sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152 Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha
Příspěvek
od OB » 04 čer 2004
Michal píše: Ondro, Ty si třída. JAk jse jmenuje ta chytrá knížka??
To víš já ti to řeknu a budeš chytřejší než já. Tůdle!!!!!!
(Lidový vůz - vojenské vozy 1938 - 1948)
Co přijde dál???
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945 Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté
Příspěvek
od yahoďák » 24 črc 2004
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152 Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha
Příspěvek
od OB » 26 črc 2004
Pěkný, pěkný tyhle fotky znám. Je to poválečný brouk.
Co přijde dál???
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065 Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Příspěvek
od Krystof » 09 kvě 2005
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945 Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté
Příspěvek
od yahoďák » 09 kvě 2005
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707 Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia
Příspěvek
od john » 09 kvě 2005
Este par inych motorov bolo v programe a to boxer dvojvalec,sleeve-valve motory / neviem prelozit /,styrvalec dvojtakt,kde dva valce boli pouzite na Supercharging dalsich dvoch.Tiez bola postavena mala seria specialnych motorov 1100 cc,pre Naci party.
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934 Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Žanek » 09 kvě 2005
john píše: sleeve-valve motory / neviem prelozit /
není to něco jako desmodromický rozvod?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707 Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia
Příspěvek
od john » 09 kvě 2005
Je to nieco ako dalsi valec okolo piestu,ktory je ovladany vackou a pohybom hore a dole otvara saci,alebo vyfukovy kanal,cize pracuje ako ventily.Velmi hruby preklad by mohol byt "supaci ventil"
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861 Registrován: 02 led 2003
Příspěvek
od Pětišroub » 09 kvě 2005
je to šoupátkový rozvod a s desmem nemá nic společného (desmo=nucené otevírání i zavírání ventilu=eliminace nepřesnosti při vysokých otáčkách)
Naposledy upravil(a)
Pětišroub dne 09 kvě 2005, celkem upraveno 1 x.
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707 Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia
Příspěvek
od john » 09 kvě 2005
A je to jasne.
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934 Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Žanek » 09 kvě 2005
Pětišroub píše: desmo=nucené otevírání i zavírání ventilu
a to ti nepřipadá jako překlad "ventil otrok" (sleeve valve)
- proč myslíš že jsem to psal?- já samozřejmě vím co to znamená desmodromický 8)
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065 Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Příspěvek
od Krystof » 09 kvě 2005
Ou, tak to mi ušlo
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707 Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia
Příspěvek
od john » 10 kvě 2005
To Zanek:
sleeve je rukav.V auto jazyku je to napriklad vlozka / valec / ako Skodovka,alebo puzdro vacsieho priemeru.
Otrok- slave./Brzdove valceky v kolesach su slave cylinders A hlavny brzdovy valec je Master./
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861 Registrován: 02 led 2003
Příspěvek
od Pětišroub » 10 kvě 2005
Žanku, dej si pozor aby ses nestal Lingvistou fóra:)
Když se bavíme o šoupátkových rozvodech, nedá mi to nevzpomenout belgických automobilů Minerva a pražského bohužel již nežijícího sběratele pana Mirka Kratochvíla, který měl hned dva.
Princip šoupátkového rozvodu je popsán zde:
http://www.classiccarclub.org/knightsleevevalvekb.htm
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934 Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Žanek » 11 kvě 2005
slave x sleeve [smilie=outtahere.gif]
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861 Registrován: 02 led 2003
Příspěvek
od Pětišroub » 30 lis 2006
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893 Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od SO 545 » 30 lis 2006
vsjo jasno
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861 Registrován: 02 led 2003
Příspěvek
od Pětišroub » 30 lis 2006
mate mě ta šikmá noha dynama. Buď to byla kusová výroba nebo to bylo na základě bloku Porsche..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861 Registrován: 02 led 2003
Příspěvek
od Pětišroub » 04 srp 2007
zajímavé je, že v článku zmiňují, kterak v období vývoje v roce 50-51, kdy měli jediného dieselového brouka na kolech pro zkušební provoz, ho někdo odcizil z firemního parkoviště a dokodrcal s ním až do švýcarska, kde ho opustil..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861 Registrován: 02 led 2003
Příspěvek
od Pětišroub » 08 bře 2009
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)