T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
kterykoliv Weber napr. IDF 36,40,44 nebo Dellorto DRLA 36,40... ale musis k nim dokoupit specialni centralni sani...Milosak_1 píše:Jaky typ Weber karburatoru mam dat na centralni sani na motor 1.6 ?
Potreboval bych presne oznaceni ktere je uvedene na karburatoru, napr. cislo 40 mi nerika nic ale potreboval bych nasledujici oznaceni jako napr. Weber 30/32 DMTR 90/250.
Dekuji !!!
dragbug.comteam
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
@ Herbie : ne, jen chci aby ten motor behal jak ma, a na centralni sani, nikoliv na 2 x dvojity, kdo by to uzivil. Urcite bude lepsi spotreba i vykon s Webrem, nez s Solexem.
@ Petisroub : jo, je to stejne, jen je jeden
@ Doldy : dekuji, vim o tom, pocitam s tim
First introduced by BUGPACK/ARPM in 1976, these systems are still a very popular performance upgrade. Kit utilizes a Weber of Italy designed two stage carb with a manual secondary for both power & economy. Carb features a cold start electric choke. On Type 3 installations the engine cover will need cut out to clear carb.
@ Petisroub : jo, je to stejne, jen je jeden
@ Doldy : dekuji, vim o tom, pocitam s tim
First introduced by BUGPACK/ARPM in 1976, these systems are still a very popular performance upgrade. Kit utilizes a Weber of Italy designed two stage carb with a manual secondary for both power & economy. Carb features a cold start electric choke. On Type 3 installations the engine cover will need cut out to clear carb.
Naposledy upravil(a) Milosak_1 dne 07 srp 2008, celkem upraveno 1 x.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
hm, na thesamba.com jsem nasel, ze subjektivne lepsi vlastnosti maj lidi se svickama BOSCH W7CC oproti W8CC
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... 60#3061960
v prevodni tabulce jsou tedy alternativy:
http://www.ural.cz/download/tech_info/svicky.pdf
BRISK L15C
CHAMPION N4C
NGK B7ES
plati pouze pro 4kovy motory, delka zavitu obroti broukovi 19mm
BOSCH udajne bezrezistorove prestal vyrabet.
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... 60#3061960
v prevodni tabulce jsou tedy alternativy:
http://www.ural.cz/download/tech_info/svicky.pdf
BRISK L15C
CHAMPION N4C
NGK B7ES
plati pouze pro 4kovy motory, delka zavitu obroti broukovi 19mm
BOSCH udajne bezrezistorove prestal vyrabet.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
karburatory weber
přemýšlim, že si pořídím do busu (typ 4, 2.0litr) místo svých solexů webery nebo dellorto...
když jsem se díval na sety co se prodávají, tak si říkám jak je potom řešeno například podtlak co vede od karburátorů do brzd?
teď vede ze svodů, na obrázcích u kitů ale žádná odbočka ze svodů není....?
jsou ještě nějaký další věci co se řeší při předělání?
když jsem se díval na sety co se prodávají, tak si říkám jak je potom řešeno například podtlak co vede od karburátorů do brzd?
teď vede ze svodů, na obrázcích u kitů ale žádná odbočka ze svodů není....?
jsou ještě nějaký další věci co se řeší při předělání?
třeba tady na tom setu http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp ... 13-43-7347 vývod na podtlak u sání není nebo jsem slepý?podtlak pro posilovač se bere přímo ze sání
podtlak pro rozdělovač nikoliv, ten se bere z prostoru škrtící klapky..některé kusy ho mají, jiné nikoli
a pro rozdělovač musí ho mít přece určité typy ne? ne že si člověk něco objedná a bude se modlit aby to měl,..........no tak 5š trochu to rozveď prosim
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru
Nevíte zda se dají použít pro vw motor typ 4 karburátory dellorto 40drla, weber 40 idf co se dávaly třebas na alfu romeo 33 ? je zde nějaký průkopník či jsou všechny stejné ?
ještě chvilku..
Re: T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru
...pokud máš na mysli dva dvojitý...je to kombinace ideální...a pochopitelně otryskovat podle objemu...
You can't win 'em all...
Re: T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru
jojo mám namysli dva dvojitý, takže žádná zrada tam není ?
ještě chvilku..
Re: T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru
...osobně sem vlastnil Delly 36 DRLA...který sem chtěl použít pro Typ4 s Porsche specifikací...po několika konzultacích sem se ujistil,že sou v pohodě,ale sou prakticky limitovaný objemem 1.8 litru...takže pro 1.7 & 1.8 OK...pro 2.0 málo...
...Delly 40 DRLA sou ideální pro 1.7,1.8 a 2.0...pokud budou správně otryskovaný...a todle všecko se dozvíš,pokud si přečteš topicy,který sou o těhle karburátorech...jsou myslim dva...tenhle a pak ten,na kterej odkazuje Kvak kousek vejš...
...Delly 40 DRLA sou ideální pro 1.7,1.8 a 2.0...pokud budou správně otryskovaný...a todle všecko se dozvíš,pokud si přečteš topicy,který sou o těhle karburátorech...jsou myslim dva...tenhle a pak ten,na kterej odkazuje Kvak kousek vejš...
You can't win 'em all...