Termostat motor Typ4
Termostat motor Typ4
Dotaz:
řešil někdo termostat na motor Typ4 za svůj případně nefunkční?
Jde mi o to, že na tom motoru jsou klapky ovládány pomocí ocelového lanka a to lanko jest na termostat přichyceno přez "čepičku" (převlečnou matici ... ?) s vnitřním závitem a na termostatu je stopka s vnějším závitem.
Nebo-li obráceněn oproti motoru Typ1 kde se táhlo ke klapkám šroubuje do termostatu.
5ešil to tedy někdo nějakým způsobem, koupě nového (kde?), nějaký porychtung a pod...? Ten můj je komplet KO, můžu ho natahovat jak harmoniku
řešil někdo termostat na motor Typ4 za svůj případně nefunkční?
Jde mi o to, že na tom motoru jsou klapky ovládány pomocí ocelového lanka a to lanko jest na termostat přichyceno přez "čepičku" (převlečnou matici ... ?) s vnitřním závitem a na termostatu je stopka s vnějším závitem.
Nebo-li obráceněn oproti motoru Typ1 kde se táhlo ke klapkám šroubuje do termostatu.
5ešil to tedy někdo nějakým způsobem, koupě nového (kde?), nějaký porychtung a pod...? Ten můj je komplet KO, můžu ho natahovat jak harmoniku
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat motor Typ4
Pokud s tim budes jezdit jen v lete, tak ho nepotrebujes. Rozdil casu ohrevu motoru s a bez termostatu je v lete zanedbatelny. V zime - bez nej neohrejes motor, mel jsem praskle lanko a nedostal jsem se pri venkovni teplote 0°C pres 60°C oleje. Nasledovalo dokoupeni lanka a serizovani klapek, aby olej mel alespon 80°C.
Nicmene, ponevadz jezdim bez nich (na 412 mam), tak nejspis nekde nejaky mit budu. Dnes zrovna delam debordelizaci dilu, tak Ti dam vedet.
Obcas se objevi i nejaky kousek na ebay...
Typu 4 ZDAR !
Nicmene, ponevadz jezdim bez nich (na 412 mam), tak nejspis nekde nejaky mit budu. Dnes zrovna delam debordelizaci dilu, tak Ti dam vedet.
Obcas se objevi i nejaky kousek na ebay...
Typu 4 ZDAR !
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat motor Typ4
Nasel, vyzkousel, je funkcni. Vezmu ho sebou na VWolcikiadu. Cena okolo 100 EUR, ale jsem ochotny malinko slevit , asi tak o 90%
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: Termostat motor Typ4
Na Folcikiádu na 95proc nejedeme ani na sobotní čumendu. Takže jsi-li ochoten prodat, pošli SZ s cenou a uvidíme co a jak
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat motor Typ4
Cenu jsem jiz uvedl v predchozim prispevku 100 EUR s 90% slevou
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: Termostat motor Typ4
Tak fajn, SZ s mojí adresou a pošli číslo účtu. Dík!
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Re: Termostat motor Typ4
Milošáku, ak by si vyhrabal ešte jeden, zúžitkoval by som tiež... Ďakujem.
...možno sa mýlim.
Re: Termostat motor Typ4
Tak sháním dále, neb dodaný termostat je na Typ1 a tudíž nepoužitelný na Typ4
Jak říkám, potřebuji termostat co má na čele místo trubky s vnitřním šroubením trn s vnějším šroubením. Lanko ovládající klapky se na něj připevňuje přez převlečnou matičku.
Jak říkám, potřebuji termostat co má na čele místo trubky s vnitřním šroubením trn s vnějším šroubením. Lanko ovládající klapky se na něj připevňuje přez převlečnou matičku.
Re: Termostat motor Typ4
to šroubení tam máš na každém termostatu,tu horní trubičku normálně vyšroubuj a přehoď to,jen dej pozor na hodnoty termostatů
Re: Termostat motor Typ4
Těžko. Taky mě to lehce napadlo, nicméně z toho termostatu nejde nic odšroubovat Ono to ani nehraje moc roli, neb ten co jsem obdržel má v sobě mrňavou dirku ... je cítit jak fouká když se mačká
Re: Termostat motor Typ4
Teď už těžko, neb mu upadla i ta "šťopka" se šroubením
Re: Termostat motor Typ4
jestli se nepletu tak ta trubička s vnitřním závitem se dá odšroubovat, alespoň na některých termostatech, a pak z toho kouká kýženej šteftík se závitem. Mezi termostatem z T1 a TIV je rozdíl asi 20°C ale hádám, že lepší, než nic..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Termostat motor Typ4
Pakliže by to na některých šlo, tak by to byla dobrá zpráva Ale jak říkám, na tom co jsem dostal to rozhodně nešlo a byl i s dirkou (takže i v klidu byl delší-roztaženější než obvykle) - vidět i na příloze. A šťopka upadla
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat motor Typ4
vím kde byl v minulé dílně, takže kdybys ho do příštího roku nesehnal
tak někdy příští rok bych se měl ke krabicím znovu dostat
tak někdy příští rok bych se měl ke krabicím znovu dostat
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: Termostat motor Typ4
Tak asi jsem ho omylem našel.
A jestli to neni on, tak mi žena zabije, páč jsem ho umyl v čerstvě vypulírované kuchyni.
Foto za chvíli.
A jestli to neni on, tak mi žena zabije, páč jsem ho umyl v čerstvě vypulírované kuchyni.
Foto za chvíli.
OndraS
Re: Termostat motor Typ4
Asi to ono nebude.Šíša píše:Tak sháním dále, neb dodaný termostat je na Typ1 a tudíž nepoužitelný na Typ4
Jak říkám, potřebuji termostat co má na čele místo trubky s vnitřním šroubením trn s vnějším šroubením. Lanko ovládající klapky se na něj připevňuje přez převlečnou matičku.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.