problematika sváření
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
nech ti neskončí záručná doba skôr ako niečo zvaríš
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Na bodování jsem pořídil děrovací a falcovací kleště.
Vypadají pěkně za dobrou cenu.
Vypadají pěkně za dobrou cenu.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Svařování plamenem
Je to jen malinko mimo topic
tak jsem si myslel, že není nejvhodnější svařovat na autě plamenem (vypalování uhlíku-rychlejší koroze, deformace vlivem smršťování,...) a tady tito borci to dle dokumentace dělají celkem normálně. Jak to, že když svařují takové úseky - délky, a celkem pásky, že to pak není pokroucené ????
Když třeba svařují spodní část čela na T1, tak si to nabodují ( jako třeba CO-čkem), ale pak udělají celou housenku, asi přerušovaně, ale deformace nejsou vidět ? Rozuměl bych ještě tomu, že to ve finále nahřejí, ono se to stáhne a jakoby vyšponuje, ale asi to už je jiná liga, vyšší dívčí klempířiny ??
mít tolik místa okolo 8)
a tolik času a trpělivosti
tak jsem si myslel, že není nejvhodnější svařovat na autě plamenem (vypalování uhlíku-rychlejší koroze, deformace vlivem smršťování,...) a tady tito borci to dle dokumentace dělají celkem normálně. Jak to, že když svařují takové úseky - délky, a celkem pásky, že to pak není pokroucené ????
Když třeba svařují spodní část čela na T1, tak si to nabodují ( jako třeba CO-čkem), ale pak udělají celou housenku, asi přerušovaně, ale deformace nejsou vidět ? Rozuměl bych ještě tomu, že to ve finále nahřejí, ono se to stáhne a jakoby vyšponuje, ale asi to už je jiná liga, vyšší dívčí klempířiny ??
mít tolik místa okolo 8)
a tolik času a trpělivosti
Re: Svařování plamenem
na to sa da divat dvoma pohladmi.Noki píše:Je to jen malinko mimo topic
tak jsem si myslel, že není nejvhodnější svařovat na autě plamenem (vypalování uhlíku-rychlejší koroze, deformace vlivem smršťování,...) a tady tito borci to dle dokumentace dělají celkem normálně. Jak to, že když svařují takové úseky - délky, a celkem pásky, že to pak není pokroucené ????
Když třeba svařují spodní část čela na T1, tak si to nabodují ( jako třeba CO-čkem), ale pak udělají celou housenku, asi přerušovaně, ale deformace nejsou vidět ? Rozuměl bych ještě tomu, že to ve finále nahřejí, ono se to stáhne a jakoby vyšponuje, ale asi to už je jiná liga, vyšší dívčí klempířiny ??
Prvy je, ze do doby MIG,TIG a inych vymozenosti za zvaralo acetylenom bez ohladu na to, co sa vari.Samozrejme, ze spomenute nedostatky varenia plamenom, ako prehrievanie vo vacsom rozsahu / myslim plochu /, nasledne deformacie a pri menej zrucnom zvaracovi aj prepalene plechy atd, boli kompenzovane zrucnostou a znalostou .Pomocou plamena a mokrej handry sa vyboulene miesta zmrskli a zmrsknute miesta sa pomocou plamena a kladivka natiahli.Dnes tieto techniky su zachovane nielen u starsich machrov, ale aj u mladsich, ktori vedia, ze tato technika je nutna hlavne pri restaurovani a stavani aut.
Druhy pohlad je, ze sme v 21 storoci a najlepsi kus vybavy co vidim na fotkach je stara vrtacka a stary horak...taktiez rucne formovane prelisy na kus plechu sice ukazuju pevne rozhodnutie urobit ten kus na kolene, ale vysledok, aj ked funkcny, bude velmi malo pohladny...
Takze tu sa prelinaju dve ery plechariny a je len na individuu posudit , ktorou cestou sa pusti.To zalezi od dostupnych technickych prostriedkov, financii, urovni zrucnosti a v neposlednom rade na urovni kvality opravy.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Keď som off tak to preradte ale k teme zváranie patrí trochu aj toto :
P914 :
táto fotka je síce z druhej strany ale je aspoň vidieť že sa postupuje rovnako
slušná praca ako klampiarska tak zváračská ideál je keď všetko sedí skoro bez tmelu.
Je sa čo ešte učiť.
P914 :
táto fotka je síce z druhej strany ale je aspoň vidieť že sa postupuje rovnako
slušná praca ako klampiarska tak zváračská ideál je keď všetko sedí skoro bez tmelu.
Je sa čo ešte učiť.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem si tedy pořídil invertor. Proti veškerým doporučením jsem koupi levnější. Neživí mě to, mám to na hraní. Neválí se někomu doma malá flaška na argon? Nechci si to někde pronajímat, budu mít minimální spotřebu.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: problematika sváření
Ahoj "svářeči"
Než si ji půjdu vyzkoušet, tak se chci zeptat jestli se tu náhodou o někoho neotřela PEGAS 160 MIG SYN
Nepotřebuji odkazy, otázky, bláboly,... mám vyřešeno a zajímám se o vlastní zkušenosti s tímto strojem.
Děkuji - Petr
Než si ji půjdu vyzkoušet, tak se chci zeptat jestli se tu náhodou o někoho neotřela PEGAS 160 MIG SYN
Nepotřebuji odkazy, otázky, bláboly,... mám vyřešeno a zajímám se o vlastní zkušenosti s tímto strojem.
Děkuji - Petr
Ponorka 1965
Brouk 1974
Brouk 1974
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: problematika sváření
ak sa bude zvarat dostatocne dlho, ziska sa cvik a bude sa krasne bodovat a zvarat tenke plechy priamo 0,8mm drotom .. V robote sme uz tak lenivy /nechce sa nam prehadzovat cievky/, ze sme sa to naucili aj 1,2mm drotom - bezne 0,8mm plechy a na 0,6mm drot sme uplne zabudli - vsetko je len cvik, nastavenie a skusenosti.. najvacsim obmedzenim je kvalita zvaracky..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: problematika sváření
masinka z lepsieho levelu. synergicky rezim je aj nieje vyhoda.
osobne pouzivam v COcke 0,8mm drot, zvaram od 0,5mm max 5mm plechy
nastavenie plne manualne.
osobne pouzivam v COcke 0,8mm drot, zvaram od 0,5mm max 5mm plechy
nastavenie plne manualne.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: problematika sváření
Jasně. Synergy se u ní dá vypnout a pak je plně manuál jako tahle MAN, ale cenovej rozdíl je tak malej že radši SYN...SO 545 píše:..synergicky rezim je aj nieje vyhoda..
Ponorka 1965
Brouk 1974
Brouk 1974