Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
Ahoj,
do nádržky oleje se hnedle asi vše nevejde.Musíš cca do plna.Nemám tušení kolik se ti tam vejde oleje.Jestli se tam vejde 7 litrů,tak je tam vrhni.Nastartovat tak na cca 1-2 min a doplnit na rysku.Když tam máš těch 7 litrů.Kde máš při ohřátém oleji hladinu?Každopádně tam vrhni 7 litrů nastartuj a pak to chcípni a změř.Dolej na horní rysku.V manuálech co mám na F model,píšou včetně chladiče oleje 9 litrů,ale určitě myslí na ten u motoru co má každé Porsche.(tedy doufám).Když je motor ohřátý a pak ho kdykoliv chcípneš je hladina stejná.Jen nepřidávat plyn(tůrovat),otáčky stejné.Mezi horní a spodní ryskou bude tak cca 1-2litry oleje.U G modelu se vejde 10,5l včetně venkovního chladiče u přeního pravého blatníku.Někde píšou 13l,ale to je při kompletní repasy motoru a prázdé olejové soustavě.To je rozdíl 2,5 litru.Může tedy těch 7 lirů klidně pravda.Bohužel nemám model F. G
do nádržky oleje se hnedle asi vše nevejde.Musíš cca do plna.Nemám tušení kolik se ti tam vejde oleje.Jestli se tam vejde 7 litrů,tak je tam vrhni.Nastartovat tak na cca 1-2 min a doplnit na rysku.Když tam máš těch 7 litrů.Kde máš při ohřátém oleji hladinu?Každopádně tam vrhni 7 litrů nastartuj a pak to chcípni a změř.Dolej na horní rysku.V manuálech co mám na F model,píšou včetně chladiče oleje 9 litrů,ale určitě myslí na ten u motoru co má každé Porsche.(tedy doufám).Když je motor ohřátý a pak ho kdykoliv chcípneš je hladina stejná.Jen nepřidávat plyn(tůrovat),otáčky stejné.Mezi horní a spodní ryskou bude tak cca 1-2litry oleje.U G modelu se vejde 10,5l včetně venkovního chladiče u přeního pravého blatníku.Někde píšou 13l,ale to je při kompletní repasy motoru a prázdé olejové soustavě.To je rozdíl 2,5 litru.Může tedy těch 7 lirů klidně pravda.Bohužel nemám model F. G
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
Ahoj,
mrkněte na to vídeo.. https://www.youtube.com/watch?v=X_UHIqU ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
mrkněte na to vídeo.. https://www.youtube.com/watch?v=X_UHIqU ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
Tak s olejem sem ještě nic nevyřešil, podám zprávu To video je pěkný hezkej auťák, teda SUV
911
914
902
105.30
914
902
105.30
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
Tak asi mit ... https://www.youtube.com/watch?v=xQcjM6cKxdU" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
gilles píše:Ahoj,
do nádržky oleje se hnedle asi vše nevejde.Musíš cca do plna.Nemám tušení kolik se ti tam vejde oleje.Jestli se tam vejde 7 litrů,tak je tam vrhni.Nastartovat tak na cca 1-2 min a doplnit na rysku.Když tam máš těch 7 litrů.Kde máš při ohřátém oleji hladinu?Každopádně tam vrhni 7 litrů nastartuj a pak to chcípni a změř.Dolej na horní rysku.V manuálech co mám na F model,píšou včetně chladiče oleje 9 litrů,ale určitě myslí na ten u motoru co má každé Porsche.(tedy doufám).Když je motor ohřátý a pak ho kdykoliv chcípneš je hladina stejná.Jen nepřidávat plyn(tůrovat),otáčky stejné.Mezi horní a spodní ryskou bude tak cca 1-2litry oleje.U G modelu se vejde 10,5l včetně venkovního chladiče u přeního pravého blatníku.Někde píšou 13l,ale to je při kompletní repasy motoru a prázdé olejové soustavě.To je rozdíl 2,5 litru.Může tedy těch 7 lirů klidně pravda.Bohužel nemám model F. G
... nevím jak u F-ka, ale ze servisky na 3,2l jsem pochopil že se kontroluje při volnoběhu (bod 5)
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
... a mimochodem, existuje nějaký "flat6.org", kde hledáte informace?
Na Flat píšou všichni bez rozdílu "vyznání" a najdu tady co potřebuju, mám ale pocit, že Liberecký a Kopřivnický klub se moc v lásce nemají a pro rady aby člověk chodil k sousedům.
