Piskovani a Balotina

pro zpětnou vazbu na kupující a prodávající, servisy a prodejce náhradních dílů
Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od maxmax »

V Počernicích 300,- , ale i se zinkem :D
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 388
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od p3p1k »

Herbie píše:Výborně, zkusím tedy do Michle odvézt 4 disky co to bude stát

protože v Krči už chtějí za pískování jednoho disku 250 kč
zkus zkus, taky tam jednu sadu povezu i s plechy na motor.... dneska jsem si vyzvedl všechny 4 blatníky, dveře, a stupačky a cena byla 1800 , všechno z obou stran :)
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 996
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od Ales-X »

Právě jsem se vrátil z Michle. Pískovali mě 5x ráfek, 1x plech za motor a 2x J-trubky které se navíc šopovali hliníkem, to vše dohromady 1000kč, na počkání to nebylo, dával jsem to tam v úterý a bylo to v pátek dopoledne. Ale jsem spokojený a hlavně to mám kousek vedle práce.
Přístupová cesta je opravdu neznačená, ale pro místní jednoduchá, jeďte po Chodovský od Bohdalce a až po pravé straně za plotem uvidíte Eribu Triton s hvězdou na dveřích tak zahněte doprava na panelovou cestu a jeďte asi 600m podjedete pod mostem a na Y křižovatce zahněte doprava a po dalších 300m jste u cíle.

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 388
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od p3p1k »

další kladná reference na pískovaní v Michli, nechal jsme opískovat komplet všechny plechy na motoru a šopovali se slitinou hliníku a zinku, dal jsem to tam ve čtvrtek a pátek odpoledne si pro to jel, a cena za komplet 1000kč, kdyby to bylo jen opískováni, tak jen 500kč
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od Milosak_1 »

Vše nechávám dělat v Hradešíně u Českého Brodu a max. spokojenost
http://www.metalizace.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 388
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od p3p1k »

tak chlapci v michli umí i komaxit , posílají to někam do chuchle :)
Obrázek
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

radek111
Příspěvky: 133
Registrován: 16 črc 2013
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od radek111 »

p3p1k píše:tak chlapci v michli umí i komaxit , posílají to někam do chuchle :)
Obrázek
pekneee, jaka je to sirka kdo to rozsiroval a co to stalo ? :)

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 388
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od p3p1k »

dva disky jsou 9 palcu (na předek) a dva 10 palců na zadek, cena převažený jednoho disku byla 800, a cena pískovanání s komaxitem byla 2200 za všech pět kol.
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

Uživatelský avatar
dolin
Příspěvky: 219
Registrován: 10 úno 2013
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od dolin »

Pískování poblíž Plzně na Dýšině - dva zadní blatníky z obou stran, dával jsem to tam v úterý a bylo to hotový v pátek dopoledne, i se šopováním mixem hliník-zinek, cena 800,-Kč.
(o\!/o) Živwot je jen jeden...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od Sam »

dolin píše:Pískování poblíž Plzně na Dýšině - dva zadní blatníky z obou stran, dával jsem to tam v úterý a bylo to hotový v pátek dopoledne, i se šopováním mixem hliník-zinek, cena 800,-Kč.
:shock: Tak to jsem ještě neviděl.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

serge
Příspěvky: 4
Registrován: 25 led 2015

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od serge »

Ahoj dobrou cenu a kvalitu na výše zmíněné práce (zinkování, pískování, nátěry), v Karlovarském kraji najdete na http://janhauzr.eu/tryskani-ledem-balotinou-piskem

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od udeeska »

