Všeobecné dotazy Ponorky

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 870
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Říčany, Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod Ales-X » 19 bře 2017

Tak tedy pak na víčko MAGem přibodovat šroub a reverzním kladivem vyklepnou, pak šroub z vyčka opatrně odbrousit.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 10536
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod Sam » 19 bře 2017

evinsen píše:
Sam píše:
evinsen píše:.snad tě potěší že levá a pravá jsou stejný

Je stejná ale nedoporučuje se je prohazovat. Změna namáhání jim nedělá dobře a mají tendenci praskat.

samozřejmě same to se tak snad všeobecně doufám ví,ale nevyrábí se levá a pravá aby se to upřesnilo. neznačené torzky jsou taky sázka na nejistotu :wink:

Vím, že víš. Já to psal jen tak všeobecně kdyby se tu našel někdo kdo koketuje s prohozením poloos nebo předních či zadních torzek.
Identifikaci L P lze zjistit maximálně pomocí opotřebení na kamenech nebo v drážkách na straně kola.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 714
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod Pekař z Boščehrada » 19 bře 2017

Zítra to znovu okouknu a nafotím. Každopádně děkuju pánové!

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 543
Registrován: 01 pro 2010

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod evinsen » 19 bře 2017

to je mechanoskopie same,to je jiný level :) praxe je rup!! co je? tím se nechci tady nikoho dotknout,jenom to kořením trochu.

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 543
Registrován: 01 pro 2010

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod evinsen » 19 bře 2017

Pekař z Boščehrada píše:Zítra to znovu okouknu a nafotím. Každopádně děkuju pánové!

ani nemusíš,tady je to rozebraný flexou,takže je vidět jak to vypadá ale není mi jasný kde to sehnat
P3200906.JPG

P3200906.JPG
Přílohy
P3200907.JPG

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 714
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod Pekař z Boščehrada » 19 bře 2017

Ono to ozubený kolo sedí tak natěsno v tom protikusu reduktoru, (co není na fotce), že ideální by bylo se tam dostat nějakýma zárožníma kleštičkama a tu segrovku vyloupnout. Protože na té tvé fotce je vidět, že mezi ložiskem a ozubeným kolem přecejenom nějaký místo je. Ale to se asi nepovede..

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 543
Registrován: 01 pro 2010

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod evinsen » 19 bře 2017

to se nepovede,ten domeček je tady pro to ložisko a sejgrovku vylámaný

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4250
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod udeeska » 20 bře 2017

Ja jsem kdysi navrtal do ty poklicky malou diru a pak vyveksloval sroubovakem. Pak jsem tu dirku heftnul a po odmasteni jsem zatku namocil do barvy a naklepnul ji zpatky. By se snad mela porad nekde sehnat jako nahradni dil.....
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 714
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod Pekař z Boščehrada » 21 bře 2017

Už jsem ji našel:

http://shop-vwbrouk.cz/zatka-obalu-redu ... 67-p-24236

Když pominu, že je to nějaký drahý, nechápu, jak to kov na kov může těsnit. Ono se to něčím ještě napiplá? Přecejenom je to plný oleje.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 10536
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod Sam » 21 bře 2017

Když je vrtání přesné a víčko má přesah, pak to těsní. Není od věci to ale při montáži máznout "Čuřilem"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3978
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod lišák » 21 bře 2017

Pekař z Boščehrada píše:... jak to kov na kov může těsnit...

Mrazovky u vodníků taky těsní a musí držet přetlak chladící kapaliny. A zátky na olejových kanálkách jsou na tom podobně.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4250
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod udeeska » 22 bře 2017

lišák píše:
Pekař z Boščehrada píše:... jak to kov na kov může těsnit...

Mrazovky u vodníků taky těsní a musí držet přetlak chladící kapaliny. A zátky na olejových kanálkách jsou na tom podobně.

Jo jo...mrazovky jsou bombirovany,takze to samy na LIAZ Skoda motorech jsme mrazovky namacely do barvy a zakleply kladivkem cimz se po obvodu roztahly........ale okradate se ze ne moc pekne :D
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 10536
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod Sam » 22 bře 2017

evinsen píše:to je mechanoskopie same,to je jiný level :) praxe je rup!! co je? tím se nechci tady nikoho dotknout,jenom to kořením trochu.

Mluvim ze sve zkusenosti. :D Loni jsem vyndal ze 48ky jednu torzku a i kdyz jsem si ji oznacil a vedel ze ji nesmim otocit, tak neustalym prekladani z mista na misto jsem znacku potratil a nasledne zapomnel jak byla ulozena. Tak mi nezbyde nez ji dukladne ocistit a prozkoumat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3978
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod lišák » 22 bře 2017

Nevím jak v pravěku, ale u moderny jsou značky.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 10536
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod Sam » 22 bře 2017

V pravěku jsou myslím také, pokud to není urezlý u kořenu. Ale na přední nápravě není nic.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 543
Registrován: 01 pro 2010

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod evinsen » 22 bře 2017

P9190517.JPG

taky záleží když už si někdo značek všimne jak si je vysvětlí.jako tady na pístech šipky po směru jízdy.človíček který značkuje motory červeným silikonem se nenechal zmást zpátečkou a jak se říká:"rozkaz zněl jasně...."

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 543
Registrován: 01 pro 2010

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod evinsen » 22 bře 2017

není to na fotce moc vidět,prostě šipky dopředu a dozadu....

Uživatelský avatar
VWenca
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 269
Registrován: 19 bře 2005
Bydliště: Lounsko

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod VWenca » 22 bře 2017

evinsen píše:není to na fotce moc vidět,prostě šipky dopředu a dozadu....

Jako na dvoutaktu-----šipka k vejfuku

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3656
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod john » 23 bře 2017

Som trochu zmateny...sipka ma smerovat k zotrvacniku, inymi slovami vo smere jazdy...to chapem...co vsak nechapem je vzajomna poloha sipky a ojnicneho capu...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 10536
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné dotazy Ponorky

Příspěvekod Sam » 23 bře 2017

To je jen pomocna sipka ktera smeruje vzdy k Bohu, tedy vzhuru. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)


Zpět na “ponorka (1949-1967)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host