Karburátory Weber a Dellorto
Karburátory Weber a Dellorto
Svižnou repasi vašich karburátorů, případně totéž výměnou, provede šikovný Gabriele v zemi Dellům zaslíbené, Itálii.
Email je Dual-barrel@italian-carburetors.info, případně italiancarburetors@hotmail.com a mám s ním opakovaně dobrou zkušenost. poštovné za sadu zrepasovaných a na přání otryskovaných, případně jinak upravených karburátorů do ČR je pod tisícovku.
Stálou nabídku dílů i karburací najdete na adrese: http://stores.ebay.com/ALFA1750S-CARBUR ... ARTS-STORE" onclick="window.open(this.href);return false;
Komunikace v IT nebo AJ.
Email je Dual-barrel@italian-carburetors.info, případně italiancarburetors@hotmail.com a mám s ním opakovaně dobrou zkušenost. poštovné za sadu zrepasovaných a na přání otryskovaných, případně jinak upravených karburátorů do ČR je pod tisícovku.
Stálou nabídku dílů i karburací najdete na adrese: http://stores.ebay.com/ALFA1750S-CARBUR ... ARTS-STORE" onclick="window.open(this.href);return false;
Komunikace v IT nebo AJ.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- kalda
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 16 dub 2005
- Bydliště: Vrchlabi, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburátory Weber a Dellorto
a nejaky priblizny cenik mame???
Re: Karburátory Weber a Dellorto
cena opravy sady dvou dvoukomorových karburátorů je 100 EUR, obsahuje vyčištění, přetěsnění, opravu nezbytně nutného (sedla, pouzdra), seřízení hladin plovákových komor a synchronizaci komor na stolici.
Pro ojednání je nutné oznámit zaslání na uvedený e-mail, karburátory bez sání a filtrů vylít, pokud možno nechat vyvětrat, poctivě zabalit a odeslat na adresu. Zpět je můžete očekávat do 7-10 dnů.
Částka za opravu a dopravu se platí nejlépe přes PayPal, nebo bankovním převodem, třeba GE Money má v el. bankovnictví formulář pro zahraniční příkazy, což je pohoda.
Pro ojednání je nutné oznámit zaslání na uvedený e-mail, karburátory bez sání a filtrů vylít, pokud možno nechat vyvětrat, poctivě zabalit a odeslat na adresu. Zpět je můžete očekávat do 7-10 dnů.
Částka za opravu a dopravu se platí nejlépe přes PayPal, nebo bankovním převodem, třeba GE Money má v el. bankovnictví formulář pro zahraniční příkazy, což je pohoda.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Karburátory Weber a Dellorto
jen doplním, že balík s dvěma webery vážil 3,8kg a po vyplnění celního prohlášení na poště, činilo poštovné přívětivých 446kč. (vlakem, ne letecky) za 3! dny byly v Itálii ( to nechápu) ..
"chrome won´t make your car go any faster"
Re: Karburátory Weber a Dellorto
2,5 dne u nás, odpoledne po evropě
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburátory Weber a Dellorto
U nas to tiez rozvaza osobak
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Žigi
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 bře 2005
- Bydliště: Východní Čechy - Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburátory Weber a Dellorto
Tak já jsem další maximálně spokojený zákazník. 2 ks 40 Weber a 1 ks 45 Weber už je doma,a jako novej. Perfektní servis, moc díky 5tišrouboj za pomoc!
1303 (o\_!_/o)
Re: Karburátory Weber a Dellorto
Možná smůla, ale osobně nemohu doporučit.
Velmi rychlé jednání, ale tím pro mne všechny pozitiva bohužel skončily. Renovace páru 32-34PDSIT. Vyčištěné nádherně, nepředseřízené, ani hlavní klapka, ani sytiče, šroubky nezajištěné "barvou". Po nasazení do auta musí ven, zjištěno chybějící těsnění u "předehřevu", pravděpodobně zanešený kanálek volnoběhu, který nechce jít již vyfoukat. Takže to nyní vypadá, že skončí jako ND a bude se skládat karburátor ze dvou.
Z jedné zkušenosti nemožno dělat závěry, možná jenom byl den .....
Velmi rychlé jednání, ale tím pro mne všechny pozitiva bohužel skončily. Renovace páru 32-34PDSIT. Vyčištěné nádherně, nepředseřízené, ani hlavní klapka, ani sytiče, šroubky nezajištěné "barvou". Po nasazení do auta musí ven, zjištěno chybějící těsnění u "předehřevu", pravděpodobně zanešený kanálek volnoběhu, který nechce jít již vyfoukat. Takže to nyní vypadá, že skončí jako ND a bude se skládat karburátor ze dvou.
Z jedné zkušenosti nemožno dělat závěry, možná jenom byl den .....
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: Karburátory Weber a Dellorto
Rychlé a cena příznivá - to ano.
