Ten 5w30 je radikální řešení - pak už jen SMRŤ [smilie=bricks1.gif]biker666 píše:hele nechci bejt štoura ale o par přízpěvku níž už radíš 5W30 tak jak?Mirek Wenclovice píše:Nalej 10w40 a pak napišmaxmax píše:jedině přestavět na CJ
Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Koukám, že hydra jsou pěkná magie... Ale že bych z tý vaší diskuze byl nějakej moudrej
Jestli to chápu správně, tak po delším stání se může vytlačit olej a chvilku trvá než se to znovu natlakuje. Olej s nižší viskozitou za studena by tedy měl hydro natlakovat dřív, to dává smysl.
Co mi je ale divný, že by to trvá dlouho. A jak se k tomu chovat když to klepe? Mám to nechat běžet na volnoběch nebo jet několik km jako na mlátičce?
Je to jak píše Maxmax, dělá to jen po delším stání a jen někdy. Teda, párkrát se mi stalo, že to začalo klepat až po krátkým přejezdu, tzn. po delším stání, jsem přejel jen z garáže domu (asi kilák). Vypnu, znovu nastartuju a klepe to.
Teď tam leju 15W40, pokud je problém jen v oleji, tak to je jednoduchý. Jen abych tím neobcházel jiný problém, který se později může podstatně prodražit...
Jestli to chápu správně, tak po delším stání se může vytlačit olej a chvilku trvá než se to znovu natlakuje. Olej s nižší viskozitou za studena by tedy měl hydro natlakovat dřív, to dává smysl.
Co mi je ale divný, že by to trvá dlouho. A jak se k tomu chovat když to klepe? Mám to nechat běžet na volnoběch nebo jet několik km jako na mlátičce?
Je to jak píše Maxmax, dělá to jen po delším stání a jen někdy. Teda, párkrát se mi stalo, že to začalo klepat až po krátkým přejezdu, tzn. po delším stání, jsem přejel jen z garáže domu (asi kilák). Vypnu, znovu nastartuju a klepe to.
Teď tam leju 15W40, pokud je problém jen v oleji, tak to je jednoduchý. Jen abych tím neobcházel jiný problém, který se později může podstatně prodražit...
/____\
|° O °| bus driver
|° O °| bus driver
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Klidně tam vlej 10w40 nebo pokud nelituješ trochu vyšší cenu 5w30. Ublížíš - li tím motoru , veřejně dávám slib -oprava u mně zdarma...........pedrosow píše:Koukám, že hydra jsou pěkná magie... Ale že bych z tý vaší diskuze byl nějakej moudrej
Jestli to chápu správně, tak po delším stání se může vytlačit olej a chvilku trvá než se to znovu natlakuje. Olej s nižší viskozitou za studena by tedy měl hydro natlakovat dřív, to dává smysl.
Co mi je ale divný, že by to trvá dlouho. A jak se k tomu chovat když to klepe? Mám to nechat běžet na volnoběch nebo jet několik km jako na mlátičce?
Je to jak píše Maxmax, dělá to jen po delším stání a jen někdy. Teda, párkrát se mi stalo, že to začalo klepat až po krátkým přejezdu, tzn. po delším stání, jsem přejel jen z garáže domu (asi kilák). Vypnu, znovu nastartuju a klepe to.
Teď tam leju 15W40, pokud je problém jen v oleji, tak to je jednoduchý. Jen abych tím neobcházel jiný problém, který se později může podstatně prodražit...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Mirek ma pravdu je to laborovani,nejsem v tomhle znalej a tak vyuzivam napriklad zkusenosti jednoho ceskeho duchodce,ktery tu pracoval v VW dilne 35 roku a hodne mi pomaha.Doporucil mi tez pro hydrostely produkt NoSmoke od Bardahl,ktery nejen utisi hydrestely,ale ma i utesnit krouzky ve valcich a driky ventilu.
Vyzkousel jsem na starem motoru,ktery po naliti tohoto produktu zacal tak rachtat,ze jsem myslel,ze se normalne roztrhne.Po desti majlich motor ztichnul spotreba oleje se rapidne snizila,ale komprese zustala i tak nizka.
Jinak v Seattlu je spise vlezla zima pod kuzi pres zimu z duvdu vysoke vlhkosti.
Vyzkousel jsem na starem motoru,ktery po naliti tohoto produktu zacal tak rachtat,ze jsem myslel,ze se normalne roztrhne.Po desti majlich motor ztichnul spotreba oleje se rapidne snizila,ale komprese zustala i tak nizka.
Jinak v Seattlu je spise vlezla zima pod kuzi pres zimu z duvdu vysoke vlhkosti.
Vwase nocni sichta...
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Ahoj ve spolek, chystám se mimo jíné dělat brzdy na kníračovi. Řeším otázku, zda koupit nová prasátka či je nechat zrepasovat. Pročetl jsem reference na jednoho člověka co repase řeší zde na foru, ale nejsou zrovna přesvědčující. No a reference na nová prasátka taky nic moc nejsou (obecně). Nemáte někdo konkrétnů zkušenosti na nová prasátka, kde, jakou značku, za kolik apod. Případně někoho kdo repase řeší, lidí bez referencí je na internetu habaděj a abych z někoho doloval prasátka půl roku a pak tekla do toho se mi samozřejmě nechce. Chtěl bych je udělat pořádně, když už je teda dělám
Děkuj
Děkuj
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Tak já nevím. ale asi jsem měl štěstí.
