Snow-trac
Snow-trac
mate info o vozitku ktore ma v predu vw vzduchac a ma to pasy a laminatovu karoseriu...-????? vraj vyrabane pre severske staty.....
a ještě bylo nutno upravit goralův názec snow-track na správné Snow-trac.
Y.
a ještě bylo nutno upravit goralův názec snow-track na správné Snow-trac.
Y.
GORAĽ - štýl !!!!!!
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
...odemykám, protože se mi
Snow-Trac
celkem zalíbil a zaslouží si mít svůj vlastní topic zde ve vwzduchem chlazeném zbytku....
Autorem tohoto sněžného vozítka je Lars Larsson pracující pro firmu Vasteras Maskiner v městě Morgongava, Švédsko.
Návrh byl patentován roku 1955, v letech 1957 až 1981 bylo vyrobeno celkem 2265 kusů, z nichž většina šla na export.
Zajímavostí je i to, že jeden z nich sloužil u Britské armády v rámci operací NATO za polárním kruhem:
Pro nás je nejzajímavější agregát snow-tracu - klasický VW boxer 1200 a to včetně manuální převodovky. Hodně zajímavý je způsob ovládání - neřídí se pákami jako běžná pásová vozidla, ale normálním volantem, který ovládá řemenový variátor a ten mění poměr síly přenášené na pravou/levou stranu. Brzdy jsou na konci poloos, od kterých je hancí moment převáděn na přední kola dvojřadým válečkovým řetězem.
Karoserie má jedny dveře vzadu, sedadlo řidiče uprostřed a po stranách lavice, boční okna u řidiče se dají otevírat a rovněž celá střecha je vyklápěcí dozadu.
více na:
http://www.4x4mag.co.uk/febfeatures/mag ... nowtc.html
Snow-Trac
celkem zalíbil a zaslouží si mít svůj vlastní topic zde ve vwzduchem chlazeném zbytku....
Autorem tohoto sněžného vozítka je Lars Larsson pracující pro firmu Vasteras Maskiner v městě Morgongava, Švédsko.
Návrh byl patentován roku 1955, v letech 1957 až 1981 bylo vyrobeno celkem 2265 kusů, z nichž většina šla na export.
Zajímavostí je i to, že jeden z nich sloužil u Britské armády v rámci operací NATO za polárním kruhem:
Pro nás je nejzajímavější agregát snow-tracu - klasický VW boxer 1200 a to včetně manuální převodovky. Hodně zajímavý je způsob ovládání - neřídí se pákami jako běžná pásová vozidla, ale normálním volantem, který ovládá řemenový variátor a ten mění poměr síly přenášené na pravou/levou stranu. Brzdy jsou na konci poloos, od kterých je hancí moment převáděn na přední kola dvojřadým válečkovým řetězem.
Karoserie má jedny dveře vzadu, sedadlo řidiče uprostřed a po stranách lavice, boční okna u řidiče se dají otevírat a rovněž celá střecha je vyklápěcí dozadu.
více na:
http://www.4x4mag.co.uk/febfeatures/mag ... nowtc.html
snow track
škoda že je ten snech už preč lebo je to celkovo sranda.... ked si odmyslíš pásy a ten laminát tak je to uplný chrobák ako ináč bez kúrenia. tak zase o rok...
GORAĽ - štýl !!!!!!
1303
žeby nová haluz na obzore ???
http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=461083
http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=461083
GORAĽ - štýl !!!!!!
1303
no Frajer nebudem už kôli tomu nie,že frajer to sa nadáva vykastrovanému psovi ,ale po debate s chlapíkom je toto slabá leštenka oproti tomu čo donesie na SK budúci mesiac... ale tam je cena okolo 500... takže nič ale aspoň som sa najebal.. aj tak sme stále FRAJERI...
GORAĽ - štýl !!!!!!
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele: