Kraft durch Freude
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
nebo jeden z prototypů jezdících ještě za války
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Já myslím, že už je to za války. Světla jsou zabalený a sedí jich tam jako psů, benzínu holt moc nebylo.
Na víc ta značka by odpovídala tomu ArbeitsFrontu. Nejen Wehrmacht, ale většina složek zrůdné třetí říše měla svoje značky. SS, Luftwaffe i to posraný Gestapo.
Na víc ta značka by odpovídala tomu ArbeitsFrontu. Nejen Wehrmacht, ale většina složek zrůdné třetí říše měla svoje značky. SS, Luftwaffe i to posraný Gestapo.
flat4 teoretik gang member number 1
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Tak jsem zapátral a:
To na fotce z kontroverzní knihy je Kdf Typ 62 a to jeho druhá verze představená počátkem roku 1939. Toto vozidlo nevyhovovalo zcela požadavkům armády a proto bylo přepracováno a představeno jako klasický Kdf 82 v prosinci téhož roku, který už vyhovoval a byl následně dodán v počtu cca 52.000ks.
Značky počínající I a, II A, III A jsou skutečně Berlín.
Z toho si troufám vyvozovat že:
1) fotka určitě není z roku 1933 - konec konců tehdy ještě ani nejezdil brouk v té podobě jako je v pozadí
2) fotka není ani z roku 1943 - to byla naopak představena druhá generace Kdf 82, nedovedu si představit, že by zrovna vysoký pohlavár používal vozidlo z ověřovací série, které notabene nesplňovalo podmínky, když už byla dodávána schválená auta.
3) fotka je tudíž z léta 1939, kdy ještě neexistoval Kdf 82 a ještě se používaly "civilní " SPZ.
Ta věc se kterou by Herbie jezdil na ryby je předsériový prototyp ještě na podvozku VW 30, proto ta jiná rozteč šroubů kol.
Až dokončím seriál o buggy, tak napíšu něco málo o Kdf a přihodím pár foteček....
To na fotce z kontroverzní knihy je Kdf Typ 62 a to jeho druhá verze představená počátkem roku 1939. Toto vozidlo nevyhovovalo zcela požadavkům armády a proto bylo přepracováno a představeno jako klasický Kdf 82 v prosinci téhož roku, který už vyhovoval a byl následně dodán v počtu cca 52.000ks.
Značky počínající I a, II A, III A jsou skutečně Berlín.
Z toho si troufám vyvozovat že:
1) fotka určitě není z roku 1933 - konec konců tehdy ještě ani nejezdil brouk v té podobě jako je v pozadí
2) fotka není ani z roku 1943 - to byla naopak představena druhá generace Kdf 82, nedovedu si představit, že by zrovna vysoký pohlavár používal vozidlo z ověřovací série, které notabene nesplňovalo podmínky, když už byla dodávána schválená auta.
3) fotka je tudíž z léta 1939, kdy ještě neexistoval Kdf 82 a ještě se používaly "civilní " SPZ.
Ta věc se kterou by Herbie jezdil na ryby je předsériový prototyp ještě na podvozku VW 30, proto ta jiná rozteč šroubů kol.
Až dokončím seriál o buggy, tak napíšu něco málo o Kdf a přihodím pár foteček....
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
přesunul jsem zajímavosti o Kdf z topicu Kdf+Škoda sem, původní topic zlikvidován, podstatné z něj přidám do Dobových karosářských kreací....
Výše uvedené bude časem smazáno stejně jako Axounův prohřešek proti netiketě
Výše uvedené bude časem smazáno stejně jako Axounův prohřešek proti netiketě