Zdravím flat4 osazenstvo s prosbou.
Mám VW LT 28, originál úprava Reimo.
Dvě sedačky v kabině, vevnitř jsou dvě lavice proti sobě, každá lavice má 2x pás schovaný, dá se vytáhnout a připoutat. Ale jsou to spací rozkládačky, bez opěrek.
Originál auto mělo zapsaných 6 míst, jenže je to dovoz z DE a je to postavené na papírech z klasické dodávky, v kolonce počet míst je 2 / 1 (asi 1 spací ve vestavbě nad kabinou).
Postavení na původní DE TP je marné (sice ho mám, ale je to kus papíru v divném stavu).
Potřeboval bych tam zpět 6 míst, nemáte nějakou radu, kontakt?
Díky
A.
Navyšování počtu míst v busu
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navyšování počtu míst v busu
Musíš na akrediťáka, jestli Ti to povolej
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navyšování počtu míst v busu
a jelikož je to stará vrána taksi tim nejsem moc jistej
Re: Navyšování počtu míst v busu
U nás v ČR je dost velkej problem zvyšovat počet mist k sezeni....kdokoliv to kolem mne začal resit tak to vzdal.. Snizit neni problem....zvysit, tak max. Zkusit Dekru....ale jestli sedadla a jejich ukotveni neni original od výrobce vw tak je to marný.....jeden znamej to vyresil "prodejem" do Německa kde udelal upravu pres tüv a pak zas prodejem zpet do ČR...ale mel na to hromadu casu a je to napulnemec....
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.
Re: Navyšování počtu míst v busu
Jestli je to na českých papírech z dodávky, tak by to třeba šlo cestou přestavby na obytné, moje poslední zkušenost je ale stará víc než deset let. Tenkrát to prošlo bez problémů z třímístné dodávky N1 na šestimístný obytný.Acibuk píše:
je to postavené na papírech z klasické dodávky
Re: Navyšování počtu míst v busu
Dostaly se ke mě původní papíry, kde je uvedeno 5 míst, přestavba na wohnmobil (ale samozřejmě nesedí VIN a kila).
Na radu "jo, to my děláme běžně, stačí napsat importérovi o papír" jsem tak učinil a přišla mi odpověď od nějaké pipiny z outsorcingové společnosti, která "komunikuje vaše potřeby":
Bohužel vzhledem ke stáří vozidla již není možné z terminálu výrobce zjistit kategorii vozidla, a tím ani počet míst k sezení z výroby.
Počet míst k sezení lze zjistit pouze z původních dokladů vozidla.
Já si připadám jak u blbejch. V pondělí jsem byl na STK s broukem a přišel mě seřvat do čekárny borec z emisí,jak si to jako představuju, že to auto nemá v číselníku.
A zeptal se "není to náhodou LT"?
Na radu "jo, to my děláme běžně, stačí napsat importérovi o papír" jsem tak učinil a přišla mi odpověď od nějaké pipiny z outsorcingové společnosti, která "komunikuje vaše potřeby":
Bohužel vzhledem ke stáří vozidla již není možné z terminálu výrobce zjistit kategorii vozidla, a tím ani počet míst k sezení z výroby.
Počet míst k sezení lze zjistit pouze z původních dokladů vozidla.
Já si připadám jak u blbejch. V pondělí jsem byl na STK s broukem a přišel mě seřvat do čekárny borec z emisí,jak si to jako představuju, že to auto nemá v číselníku.
A zeptal se "není to náhodou LT"?
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navyšování počtu míst v busu
si mu to měl odkejvat a říct že naftový
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navyšování počtu míst v busu
Když každej druhej jezdí na dokladech z KDF166 nebo KDF60, to je pak těžký něco dohledávat v tabulkách
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912