Na Flat píšou všichni bez rozdílu "vyznání" a najdu tady co potřebuju, mám ale pocit, že Liberecký a Kopřivnický klub se moc v lásce nemají a pro rady aby člověk chodil k sousedům.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
Pěkné hejbací se obrázky aneb GIF
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
14.-15.12. Akira Nakai v Praze Live
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
Sednout si na vosi hnizdo se take muze nekomu zdat jako dobrej napad. Verim ze Porsche temto inovatorum odola a zachova chladnou hlavu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
ked postavili Cayenne a natlacili tam motor z dodavky /diesel/ a nechali si to poskladat v BAZke tak pre zisk su schopny vsetkehoSam píše:Sednout si na vosi hnizdo se take muze nekomu zdat jako dobrej napad. Verim ze Porsche temto inovatorum odola a zachova chladnou hlavu.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
Pokud je cilem Porsche budovat svou znacku na vlne prumernosti, pak je soucasne vedeni na spravnem miste.
Ja jim rozumim. Musi to byt pech vse vymyslet, vyrobit a prodat a pak jen prihlizet jak po letech cena jejich vozu raketove roste na stonasobek puvodni hodnoty a Porsche z toho ma jen male drobne za dily. Verim ze se to s Cayanem nebo SUV jiz nestane.
Ja jim rozumim. Musi to byt pech vse vymyslet, vyrobit a prodat a pak jen prihlizet jak po letech cena jejich vozu raketove roste na stonasobek puvodni hodnoty a Porsche z toho ma jen male drobne za dily. Verim ze se to s Cayanem nebo SUV jiz nestane.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
Cílem Porsche je prodat co nejvíc aut komukoliv. Jestli si dobře vzpomínám, kdysi jsem čet četl že Cayenne jim poměrně zachránil zadek v době, kdy to nebylo zcela růžový, a nikdo už nechtěl kupovat brouka s šestiválcem, skokovým navýšením zisků vstupem do segmentu, který umožnil prodloužit si penis i lidem, kteří zrovna dvoudvéřové sporťáky nemusí/mají to zakázáno doktorem/manželkou. Tzn. Porsche udělá cokoliv, kde vycítí komerční potenciál, bez ohledu na lamentování ortodoxních, stejně jako v posledních letech po začuchání příležitosti prodávat luxusní tančíky rusům a čínanům překročily Rubikon značky Lamborghini, Bentley a Rolls. Takže věřím, a vlastně i doufám, že se dočkáme ještě vcelku pestrých kreací s patřičnou cenovou přirážkou, protože - aspoň je to pestrý. Samozřejmě - nejsem insider, významně nepomrkávám, a váš názor se může lišit.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 04 pro 2018, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- machyss8
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 288
- Registrován: 18 lis 2013
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
Tohle je napsaný úplně přesně, do posledního slova. Ackoliv je SUV jen velkej odpor vzduchu a hromada hmotnosti v jinak neuzitecnym aute, budeme je vidat cimdal vic.Pětišroub píše:Cílem Porsche je prodat co nejvíc aut komukoliv. Jestli si dobře vzpomínám, kdysi jsem čet četl že Cayenne jim poměrně zachránil zadek v době, kdy to nebylo zcela růžový, a nikdo už nechtěl kupovat brouka s šestiválcem, skokovým navýšením zisků vstupem do segmentu, který umožnil prodloužit si penis i lidem, kteří zrovna dvoudvéřové sporťáky nemusí/mají to zakázáno doktorem/manželkou. Tzn. Porsche udělá cokoliv, kde vycítí komerční potenciál, bez ohledu na lamentování ortodoxních, stejně jako v posledních letech po začuchání příležitosti překročily Rubikon značky Lamborghini, Bentley a Rolls. Takže věřím, a vlastně i doufám, že se dočkáme ještě vcelku pestrých kreací s patřičnou cenovou přirážkou, protože - aspoň je to pestrý.
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
Je to sice reklama na elektriku, ale jinak je to pěkný
.
.
.
a jak se natáčelo
.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
připomnělo mi to "Únos aut"
https://www.csfd.cz/film/38384-unos-aut/prehled/
https://www.csfd.cz/film/38384-unos-aut/prehled/
... a vůbec !
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
To tvrdí i pan J. Ottocar z Vídňa Vubec by mi nevadilo být někdy v budoucnu jeho dědicem, nemusel bych být ani jedinej..
https://www.autoforum.cz/fascinace/muz- ... tnem-dome/
Naposledy upravil(a) Pekař z Boščehrada dne 15 led 2021, celkem upraveno 1 x.
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
... jeden filmovací deň - dve P 911
.
. ... celé video:
.
.
.
. ... celé video:
.
.
na svete je veľa ťažkých havárii, no najťažšia je zrážka s blbcom
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž