Osmiválcový Typ 4 - další exot
Osmiválcový Typ 4 - další exot
Z progresivní švédské aircooled scény před lety vzešel plochý osmiválcový motor na základě dvou motorů Typ 4 2.0. Motor byl funkční a byl provozován v buggy a následně s obsahem zvětšeným na 5.6 litru i v Porsche 914 (s následnou maximální rychlostí 270 km/h). Kliková hřídel byla spojena drážkováním a následným svařením, vačka byla vyrobena z jednoho kusu a rozdělovač použit z nákladního vozu Volvo. motor byl vybaven CIS vstřikováním paliva.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Osmiválcový Typ 4 - další exot
tak tomu říkám mazec - ta buggy musel jít na zadní ještě i na trojku
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Re: Osmiválcový Typ 4 - další exot
...skoro bych věřil tomu,že se motala kolem dokola,jak ty blbí křečci v takovym tom kolečku,co mívaj v klecích...
...hodně drsná záležitost...
...hodně drsná záležitost...
You can't win 'em all...