Od původního majitele mého broučka jsem dostal hlavy válců, válce a písty. Bylo mi řečeno, že je to na motor o obsahu 1600, ale radši bych si to ověřil. Díval jsem se na ně a na hlavách je vyražené číslo 311.101.373 AW157. Mám se řídit dle toho AW a mají nějaký význam i ty čísla 311.101.373 ?
čísla sice význam mají, ale mnohem jednodušší je vzít šupleru a měřit - válce na 1600ccm mají vrtání 85,5mm a vystružená díra do hlav musí mít průměr 94mm. A nejlépe mi pošli fotku té hlavy. Na 16ku může být jak jednokanál tak dvoukanál.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
Fotky ti pošlu, ale bohužel až tak za 14 dnů, protože teď nemám možnost je stáhnout do PC. Takže až fotky stáhnu, dám je sem.To všechno bude asi na prodej, protože já s tím nic asi dělat nebudu...tak kdybyste někdo měl zájem...
2) vypada to jako obycejny 1200 hlavy
ale nejspis to asi bude ten Typ3
ten jednokanalovej mel saci potrubi se stejnejma prirubama jako 1200
aspon teda to saci potrubi T3co sem kdysi mel takovy bylo
tzn melo by se to dat pouzit na 1200 motor
takze to nevyhazuj, neprodavej ale schovej pro strejcka prihodu
hovno předsedo, jsou to hlavy na jednokanálovou 15/16ku a jsem ochoten se klidně vsadit - dvanáctkový jsou drobet jiný, tohle na dvanáctku nepasuje - když uvidím i fotku válce, tak ti řeknu jestli to je 15ka nebo 16ka - tak šup
když vidím ten silikon v sání tak je mi po ránu blujno
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
Jirka píše:Taky mi bylo řečeno, že je to na 16tku, ale chtěl jsem si to ověřit. Neříkám že to prodávám, ale jakou to má asi tak cenu(pro info 8) )?
cenu to má - nová hlava stojí cca 5-6000,- - jde o to že o ty jednokanálové je obecně menší zájem, protože většině lidí jde o výkon a tam jsou dvoukanály lepší. Cena za kus je podle stavu cca 700,- .... 1300,- většinou - záleží na stavu vodítek a sedel - ale to je jen z mého pohledu
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
řekne - je to 1500ccm - pokud nejsou složený s pístama tak jak mají být, tak na ně klidně zapomeň - na to neseženeš píst a kroužky na přebrus a nová sada 1600ccm která je s tím zaměnitelná vyjde na cca 5000,- tzn. hodnota pravděpodobně 0-
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
pokud nejsou složený s pístama tak jak mají být, tak na ně klidně zapomeň - na to neseženeš píst a kroužky na přebrus a nová sada 1600ccm která je s tím zaměnitelná vyjde na cca 5000,- tzn. hodnota pravděpodobně 0-
Takže ty písty jsou mi na hovno (promiňte ) nebo aj ty hlavy a válce? Já prostě to všechno dostal s domněnkou, že to patří k sobě a že mi to třeba jednou na něco bude.
hlavy jsou použitelné(pravděpodobně po repasi), písty a válce můžeš vyhodit(zrecykovat) - i pokud by byly uchovaný v původních kombinacích a pozicích tak stavět z toho motor nemá cenu.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
ty hlavy jsou zrovna vyfocený tak, že není poznat jestli je dosedací rovina pro přárubu sání rovná nebo šikmo vůči ose válců...ale jestli Žanek tvrdí, že jsou 1500 (asi podle čísla?) tak jo, ty hlavy optom svojí cenu mají.
PS: 1200/34PS a 1300 jednokanál mají rozdílnou rozteč šteftů pro přírubu sání