T2, T3 - motor z T3 do T2

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

T2, T3 - motor z T3 do T2

Příspěvek od Vlastixs »

chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak je to s montáží motoru z T3 do T2...mám T2 a chtěl bych do ní dát motor 2.0 vzduch. a ideální by bylo s 5 rychlostní převodovkou...dík

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

no motor T3 2,0 vzduch se montoval i do T2 - jestli je převodovka záměnná to nevím
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Není originál nejlepší?
Navíc pokud máš 1.6, tak alespoň u kníratejch není uchycená převodovka u frémy do kastle a u 2.0, 1.7 a 1.8 je. Tam by mohl být problém.
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4768
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

U 2.0, 1.7 a 1.8 nejsou záměné převodovky...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Pokud máš T2b (1972-1979), tak tam ten vzducháč dvoulitr dáš v pohodě. Ovšem i v T3 byla k tomuto motoru 4stupňová převodovka, pětikvalt z pozdějších hranaťáků tam podle mě bez úprav nepůjde.

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4768
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

Kvak píše:Pokud máš T2b (1972-1979), tak tam ten vzducháč dvoulitr dáš v pohodě. .

ovšem včetně převodovky...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Tak.

1) Máš-li knírače, nech tam šestnáctku
2) Máš li pozdějšího, šoupni tam dvoulitr s odpovídající převodovkou
3) Naprasit se tam dá cokoliv - i šestiválec z Tatry, ale to už je o něčem úplně jiném. O použití vodou chlazených a/nebo naftou poháněných motorech či jejich převodovkách z T3 ani moc neuvažuj. Většinou to přináší jen a jen další potíže a výsledný efekt není takový, aby to za to stálo.
Znám jednoho, co chtěl dát kulatou kastli na spodek z hranatýho - a i když to je profík, vzdal to. Tudy cesta nevede. Smiř se s 4kvaltem.

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Teoreticky i prakticky tam jde plno motorů.

http://www.birkmamero.de/news.htm

Obrázek
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Mr.Vaahaa píše:
Kvak píše:Pokud máš T2b (1972-1979), tak tam ten vzducháč dvoulitr dáš v pohodě. .

ovšem včetně převodovky...
proč?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

protože dvoulitrová převodovka je prostě jiná, čouhá z ní jiná mrkev
zvenku jí poznáš podle výrazného žebrování pod diferákem
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

A taktiez spojka je trochu ina..

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

ale dvoulitr jde dát i na 16kovou převodovku, s patřičným setrvákem 210mm ne?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlastixs »

Kvak píše:Tak.

1) Máš-li knírače, nech tam šestnáctku
2) Máš li pozdějšího, šoupni tam dvoulitr s odpovídající převodovkou
3) Naprasit se tam dá cokoliv - i šestiválec z Tatry, ale to už je o něčem úplně jiném. O použití vodou chlazených a/nebo naftou poháněných motorech či jejich převodovkách z T3 ani moc neuvažuj. Většinou to přináší jen a jen další potíže a výsledný efekt není takový, aby to za to stálo.
Znám jednoho, co chtěl dát kulatou kastli na spodek z hranatýho - a i když to je profík, vzdal to. Tudy cesta nevede. Smiř se s 4kvaltem.
díky všem za zkušenosti...ptám se na tuto záměnu z důvodu toho že mám busa r.v.76,ale bez motoru...byl tam 2.0,ale kde je mu konec už nezjistím a myslím že bude snažší a levnější sehnat 2.0 z T3 kompletní i s převodovkou

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Žanek píše:ale dvoulitr jde dát i na 16kovou převodovku, s patřičným setrvákem 210mm ne?
jde ale nezostane ti miesto na AC pumpu 8)

Medzi T3 a T2 prevodovkami je rozdiel v systéme radenia rýchlostí.
T2 prevodovka má radenie "priame" a T3 z boku.
Naposledy upravil(a) SO 545 dne 04 led 2007, celkem upraveno 1 x.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: motor z T3 do T2

Příspěvek od Vlastixs »

Vlastixs píše:chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak je to s montáží motoru z T3 do T2...mám T2 a chtěl bych do ní dát motor 2.0 vzduch. a ideální by bylo s 5 rychlostní převodovkou...dík
jo a kdyby jste někdo o nějakým 2.0 věděli tak prosím dejte vědět...ale jen komplet i s převodovkou a ideální by bylo kdyby se dal ještě v autě vyzkoušet...dík

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlastixs »

SO 545 píše:
Žanek píše:ale dvoulitr jde dát i na 16kovou převodovku, s patřičným setrvákem 210mm ne?
jde ale nezostane ti miesto na AC pumpu 8)

Medzi T3 a T2 prevodovkami je rozdiel v systéme radenia rýchlostí.
T2 prevodovka má radenie "priame" a T3 z boku.


no a pokud bych tam chtěl dát 2.0 i s převodovkou z T3 tak by problém neměl být ne?

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Vlastixs píše:
SO 545 píše:
Žanek píše:ale dvoulitr jde dát i na 16kovou převodovku, s patřičným setrvákem 210mm ne?
jde ale nezostane ti miesto na AC pumpu 8)

Medzi T3 a T2 prevodovkami je rozdiel v systéme radenia rýchlostí.
T2 prevodovka má radenie "priame" a T3 z boku.


no a pokud bych tam chtěl dát 2.0 i s převodovkou z T3 tak by problém neměl být ne?
Jestli chápu dobře, co psal SO545, tak tam tu z T3 sice dáš, ale budeš mít problém připojit jí na řadící páku.

Pokud je ten motor dvoulitr vzducháč, pak je to identickej motor, co se dával do kulaťáků (tušim od 1974, kód CJ), s ním problém neni. Bacha aby to nebyl 2.1 stříkačka vodník - to je něco zcela jiného. Sice je patřičně nadupanější, ale do kulaťáka nevleze.
Převodovku někde seženeš i separé.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

rada - sežeň dvoulitr a prskni ho na stávající dvoulitrovej čtyřkvalt
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

T3 tam dáš ale nie na sériové uloženie.

Motor CU 2.0l vzducháč bol aj v T3 myslím že má 51kw

súhlas s 5skrutkom.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 214
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlastixs »

Pětišroub píše:rada - sežeň dvoulitr a prskni ho na stávající dvoulitrovej čtyřkvalt
no právě nemám ani převodovku,takže musím sehnat motor i s přev. ... no a s tím že tam budu mít 4 kvalt jsem se už smířil

Odpovědět