Když jsem měnil prasátka (no asi před 15cti lety), tak jsem zašel do nejbližších úplně obyč autodílů, tuším že na Seifertce, tam koukli do papírového katalogu, vyndali z regálu dvoje prasátka (á +/- 400,-)a já je namontoval.
No a od té doby tam jsou.
Když jsem měnil prasátka (no asi před 15cti lety), tak jsem zašel do nejbližších úplně obyč autodílů, tuším že na Seifertce, tam koukli do papírového katalogu, vyndali z regálu dvoje prasátka (á +/- 400,-)a já je namontoval.
No a od té doby tam jsou.
OndraS
- Giovanni
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 bře 2014
- Bydliště: Plzeň
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Ahoj, mám následující problém: Mám T2b '76 původně s motorem CJ, ale teď je v autě motor CV z hranaťáka (obojí dvoukarburátor 2.0l/51kW) A POTŘEBUJU PLYNOVÝ A SPOJKOVÝ LANKO. Pro oba typy motorů se liší délkou... Nechci je vyndavat, jenom koupit do foroty, kdyby se mi někde po dlouhý cestě pokakaly... Dík za tipy. Michal
Naposledy upravil(a) Giovanni dne 22 úno 2015, celkem upraveno 2 x.
Stará láska možná rezaví, ale na to to nejezdí
- Giovanni
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 bře 2014
- Bydliště: Plzeň
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Já jsem dement, máš pravdu Tak CU, každopádně dotaz trvá...maxmax píše:Máš CU
na CU je délka lanka 3805mm, na CJ 3655mm
a co spojkový lanko? Může se nějak lišit uchycení toho lanka v kulaťákovi a v hranaťákovi? Nebo je to jenom o délce (protože hranaťák je delší) ?
Stará láska možná rezaví, ale na to to nejezdí
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Giovanni píše:Ahoj, mám následující problém: Mám T2b '76 původně s motorem CJ, ale teď je v autě motor CV z hranaťáka (obojí dvoukarburátor 2.0l/51kW). Obě se liší délkou... Nechci ho vyndavat, jenom koupit do foroty, kdyby se mi někde po dlouhý cestě pokakalo... Dík za tipy. Michal
Já nerozuměla řečí vašeho kmene.Giovanni píše: Já jsem dement, máš pravdu Tak CU, každopádně dotaz trvá...
na CU je délka lanka 3805mm, na CJ 3655mm
Máš T2b s motorem CJ, obě se liší délkou, nechceš ho vyndavat (asi motor), jenom koupit do foroty kdyby se ti pokakalo..
Že sem tak smělý, jak zní tedy otázka ? Chceš koupit motor ? Pak v Inzerci. Máš technický problém, pak se pořádně vyjádři jinak to budeš skutečně za exota.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Giovanni
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 bře 2014
- Bydliště: Plzeň
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Jo ... koukám na to ... to protože jsem to původně zakládal jako samostatnej topic s nadpisem LANKO PLYNU, JAKÉ ... a pak jsem to jenom překopíroval sem a zapomněl na nadpis. Sorry. Jde mi tedy o lanko plynu a lanko spojky. Díky.
EDIT: Už jsem ten původní dotaz opravil.
EDIT: Už jsem ten původní dotaz opravil.
Stará láska možná rezaví, ale na to to nejezdí
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Lanko spojky je stejné, lanko plynu by bylo taky, pokud použiješ ovládání karburátoů z CJ z T3 je samozřejmě delší, což nevadí, páč si ho zkrátíš jak budeš potřebovat, obráceně to jde taky, ale nastavuje se hůř než zkracuje.........
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Giovanni
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 bře 2014
- Bydliště: Plzeň
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Poznám to nějak pohledem, jaký tam mám to ovládání karburátorů nebo budu muset vlézt pod auto a změřit dýlku? Jinak díky!maxmax píše:Lanko spojky je stejné, lanko plynu by bylo taky, pokud použiješ ovládání karburátoů z CJ z T3 je samozřejmě delší, což nevadí, páč si ho zkrátíš jak budeš potřebovat, obráceně to jde taky, ale nastavuje se hůř než zkracuje.........
Stará láska možná rezaví, ale na to to nejezdí
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
prostě kup ten delší, a máš vystaráno [-X
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Giovanni
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 bře 2014
- Bydliště: Plzeň
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
OKi, díky chlape!maxmax píše:prostě kup ten delší, a máš vystaráno [-X
Stará láska možná rezaví, ale na to to nejezdí
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Nějak jsem to tady nenašel.
Neexistuje na zadní vrata něco podobného jako je odskok na dekl od motoru?
Prostě aby tam zůstala škvírka.
Neexistuje na zadní vrata něco podobného jako je odskok na dekl od motoru?
Prostě aby tam zůstala škvírka.
OndraS
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Prodava se takovej vehement, jeden konec je jako pritikus zamku, a druhek takova jako karabina kolem protikusu, ale nepamatuju se kde jsem to videl...
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Maxi přesně to je ono...
... taky nevím kde jsem to viděl.
Tak jinak.
Neměl by o to někdo taky zájem?
... taky nevím kde jsem to viděl.
Tak jinak.
Neměl by o to někdo taky zájem?
OndraS
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Asi jo a asi bych to i dokazal vyrobit, pokud by seslo vic zajemcu aby se to vyplatilo. Jak to funguje a vypada vim.....
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi: