číslo vůbec neberu v potaz - to hledat by mě nebavilo - prostě mrknu a vidím ........ jsi drzý čertyahoďák píše:ty hlavy jsou zrovna vyfocený tak, že není poznat jestli je dosedací rovina pro přárubu sání rovná nebo šikmo vůči ose válců...ale jestli Žanek tvrdí, že jsou 1500 (asi podle čísla?) tak jo,
Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Myslím, že to vidno. Fotka je robená kolmo na dosadaciu plochu víka ventilov (hrana vľavo hore na fotke kolmo na stôl). Na štiftoch sacieho potrubia vidno, že plocha je naklonená doľava - štifty smerujú mimo kolmú os fotografie. Z hľadiska perspektívy je vzdialenosť tej spomenutej hrany a štiftov zanedbateľná (geometriu na VŠ som mal za 1, takže by to tak mohlo byť. , ale o motoroch sa bavte vy...)yahoďák píše:ty hlavy jsou zrovna vyfocený tak, že není poznat jestli je dosedací rovina pro přárubu sání rovná nebo šikmo vůči ose válců...
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jardové - nejde jen o stupně - ta dosedací plocha se drobet liší i vzhledově a vzdálenost šteftíků je jiná od kraje díry . A 13ková hlava má zase menší vybrání na válec a tam je zase pěkně patrná tlouštka stěny mezi tím vybráním a dírou na šteft u 16ky je to tak cca 2,5mm u 13ky je to o 2mm víc - a to pozná člověk okem ohne problem.
Je to 15ka jednokanál a hotovo - jsem si jist 8)
Je to 15ka jednokanál a hotovo - jsem si jist 8)
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
no ja si nevsim ze je to zkosenyŽanek píše:hovno předsedo, jsou to hlavy na jednokanálovou 15/16ku a jsem ochoten se klidně vsadit - dvanáctkový jsou drobet jiný, tohle na dvanáctku nepasuje - když uvidím i fotku válce, tak ti řeknu jestli to je 15ka nebo 16ka - tak šupHerbie píše:2) vypada to jako obycejny 1200 hlavy
když vidím ten silikon v sání tak je mi po ránu blujno
... a vůbec !
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Oni si tu totiž při přihlašování úředníci trochu pletli obchodní označení s kubaturou motoru. Např. VW 1300 (obchodní označení) se v 70tých letech dodával s motorem D (1200), což může být tento případ.DuffY píše:Ahoj, mam v autě motor označný D 1502916, podle techničáku je to 1,3 ale já si myslim že to je 1,2. Poraďte mi prosím s čím skutečně jezdím. Díky
Nebo ho prostě někdo vyměnil.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
sakra, někam jsem dobře uklidil odkazy. Potřebuju nějak časově určit jeden motor AB. Nemáte někdo nějakej link
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
no tak tohle bych ještě věděl taky.
myslím takovouhle tabulku:
http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... dating.php
jen po roce 1967
myslím takovouhle tabulku:
http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... dating.php
jen po roce 1967
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
tak jsem si díky tomuto odkazu konečně po roce potvrdil měsíc a rok výroby dědka vilímaprak píše:no tak tohle bych ještě věděl taky.
myslím takovouhle tabulku:
http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... dating.php
jen po roce 1967
dík
Type 1 M-Codes
a tohle značí co ????