Kdf 82
Kdf 82
Zdravím všechny, jsem nováček co se týče vzduchem chlazených motorů a měl bych dotaz: Máte někdo zkušenosti, jak postavím repliku vozu KDF 82 na broučí doklady, či jinak (klub veteránů apod.)? Omlouvám se, ale v těchto věcech nejsem opravdu znalí...S Kaďourem bych chtěl jezdit jak na akce/srazy, tak i na dovolenou/čundr. Děkuji za odpovědi.
Re: Kdf 82
Jak ta replika vypadá a na jaké bázi vznikla? Co to zkusit spíš dát na veteránský papíry VW 181?
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdf 82
Spíš se poptej na kubelwagen.cz nebo u lehára, který ty repliky vyrábí.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: Kdf 82
doporucuji odkaz http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... ske+papiry" onclick="window.open(this.href);return false;
1303 VW Käfer
Das Unikat unter den VW Käfern. Kontrovers und Innovativ. Für den echten Liebhaber.
Das Unikat unter den VW Käfern. Kontrovers und Innovativ. Für den echten Liebhaber.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdf 82
Obavam se, ze tu neni nikdo, kdo by mohl relevantne poradit (cti: ma vlastni skusenosti). Rozdil mezi VW Brouk a KDF82 je znacny a tak neni mozne si dovolit posadit KDF na brouci papiry. S replikou se muzou veteranske kluby take cukat, takze mne opravdu prijde nejlepsi poptat se u Lehara ktery KDF repliky nabizi, jak to vlastne resi.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Kdf 82
Děkuji všem za info a rady, poptám se a dám vědít, jak jsem pochodik...
Re: Kdf 82
Jo ještě jak ta replika vypadá: Prozatím je ve výrobě v Osnici. Bude to ročník 1943 s tyčema a vzadu s nášlapem. Barva taková jakounabízejí na stránkách- Afrika- písková?
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Kdf 82
Prinejhorsim se odstehuj nekam do me blizkosti,postavis si co potrebujes a pojedes jen na emise,kde Ti jeste zkontrolujou
brzdy a pak dostanes technicak
brzdy a pak dostanes technicak
Vwase nocni sichta...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdf 82
Potom tam pozijes urcitu dobu a privezies to domov a prihlasis...
Ja niektore zakony u nas nechapem.
Ja niektore zakony u nas nechapem.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Kdf 82
pokud to nebude něco takovýho
ale kvalitní, dobře zpracovaná replika, tak s veteránskejma papírama nebude problém
ale kvalitní, dobře zpracovaná replika, tak s veteránskejma papírama nebude problém
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Kdf 82
kdyz se z brouka dela buggy tak ma taky brouci papiry protoze je to na brouci placce ne ? tak by to s küblem melo bejt stejny ... teda aspon mi to prijde logicky ... hlavni je placka a motor ...
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."
Re: Kdf 82
a tohleto ti rekl kdo ?dawe82 píše:kdyz se z brouka dela buggy tak ma taky brouci papiry protoze je to na brouci placce ne ? tak by to s küblem melo bejt stejny ... teda aspon mi to prijde logicky ... hlavni je placka a motor ...
to je totiz total nesmysl
(zamerne opomijim pionyry kteri to takhle provozuji a technickou kontrolu resi uplatkem)
... a vůbec !
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdf 82
Repliku na veteránské doklady? No snad je u toho komisaře co testuje DJům.
Na broučí papíry? Ha ha ha ( rozměry, hmotnosti, kola, otevřená karoserie) prostě je to podvod.
Ale... stále se dají koupit technické průkazy KDF 82 ze zrušených aut a....
Na broučí papíry? Ha ha ha ( rozměry, hmotnosti, kola, otevřená karoserie) prostě je to podvod.
Ale... stále se dají koupit technické průkazy KDF 82 ze zrušených aut a....
flat4 teoretik gang member number 1
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdf 82
legální přestavba brouka na buggy jde, ale potřebuješ homologaci, kterou třeba Procházkové nějak uměli. Nepředpokládám, že ti výrobce repliky něco takového dá. Takže legálně na broučí doklady to nepůjde.
Replika není historické vozidlo, takže na zelené značky taky ne.
Nech si poradit od výrobce, jakým švindlem to řeší.
Replika není historické vozidlo, takže na zelené značky taky ne.
Nech si poradit od výrobce, jakým švindlem to řeší.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Kdf 82
Našel jsem zajímavý zápis ze školení komisařů ...
Závěry ze školení testačních komisařů xx.1.2011 v Praze:
--- Technický kodex FIVA 2010, definuje historické vozidlo starší 30let. Kluby musí dodržovat přesto, že vyhláška 355/2006Sb. o registraci historického vozidla, dovoluje schvalovat vozidla 25 let stará - tzn. vyrobená do 31.12.1986.
--- Pokud po koupíte auto např. z roku 83, které již bylo testováno (ale prodejem platnost dokladů samozřejmě končí), tak ho zase bez problémů otestujete a přihlásíte, i když už bude hranice snížena na rok 80. Jakmile už to jednou bylo testováno, platí při prodeji a koupi ta pravidla, která platila při první testaci resp. registraci.