Při řezání předních blatníků (dog legs) na můj projekt baru T2 b jsem při řezání vysypal zhruba půl kilogramu křemičitého písku z obou stran, které se tam dostali při opískováni karoserie před dvěma lety.
Pravděpodobně je opískováni dobré pro malé díly jako hlavy, disky kol a tak podobně,kdy se médium nebude shromažďovat ve vnitřních kanálech karoserie jako prahy a tak podobně.
Původně jsem při řezání myslel, že se jedná o izolační materiál o čemž jsem nikdy neslyšel a až po uvědomění, že byl bus opískován a při dloubání mi došlo, že se tam písek dostal díky opískováni různými dírkami a skulinami.
Tady se tedy naskýtá otázka jestli je pískování dobrým řešením pro karoserii a nebo jestli jí to později ublíží shromažďováním kondenzace vody a písku což urychlí rychlejší neviditelnou korozi z uvnitř?
Bohužel jsem nenafotil ale i tak při manévrování předního čela se pořád vysypává písek z útrob kanálů.
Přílohy
IMG_20200510_183351290.jpg
IMG_20200510_183125934.jpg
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od udeeska »

A přeci jsem našel z prvního řezání,kdy jsem si myslel,že se jedná o součást izolace, protože vnitřní kanály blatníků byly kompletně zaplněné a materiál tvrdý než jsem do něj začal dloubat.
Celkově vzato nikdo nikdy asi nerozrezal karoserii po opískováni jako já (taky proč ) takže nikdo asi neví co se po opískováni stane....
Přílohy
IMG_20200418_155244739.jpg
Vwase nocni sichta...

rochuss
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 594
Registrován: 03 lis 2012

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od rochuss »

Podle mne dávat pískovat jen tlustý kov, ale na kastli jen takové ty záhyby,zákoutí kam se člověk nedostane ručně. A kam se člověk dostane ručně, udelat to kotoučema.A taky je dobré ucpat něčím ty rúzné otvory,ale pak stejně pískovačúm řict, aby to vše vyhnali jejich tlakovým vzduchem.Mají asi 20 atmosfér,ty už neco zmůžou.Ale pak jsem ten písek ještě vyhánel ruznýma hadičkama napojenýma na kompresor případně vysavač,aby tam nic nebylo.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od Sam »

A nebo se s korozí smířit, patří ku železu jako korona k životu :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
eLzyx
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 říj 2011
Bydliště: Bílina

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od eLzyx »

udeeska píše:Tady se tedy naskýtá otázka jestli je pískování dobrým řešením pro karoserii a nebo jestli jí to později ublíží shromažďováním kondenzace vody a písku což urychlí rychlejší neviditelnou korozi z uvnitř?
já mám nosníky plné uschlého bláta *. Už jsem z toho vydloubal pár kilo hlíny, ale nosníky převážně netknutý. Sežraný je jen ten, co někdo "odpanil" Céóčkem, když přes to dával krycí plech, který předtím uhnil (klasika přední podběh).

* a nejen nosníky, ale i topení. Někdo tam špatně zapojil vzduchovody, takže jeden zůstal pod autem otevřený - zrovna ten, co míří dopředu. Samozřejmě bral bláto taky. Takže krásná originální plastová trubka pod autem, co vypadá jako nová, je taky plná bláta.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od Sam »

Je jeste v Praze nejake misto kde piskuji?
Potrebuji sundat barvu z narazniku a do boxu se nevejde.

O vikendu jsem varil bananovou polevku s lanpyckama a barva v louhu drzi jak zidovska vira. Je treba to odrbat mechanicky.
Přílohy
D69677FE-A134-4B1C-90F2-4CCB2AD4466A.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od Laco »

Si mel slabej a nebo studenej louh :-)
Ja byl nadmiru spokojeny tady www.piskovani-tryskani.com

jinak ted stavim box na aquablasting( chemicko-mechanicke vodni cisteni). Tak az dostavim a vyladim recepturu, tak poreferuji. Je to idealni technologie na cisteni hlinikovych a i jinch povrchu.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od Sam »

Diky, zitra jim zavolam. Louh je jako vzdy ale jsou supermoderni laky ktere mu odolavaji. Ono to treba za tyden dva povoli ale to mi s naraznikama nepomuze neb doma do vany je dat nemuzu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
stratilek
Příspěvky: 139
Registrován: 12 lis 2011
Bydliště: Pardubice

Re: Piskovani a Balotina

Příspěvek od stratilek »

nam tet v praci pořidili pyrolizovou pec supr to věc my v tom čistime věci od komaxitu ale daji se tam dat i věci od jinych barev

Odpovědět