Doporučit - ne.
Neudělal, co jsem chtěl, udělal, co jsem nechtěl.
DellOrta mi dost pokurvil, převrtal štefty, aníž bych se o tom vůbec zmínil.
Sytič jsem chtěl opravit, bude-li to možné. Vrátilo se to bez sytiče - přišel jsem i o ten starej, tekže nemam ani mustr.
Trysky dodal jak jsem chtěl.
Vyčištěný to bylo, až na ty nejproblematičtější místa, zarezlý vyvažovací šrouby zůstaly zarezlý. Jenže to byl hlavní důvod to tam poslat.
Poslal jsem i dopis s tím, co přesně potřebuju, s obrázky, na karbutátorech byly nalepené popisky a chybějící součástky vystříhané z kartonu - aby nemohlo dojít k mýlce, o co mi jde!!!! Jenže to k ničemu nebylo.
Dojem: Seká to jak baťa cvičky. Pokud nechcete cvičky, neposílat.
Doporučit - ne.
Neudělal, co jsem chtěl, udělal, co jsem nechtěl.
DellOrta mi dost pokurvil, převrtal štefty, aníž bych se o tom vůbec zmínil.
Sytič jsem chtěl opravit, bude-li to možné. Vrátilo se to bez sytiče - přišel jsem i o ten starej, tekže nemam ani mustr.
Trysky dodal jak jsem chtěl.
Vyčištěný to bylo, až na ty nejproblematičtější místa, zarezlý vyvažovací šrouby zůstaly zarezlý. Jenže to byl hlavní důvod to tam poslat.
Poslal jsem i dopis s tím, co přesně potřebuju, s obrázky, na karbutátorech byly nalepené popisky a chybějící součástky vystříhané z kartonu - aby nemohlo dojít k mýlce, o co mi jde!!!! Jenže to k ničemu nebylo.
Dojem: Seká to jak baťa cvičky. Pokud nechcete cvičky, neposílat.
Re: Karburátory Weber a Dellorto
karburatory co posilal hugo na repas 32-34PDSIT na pohled pěkny ale křive přiruby,těsněni naopak a nefunkční volnoběžny system
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Solex 40 PDSIT
Nove plasty na ovladani vselijakych klapek, pacek atd... zamezi zbytecnou vuli a tim i pripadnou prodlevu. Vede to k presnejsimu a synchronizovanejsimu chodu obou karburtoru. Jiz zadna "dira" v plynu. Jen se to muselo seridit primo na motoru, a prestryskovat. Neni to jen "nasadit a upalovat", po takovem zasahu...
za pouhych 125 Euro + 25 postovne
za pouhych 125 Euro + 25 postovne
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Solex 40 PDSIT
Milosaku - kamariiides, ta to ne su ani Webrovky ani Dells.. maaario..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: Karburátory Weber a Dellorto
3x negativni reference na repasi Solex 34 PDSIT 2/3.
Obecne:
- zadny prepouzdreni, vule az 1mm
- stolici to ani nevidelo
- tesneni vymeneno pouze pod vickem plovaku, vsechny ostatni tesneni/gumicky puvodni nebo chybi uplne
- mnohdy chybi i syticova klapka.
suma sumarum:
Nablyskane, ale znicene. Predelani do provozuschopneho stavu zabere vic casu, nez celkova repase puvodniho.
zdroj: clovek, kterej za posledni mesic 3 ruznym lidem zachranoval busy s karburatory z Italie..
Tak babo rad.
Obecne:
- zadny prepouzdreni, vule az 1mm
- stolici to ani nevidelo
- tesneni vymeneno pouze pod vickem plovaku, vsechny ostatni tesneni/gumicky puvodni nebo chybi uplne
- mnohdy chybi i syticova klapka.
suma sumarum:
Nablyskane, ale znicene. Predelani do provozuschopneho stavu zabere vic casu, nez celkova repase puvodniho.
zdroj: clovek, kterej za posledni mesic 3 ruznym lidem zachranoval busy s karburatory z Italie..
Tak babo rad.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburátory Weber a Dellorto
Tak jako v mnoha jiných oborech platí zlaté pravidlo: "Do It Yourself". Volně přeloženo: Zkurvím si sám
Rada pro tebe tedy zní: Nakup TOSku, soustruh a zační hymbajs něco dělat
Rada pro tebe tedy zní: Nakup TOSku, soustruh a zační hymbajs něco dělat
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Karburátory Weber a Dellorto
Já bych to dal repasovat tomu tajemnému zachránci...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Karburátory Weber a Dellorto
Sameleon píše:Tak jako v mnoha jiných oborech platí zlaté pravidlo: "Do It Yourself". Volně přeloženo: Zkurvím si sám
Rada pro tebe tedy zní: Nakup TOSku, soustruh a zační hymbajs něco dělat
duch je silny ale telo slabe...
pokud sectu casovy naroky jedny druhy prace a rodiny, pohybuji se permanetne v zapornym casoprostoru. Zkurvit karbec bych jeste dokazal, ale to je tak vse. Porad mi vychazi casove/financne daleko vyhodneji zaplatit odbornika, nez se v tom rypat sam s roztresenym vysledkem. A venovat radeji energii necemu podstatnejsimu.
no kdyz sis hodil bobrika mlceni, tak co plebejcum zbejva5š píše:Já bych to dal repasovat tomu tajemnému zachránci...
