___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
O tom jsem vubec nepochyboval
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
hele vy silikóóni
na opravu toho krouzku bych doporučil toto
mám s tím skvělý zkušenosti
http://www.retech.com/cz/vyrobky/9/76" onclick="window.open(this.href);return false;
na opravu toho krouzku bych doporučil toto
mám s tím skvělý zkušenosti
http://www.retech.com/cz/vyrobky/9/76" onclick="window.open(this.href);return false;
... a vůbec !
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
To si ten krouzek z toho jako ze vymodeluju? To ho rovnou muzu zalepit vterinakem.................. a to je napad..
- Gynekolog
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 250
- Registrován: 14 dub 2012
- Bydliště: Lužnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
Lišák v jednom z topiců ukazoval jak průchodku opravit, beztak tím Top Gasket a výsledek vypadal dobře. Jen nemůžu najít na jaký stránce jakýho topicu to bylo.
stále nevyřešené pískání brzd
Zdar borci,to su zas já Koupil jsem i nový brzdový destičky a brzdy mně pískají snad ještě víc,už su s toho fakt nemocnej.Teď už mně napadá jen vzít jemnej šmirgl a vtrochu vobrousit kotouče,co vy na to?Já už fakt nevím...
Re: stále nevyřešené pískání brzd
hochu ty seš fakt marnejhoncek píše:Zdar borci,to su zas já Koupil jsem i nový brzdový destičky a brzdy mně pískají snad ještě víc,už su s toho fakt nemocnej.Teď už mně napadá jen vzít jemnej šmirgl a vtrochu vobrousit kotouče,co vy na to?Já už fakt nevím...
co kdybys to odvezl někomu kdo ví co dělat, třeba do některýho broukservisu ??
Mimochodem jsem nikde nezaznamenal že bys to podložil nějakou fotografiií jak to vůbec máš složený
Nikde jsem se nedočetl jestlis vyřešil ty plíšky
težko něco takhle řešit
... a vůbec !
Re: stále nevyřešené pískání brzd
honcek píše:Zdar borci,to su zas já Koupil jsem i nový brzdový destičky a brzdy mně pískají snad ještě víc,už su s toho fakt nemocnej.Teď už mně napadá jen vzít jemnej šmirgl a vtrochu vobrousit kotouče,co vy na to?Já už fakt nevím...
[smilie=music765.gif]
Re: stále nevyřešené pískání brzd
Vemte ho naplocho mečemhoncek píše:Zdar borci,to su zas já Koupil jsem i nový brzdový destičky a brzdy mně pískají snad ještě víc,už su s toho fakt nemocnej.Teď už mně napadá jen vzít jemnej šmirgl a vtrochu vobrousit kotouče,co vy na to?Já už fakt nevím...
Čeho by jsi chtěl dosáhnout šmirglováním kotoučů?? Zachovej se viz příspěvek od Herbieho... Plíšky máš?? Máš to vůbec pořádně odvzdušněný po tom cos rozhejbával ty pístky?? A když píšu pořádně, tak tím myslím pořádně, dokáže to udělat paseku...
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
Odvzdušněný jsou dobře,plíšky tam nemám,myslel jsem že u nových destiček nejsou potřeba,jsem je tam nikdy neměl a brzdy asi 4 roky ani nepíply...každopádně borci dík,už nemám čas to řešit,potřeboval jsem to vyřešit na zítřejší sraz,na ten už nějak dopískám a pak buggy ňákej rok neuvidím...ale je fakt že nějakou fotku sem semka mohl dát,tak dodatečně no,ale nevím jestli k něčemu bude...
Všeobecné dotazy - brouk
Zdar kluci,
mán na brouku cab. 1302 motor dvojkanál 1,6 karb. 34 PICT po repasy, nový podtlak rozdelovač, nové káble. Po cca 1000 km začal pri pridaní plynu trhať (díra v plynu). Kde hladať chybu ? Pri konštantných otáčkaj ide OK.
Dík
Nově založený topik s tímto dotazem přesunut do příslušné sekce všeobecných dotazů .
Y.
mán na brouku cab. 1302 motor dvojkanál 1,6 karb. 34 PICT po repasy, nový podtlak rozdelovač, nové káble. Po cca 1000 km začal pri pridaní plynu trhať (díra v plynu). Kde hladať chybu ? Pri konštantných otáčkaj ide OK.
Dík
Nově založený topik s tímto dotazem přesunut do příslušné sekce všeobecných dotazů .
Y.
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
Možností muže být několik(základních):
Zapalování - příliš malý odtrh - sjetý pertinax nekvalitního kladívka; špatný předstih - pootočený rozdělovač nebo vadný kondenzátor, nebo nefunkční podtlaková regulace /např. upadlá hadička karbec - rozdělovač- motor je pak líny./ Teoreticky i načatá cívka (ale to je rel. nepravděpodobné-to spíš špatně startuje)
Palivová cesta podle pravděpodobnosti -
1) ucpaný filtr nádrže - málo paliva pro akceleraci
2) bordel v karbecu - přicpaná některá z trysek
3)vadná membrána akcelerační pumpy - prasklá...
