstavec 2.
8)
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]