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburátory Weber a Dellorto
Vytesat do kamene.Sam píše:Tak jako v mnoha jiných oborech platí zlaté pravidlo: "Do It Yourself". Volně přeloženo: Zkurvím si sám
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Karburátory Weber a Dellorto
hlavni vec, co me na tyhle cinnosti odpuzuje, je nedostatek obecne zkusenosti. Pokud to cloveka zivi a ma za sebou desetileti praxe, pak je schopen vykazovat konsistentni vysledky, ktere obstoji v case.
Staci si precist prispevky na foru, co se repase karburatoru tyce, pred 5ti rokama to vsichni machali v octu, kyseline citronove - ultrazvukova mycka, standartni vybaveni velkych dilen, prisla na forum teprve nedavno.
Nechci se dostat do polohy, ze opravim vec podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi a za 5 let budu litovat, ze jsem pokurvil origo tezko sehnatelnej dil. Podobne uschnula v 90. letech rada spickovych repasi z let 70. a 80., v novem mileniu se skrzeva prsty divame na projekty rannych 90.
Jiste, zkusenost clovek ziskava neuspechy, ale pokud nicim material jen pro svuj osobni dobrej pocit/konicka, nepoustim se do toho a radeji prenechavam povolanejsim.
Odborniku na vsechno je v Cesku dvanact do tuctu.
Staci si precist prispevky na foru, co se repase karburatoru tyce, pred 5ti rokama to vsichni machali v octu, kyseline citronove - ultrazvukova mycka, standartni vybaveni velkych dilen, prisla na forum teprve nedavno.
Nechci se dostat do polohy, ze opravim vec podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi a za 5 let budu litovat, ze jsem pokurvil origo tezko sehnatelnej dil. Podobne uschnula v 90. letech rada spickovych repasi z let 70. a 80., v novem mileniu se skrzeva prsty divame na projekty rannych 90.
Jiste, zkusenost clovek ziskava neuspechy, ale pokud nicim material jen pro svuj osobni dobrej pocit/konicka, nepoustim se do toho a radeji prenechavam povolanejsim.
Odborniku na vsechno je v Cesku dvanact do tuctu.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: Karburátory Weber a Dellorto
mlčeti zlatosSATYRr píše:no kdyz sis hodil bobrika mlceni, tak co plebejcum zbejva5š píše:Já bych to dal repasovat tomu tajemnému zachránci...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburátory Weber a Dellorto
Narazis hned na nekolik uskali. Zaprve, zaporny casoprostor neni omluvou, placeni odbornika ma trhliny v tom, ze apriori predpokladas, ze nejakeho sezenes.sSATYRr píše:
duch je silny ale telo slabe...
pokud sectu casovy naroky jedny druhy prace a rodiny, pohybuji se permanetne v zapornym casoprostoru. Zkurvit karbec bych jeste dokazal, ale to je tak vse. Porad mi vychazi casove/financne daleko vyhodneji zaplatit odbornika, nez se v tom rypat sam s roztresenym vysledkem. A venovat radeji energii necemu podstatnejsimu.
Dalsi problem. Ta poloha nespokojenosti je naprosto normalni. Horizont 5 let je dost vysoky. Bezne rozcarovani prichazi ihned po dokonceni dila, u delsich projektu jiz behem pripravnych a vyrobnich fazi a tak se dostavas do spiraly neustaleho predelavani a upravovani a termin dokonceni se ztraci v mlze...Satyr píše:
Nechci se dostat do polohy, ze opravim vec podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi a za 5 let budu litovat, ze jsem pokurvil origo tezko sehnatelnej dil. Podobne uschnula v 90. letech rada spickovych repasi z let 70. a 80., v novem mileniu se skrzeva prsty divame na projekty rannych 90.
Opet se spolehas na fakt, ze existuje pan nejskvelejsi, ktery te za $$$ vytahne z bryndy. Pokud o nejakem panu X vis, dej to k nemu, ja jsem presvedceny, ze pan X neexistuje.Jiste, zkusenost clovek ziskava neuspechy, ale pokud nicim material jen pro svuj osobni dobrej pocit/konicka, nepoustim se do toho a radeji prenechavam povolanejsim.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912