--- LZE testovat i vozidlo s provozem na LPG a to i v případě, že tam ten plyn byl namontován před 5ti lety! Jde totiž o minoritní technickou skupinu v automobilu a dále jde o vratnou úpravu, tedy nejde o zásah do historické původnosti - to jsou slova p.Pokorného z Ministerstva dopravy. Akorát musí být označeno kategorií "D" - vozidlo upraveno mimo období. Stejně tak je to s výměnou motoru, jako příklad byla uvedena Aero 30 s motorem z Wartburga, prostě se to tak v té době dělalo a tudíž je to doklad toho jaká byla doba a opět p.Pokorný z MD na to řekl, že ano, takové vozidlo lze testovat, ale opět se to musí zapsat do poznámky a musí mít uvedenou správnou kategorii. Stejný přístup lze aplikovat na výměnu motoru třeba benzín za naftu, pokud byla schválena a zapsána v TP.
--- Pokud budete mít v autě neorig. interiér, nebo např.přední světla (známé - hranáče místo kulatých u W123), apod. tak i toto lze testovat, ale musí se to uvést do poznámek, takže úpravy a odlišnosti proti datakartě, pokud byly dobové, jsou povoleny!
--- Replika nebo kopie historického vozidla, vyrobená v letech 1981-2010 - NENÍ HISTORICKÉ VOZIDLO!!!!!!
--- Do vydání novely vyhlášky 355/2006Sb., registrační úřady NEAKCEPTUJÍ testaci na historickou původnost pro odpuštění ekologického poplatku při převodu vozidla staršího 30 let
--- V současné době historická NÁKLADNÍ vozidla nad 12,5 tuny ,provozovaná na bílých-žlutých=normálních RZ, by MĚLA PLATIT silniční daň. V nových daňových předpisech vypadla vyjímka neplacení pokud je vozidlo používáno pro soukromé účely (nebo jak to tam bylo). - bude vyvoláno jednání na min.financí.
--- Placení mýtného pro vozidla nad 3,5 tuny - zase NENÍ žádná vyjímka pro historická vozidla - bude vyvoláno jednání na min. financí a dopravy.
Závěry ze školení testačních komisařů xx.1.2011 v Praze:
--- Technický kodex FIVA 2010, definuje historické vozidlo starší 30let. Kluby musí dodržovat přesto, že vyhláška 355/2006Sb. o registraci historického vozidla, dovoluje schvalovat vozidla 25 let stará - tzn. vyrobená do 31.12.1986.
--- Pokud po koupíte auto např. z roku 83, které již bylo testováno (ale prodejem platnost dokladů samozřejmě končí), tak ho zase bez problémů otestujete a přihlásíte, i když už bude hranice snížena na rok 80. Jakmile už to jednou bylo testováno, platí při prodeji a koupi ta pravidla, která platila při první testaci resp. registraci.
--- LZE testovat i vozidlo s provozem na LPG a to i v případě, že tam ten plyn byl namontován před 5ti lety! Jde totiž o minoritní technickou skupinu v automobilu a dále jde o vratnou úpravu, tedy nejde o zásah do historické původnosti - to jsou slova p.Pokorného z Ministerstva dopravy. Akorát musí být označeno kategorií "D" - vozidlo upraveno mimo období. Stejně tak je to s výměnou motoru, jako příklad byla uvedena Aero 30 s motorem z Wartburga, prostě se to tak v té době dělalo a tudíž je to doklad toho jaká byla doba a opět p.Pokorný z MD na to řekl, že ano, takové vozidlo lze testovat, ale opět se to musí zapsat do poznámky a musí mít uvedenou správnou kategorii. Stejný přístup lze aplikovat na výměnu motoru třeba benzín za naftu, pokud byla schválena a zapsána v TP.
--- Pokud budete mít v autě neorig. interiér, nebo např.přední světla (známé - hranáče místo kulatých u W123), apod. tak i toto lze testovat, ale musí se to uvést do poznámek, takže úpravy a odlišnosti proti datakartě, pokud byly dobové, jsou povoleny!
--- Replika nebo kopie historického vozidla, vyrobená v letech 1981-2010 - NENÍ HISTORICKÉ VOZIDLO!!!!!!
--- Do vydání novely vyhlášky 355/2006Sb., registrační úřady NEAKCEPTUJÍ testaci na historickou původnost pro odpuštění ekologického poplatku při převodu vozidla staršího 30 let
--- V současné době historická NÁKLADNÍ vozidla nad 12,5 tuny ,provozovaná na bílých-žlutých=normálních RZ, by MĚLA PLATIT silniční daň. V nových daňových předpisech vypadla vyjímka neplacení pokud je vozidlo používáno pro soukromé účely (nebo jak to tam bylo). - bude vyvoláno jednání na min.financí.
--- Placení mýtného pro vozidla nad 3,5 tuny - zase NENÍ žádná vyjímka pro historická vozidla - bude vyvoláno jednání na min. financí a dopravy.
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: Kdf 82
svého času měl Ťupajs kaďouří papíry, třeba by to nějak šlo ?
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
Re: Kdf 82
Těch papírů by bylo na repliku škoda, nehledě na to, že to opravdu je podvod. Třeba to bude jenom trochu pošolíchaná VW 181, a tak by byly lepší papíry na ni. Jenže ty jsou asi ještě vzácnější.
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: Kdf 82
vzácný nevzácný, podvod nepodvod...vše je otázkou možností, ale s tou korektností se stačí podívat na "vozy" nejmenovaných DJ na veteránských papírech....
pořád je lepší klasický papíry než kurvit veterány......
pořád je lepší klasický papíry než kurvit veterány......
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz