Závodní vozy s boxerem
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Dacon
Už to na f4 párkrát padlo, že Karmann Ghia vypadá jako super sporťák, ale mechanika nic moc. No jo, tohle asi taky vadilo pánům z firmy Dacon v Brazílii (Dovozce a prodejce Porsche) a po pár závodních sezonách s brouky a KG
postavili sobě několik super závodních KG14.
Pozor, je to dost silná brazilská káva!
ten motor je nějakej divnej, že jo?
pochází z Porsche 904, 2,0 l, 200 PS
Náležitě byl upraven i podvozek, za použití Porsche dílů:
a řeknu Vám, potkat tým Equipe Dacon, jak jede na závody(1967), tak to bych asi nerozdejchal:
...no minimálně bych čučel jako ten vejr, co ho měli ve znaku:
Už to na f4 párkrát padlo, že Karmann Ghia vypadá jako super sporťák, ale mechanika nic moc. No jo, tohle asi taky vadilo pánům z firmy Dacon v Brazílii (Dovozce a prodejce Porsche) a po pár závodních sezonách s brouky a KG
postavili sobě několik super závodních KG14.
Pozor, je to dost silná brazilská káva!
ten motor je nějakej divnej, že jo?
pochází z Porsche 904, 2,0 l, 200 PS
Náležitě byl upraven i podvozek, za použití Porsche dílů:
a řeknu Vám, potkat tým Equipe Dacon, jak jede na závody(1967), tak to bych asi nerozdejchal:
...no minimálně bych čučel jako ten vejr, co ho měli ve znaku:
Hliníková střela, 1952
V německu poblíž Hannoveru se v soukromé sbírce nachází zajímavý kousek s historií. Jedná se o netovární stavbu závodního vozu s použitím agregátů KdF z roku 1952.
Vůz byl na konci své závodní kariéry nabourán a s velkým štěstím se zachoval až do dnešních dob.
Něco dobovek:
První verze vozu byla poháněna leteckým motorem Pantin francouzské provenience, který byl však pro vůz příliš silný - proto byl nahrazen původní jednotkou osazenou dvěma karburátory. To bylo provázeno překapotváním vozu.
nálezový stav:
Vůz byl na konci své závodní kariéry nabourán a s velkým štěstím se zachoval až do dnešních dob.
Něco dobovek:
První verze vozu byla poháněna leteckým motorem Pantin francouzské provenience, který byl však pro vůz příliš silný - proto byl nahrazen původní jednotkou osazenou dvěma karburátory. To bylo provázeno překapotváním vozu.
nálezový stav:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Něco z jezer rychlosti.
Sprinty na solných jezerech, které si dopřávají Amíci jsou poměrně známé. Našel jsem dva parádní kousky...
Volkswagen Brouk r.v. 1965
Trošku poladěnej dědek. Jak moc? Objem 2914 cm3, ležatý čtyřválec, výkon 400PS, max. rychlost 274Km/h!
Pod kapotou najdeme dvě palivové nádrže na benzin a metanol. Na plný plyn je je benzin nahrazen směsí metanolu a nitra, což krátkodobě udělá výsledných 400 Psů. Stabilita je trochu problémem, proto má 500 kilové závaží a hodně vylepšenou aerodynamiku...Ze začátku se Mr. Stahlovi všichni smáli, teď se směje on, protože vítězí ve své kategorii...
Porsche 356 r.v. 1951
objem 1496 cm3, 170 koní při 8500ot/s, max. rychlost 233km/h
Motor má moderní vstřikování, soutěžní hlavu se dvěma svíčkami, nerezové ventily, speciální klikovku atd. Zajímavostí je, že nemá zadní brzdy...
Sprinty na solných jezerech, které si dopřávají Amíci jsou poměrně známé. Našel jsem dva parádní kousky...
Volkswagen Brouk r.v. 1965
Trošku poladěnej dědek. Jak moc? Objem 2914 cm3, ležatý čtyřválec, výkon 400PS, max. rychlost 274Km/h!
Pod kapotou najdeme dvě palivové nádrže na benzin a metanol. Na plný plyn je je benzin nahrazen směsí metanolu a nitra, což krátkodobě udělá výsledných 400 Psů. Stabilita je trochu problémem, proto má 500 kilové závaží a hodně vylepšenou aerodynamiku...Ze začátku se Mr. Stahlovi všichni smáli, teď se směje on, protože vítězí ve své kategorii...
Porsche 356 r.v. 1951
objem 1496 cm3, 170 koní při 8500ot/s, max. rychlost 233km/h
Motor má moderní vstřikování, soutěžní hlavu se dvěma svíčkami, nerezové ventily, speciální klikovku atd. Zajímavostí je, že nemá zadní brzdy...
1966
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
a ze solný pláně, kde se jezdí jen rovně, zpátky na okruh:
Závod 1000 mil Brazilských, okruh Interlagos, 19.11. 1956.
Druhé místo obsadili Christian Heins a Eugênio Martins s vozem Fusca-Porsche, ročníku 1952. Takže tu máme asi prvního závodního precla a ještě úspěšného. Motor Porsche 1500 o výkonu 74 PS.
PS: z čeho asi vymodelovali tu "mřížku" na přední kapotě
Závod 1000 mil Brazilských, okruh Interlagos, 19.11. 1956.
Druhé místo obsadili Christian Heins a Eugênio Martins s vozem Fusca-Porsche, ročníku 1952. Takže tu máme asi prvního závodního precla a ještě úspěšného. Motor Porsche 1500 o výkonu 74 PS.
PS: z čeho asi vymodelovali tu "mřížku" na přední kapotě
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
Welter dragster
Sorry,ale nevěděl jsem,kam mám ty fotky zařadit.....
sloučeno:
"Welter dragster"
to
"Závodní vozy s boxerem"
Y.
sloučeno:
"Welter dragster"
to
"Závodní vozy s boxerem"
Y.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf