problematika sváření

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

No hlavně ten průměr dělá velký rozdíly - čím tenší matroš tím tenčí drát
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

takze napojeni na bombu vyreseno mosaznou redukci (3/4x1/2) za 35 Kc
drat 0,8
kolecka upevneny aby neupadavaly

hura svaruje to
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...no vidíš...ale drát je moc tlustej Herbie...kup 0,5...0,6...bude ti to hořet,páč musíš dávat hodně proudu... :wink:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

mam v umyslu mit obe tlousky dratu
0.6 i 0.8 podle toho co se bude varit

mala civka 0,8 byla prilozena u toho
velka civka 0,6 (a 0,8 taky) je teprve na ceste
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...0,8 je tak na vejfucky a podobný materiály,kde potřebuješ housenku...

...boduj s 0,6... :wink:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

ja nez budu bodovat plechy na kastli to si jeste pockam :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvek od Petr914 »

...přivař k sobě dva uhnilý starý blatníky...nejlepší způsob,jak překonat začátky... :lol:

...zjistíš zároveň,jak je nutný mít čistej plech a podobný věci...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

sem to nemyslel tak ze bych to nezvlad,
ale spis ze to bude aktualni za dlouho
... a vůbec !

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

nech ti neskončí záručná doba :wink: skôr ako niečo zvaríš
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VW181 »

Na bodování jsem pořídil děrovací a falcovací kleště.
Vypadají pěkně za dobrou cenu.

Obrázek
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

VW181 píše:Na bodování jsem pořídil děrovací a falcovací kleště.
Vypadají pěkně za dobrou cenu.
Jo to jsem chtěl taky dodat, děrovačky na kompresor taky nejsou vůbec špatný, ale ta cena... :cry:
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvek od Lugen »


Noki
Příspěvky: 169
Registrován: 04 bře 2007
Bydliště: Brno

Svařování plamenem

Příspěvek od Noki »

Je to jen malinko mimo topic
tak jsem si myslel, že není nejvhodnější svařovat na autě plamenem (vypalování uhlíku-rychlejší koroze, deformace vlivem smršťování,...) a tady tito borci to dle dokumentace dělají celkem normálně. Jak to, že když svařují takové úseky - délky, a celkem pásky, že to pak není pokroucené ???? :?
Když třeba svařují spodní část čela na T1, tak si to nabodují ( jako třeba CO-čkem), ale pak udělají celou housenku, asi přerušovaně, ale deformace nejsou vidět ? Rozuměl bych ještě tomu, že to ve finále nahřejí, ono se to stáhne a jakoby vyšponuje, ale asi to už je jiná liga, vyšší dívčí klempířiny ?? :oops:
Obrázek
Obrázek
mít tolik místa okolo 8)
Obrázek
a tolik času a trpělivosti :shock:
Obrázek

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Svařování plamenem

Příspěvek od john »

Noki píše:Je to jen malinko mimo topic
tak jsem si myslel, že není nejvhodnější svařovat na autě plamenem (vypalování uhlíku-rychlejší koroze, deformace vlivem smršťování,...) a tady tito borci to dle dokumentace dělají celkem normálně. Jak to, že když svařují takové úseky - délky, a celkem pásky, že to pak není pokroucené ???? :?
Když třeba svařují spodní část čela na T1, tak si to nabodují ( jako třeba CO-čkem), ale pak udělají celou housenku, asi přerušovaně, ale deformace nejsou vidět ? Rozuměl bych ještě tomu, že to ve finále nahřejí, ono se to stáhne a jakoby vyšponuje, ale asi to už je jiná liga, vyšší dívčí klempířiny ?? :oops:
na to sa da divat dvoma pohladmi.
Prvy je, ze do doby MIG,TIG a inych vymozenosti za zvaralo acetylenom bez ohladu na to, co sa vari.Samozrejme, ze spomenute nedostatky varenia plamenom, ako prehrievanie vo vacsom rozsahu / myslim plochu /, nasledne deformacie a pri menej zrucnom zvaracovi aj prepalene plechy atd, boli kompenzovane zrucnostou a znalostou .Pomocou plamena a mokrej handry sa vyboulene miesta zmrskli a zmrsknute miesta sa pomocou plamena a kladivka natiahli.Dnes tieto techniky su zachovane nielen u starsich machrov, ale aj u mladsich, ktori vedia, ze tato technika je nutna hlavne pri restaurovani a stavani aut.

Druhy pohlad je, ze sme v 21 storoci a najlepsi kus vybavy co vidim na fotkach je stara vrtacka a stary horak...taktiez rucne formovane prelisy na kus plechu sice ukazuju pevne rozhodnutie urobit ten kus na kolene, ale vysledok, aj ked funkcny, bude velmi malo pohladny...

Takze tu sa prelinaju dve ery plechariny a je len na individuu posudit , ktorou cestou sa pusti.To zalezi od dostupnych technickych prostriedkov, financii, urovni zrucnosti a v neposlednom rade na urovni kvality opravy.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Keď som off tak to preradte ale k teme zváranie patrí trochu aj toto :

P914 :
Obrázek

Obrázek

táto fotka je síce z druhej strany ale je aspoň vidieť že sa postupuje rovnako

Obrázek

Obrázek

slušná praca ako klampiarska tak zváračská ideál je keď všetko sedí skoro bez tmelu.

Je sa čo ešte učiť.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

tak jsem si tedy pořídil invertor. Proti veškerým doporučením jsem koupi levnější. Neživí mě to, mám to na hraní. Neválí se někomu doma malá flaška na argon? Nechci si to někde pronajímat, budu mít minimální spotřebu.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

peple
Příspěvky: 165
Registrován: 30 čer 2005
Bydliště: Dolní Libchava
Kontaktovat uživatele:

Re: problematika sváření

Příspěvek od peple »

Ahoj "svářeči"
Než si ji půjdu vyzkoušet, tak se chci zeptat jestli se tu náhodou o někoho neotřela :arrow: PEGAS 160 MIG SYN
Nepotřebuji odkazy, otázky, bláboly,... mám vyřešeno a zajímám se o vlastní zkušenosti s tímto strojem.
Děkuji - Petr
Ponorka 1965
Brouk 1974

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: problematika sváření

Příspěvek od vako »

ak sa bude zvarat dostatocne dlho, ziska sa cvik a bude sa krasne bodovat a zvarat tenke plechy priamo 0,8mm drotom .. V robote sme uz tak lenivy /nechce sa nam prehadzovat cievky/, ze sme sa to naucili aj 1,2mm drotom - bezne 0,8mm plechy a na 0,6mm drot sme uplne zabudli - vsetko je len cvik, nastavenie a skusenosti.. najvacsim obmedzenim je kvalita zvaracky..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: problematika sváření

Příspěvek od SO 545 »

masinka z lepsieho levelu. synergicky rezim je aj nieje vyhoda.

osobne pouzivam v COcke 0,8mm drot, zvaram od 0,5mm max 5mm plechy
nastavenie plne manualne.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

peple
Příspěvky: 165
Registrován: 30 čer 2005
Bydliště: Dolní Libchava
Kontaktovat uživatele:

Re: problematika sváření

Příspěvek od peple »

SO 545 píše:..synergicky rezim je aj nieje vyhoda..
Jasně. Synergy se u ní dá vypnout a pak je plně manuál jako tahle MAN, ale cenovej rozdíl je tak malej že radši SYN...
Ponorka 1965
Brouk 1974

Odpovědět