4) ucpaný/upadlý injektor akcelerační pumpy
5) málo pumpující palivová pumpa
6) protýkající ventil plovákovky nebo prasklý plovák - špatná hladina plovákovky
Ventily - vzniklá příliš velká provozní vůle zajetím motoru
Takže co s tím prakticky sousledně : zkontroluj jestli je Ok podtlak, pak seřídit zapalování odtrh, předstih - pokud nepomuže, vyměnit kondenzátor. tím jsi prakticky eliminoval zapalování. Potom vyměnit filtr paliva a když nepomuže, tak sundat karbec, vyndat trysky, vyprat v perchlóru nebo vyvařit trysky v octu /polní opravy.../, zkontrolvat pomocí injekční stříkačky funkci akc. pumpy, a příp. doladit max množství benzinu které pumpa dá v jednom max. zdvihu (viz přiručky - tušimkolem 6-8ml). A nakonec zkontrolovat plovák a jehlový ventil. Tím máš karbec. Nakonec zkusit vyměnit palivovou pumpu. pokud ani to nepomuže, tak to máš prostě rozbitý...
Zapalování - příliš malý odtrh - sjetý pertinax nekvalitního kladívka; špatný předstih - pootočený rozdělovač nebo vadný kondenzátor, nebo nefunkční podtlaková regulace /např. upadlá hadička karbec - rozdělovač- motor je pak líny./ Teoreticky i načatá cívka (ale to je rel. nepravděpodobné-to spíš špatně startuje)
Palivová cesta podle pravděpodobnosti -
1) ucpaný filtr nádrže - málo paliva pro akceleraci
2) bordel v karbecu - přicpaná některá z trysek
3)vadná membrána akcelerační pumpy - prasklá...
4) ucpaný/upadlý injektor akcelerační pumpy
5) málo pumpující palivová pumpa
6) protýkající ventil plovákovky nebo prasklý plovák - špatná hladina plovákovky
Ventily - vzniklá příliš velká provozní vůle zajetím motoru
Takže co s tím prakticky sousledně : zkontroluj jestli je Ok podtlak, pak seřídit zapalování odtrh, předstih - pokud nepomuže, vyměnit kondenzátor. tím jsi prakticky eliminoval zapalování. Potom vyměnit filtr paliva a když nepomuže, tak sundat karbec, vyndat trysky, vyprat v perchlóru nebo vyvařit trysky v octu /polní opravy.../, zkontrolvat pomocí injekční stříkačky funkci akc. pumpy, a příp. doladit max množství benzinu které pumpa dá v jednom max. zdvihu (viz přiručky - tušimkolem 6-8ml). A nakonec zkontrolovat plovák a jehlový ventil. Tím máš karbec. Nakonec zkusit vyměnit palivovou pumpu. pokud ani to nepomuže, tak to máš prostě rozbitý...
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
naprosto vyčerpávající odpověď Rychňáku, tleskám
já k tomu domám jen to že
a) pokud to dělá při každém přidání plynu, vsadil bych na problém s akcelerační tryskou, tedy že zřejmě nestříká
b) dělá-li to jen kolem 2000 otáček, je to klasická nemoc rozštělovaného motoru 1600
já k tomu domám jen to že
a) pokud to dělá při každém přidání plynu, vsadil bych na problém s akcelerační tryskou, tedy že zřejmě nestříká
b) dělá-li to jen kolem 2000 otáček, je to klasická nemoc rozštělovaného motoru 1600
... a vůbec !
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
Díky za rady, idem to riešiť.
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
tohle ještě je obsáhlý anglický eloborát co a jak s akcelerační pumpičkouJozef píše:Díky za rady, idem to riešiť.
http://www.vw-resource.com/accelerator_pump.html
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
Ve zkratce - podívaš se jestli stříká plynulým proudem. Pokud ano, vezmeš zacpanou injekční stříkačku nebo malý odměrný válec - a dáš ji ke konci injektoru. 5x naplno otevřeš plyn a počkáš až přestane stříkat z trysky. Změříš kolik máš ve stříkačce. Mělo by to být 7-8 ml. to zn. 1,4-1,75 ml na jeden střík. Bude li to málo přidáš na šroubku směrem k plus, bude li to moc ubereš...toť vše
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
neví někdo? když std. čidlo tlaku oleje odešlo do věčných lovišt, bude pořád svítit kontorlka? a nebo se nerozvítí?
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
Bude svítit když svítit nemá a naopak nesvítit když svítit má. Často ještě bude pouštět olej pertlem.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
ahaa bohužel mi spadlo na zem ... a ted po otočení klíčku se nerozvítí tak musím hledat chybku jinde
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
Vždyť to říkám, svítí když nemá a nesvítí když má.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: ___NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!___
Nevite nekdo jaky je rodil v delce zadnich broccich poloos mezi pred 67 a 67-68?Hledam to na prestavbu pro ponorku,snad nekdo bude vedet.
Vwase nocni sichta...