Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
Nemáte někdo el.schéma na tento typ trochu novějších eberspacheru? Foto orientační..
- Přílohy
-
- $T2eC16hHJIkE9qU3l32OBQvKO,sGfg~~48_1.jpg (21.21 KiB) Zobrazeno 11156 x
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
To je naftovej, zkus kouknout tady
http://ebookbrowse.com/b1l-d1l-manual-pdf-d286630129" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ebookbrowse.com/b1l-d1l-manual-pdf-d286630129" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
A dopr.. Jak se to pozná? Že to má Déčko?lubos píše:To je naftovej..
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
Správně, a taky tam píšou Brennstoff-Heizöl
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
Luboši díky! Hele netušíš, co všechno mají benzíňáci a naftáci rozdílný? Asi toho bude víc, když mají jiný štítky, co?
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
Mas-li ho a jest-li funkcni, neresil bych. Staci pridavna nadrzka na par litru nafty a ta ti vydrzi na spoustu a spoustu hodin a alespon se ti nezvedne spotreba
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
existují i originál přídavný nádržky, nebo si to může brát z kanystru. Spotřeba max 0.5 litru za hodinu na plnej kotel..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
Jaký jsou rozdíly mezi benzinem a naftou netuším. Jestli ale tohle chceš do brouka,tak se dost zahřeješ, měl jsem tohle samý v Transitu. Ještě taky je problém s regulací, moje topení nemělo jinou regulaci, než vypnout a zapnout - buď ručně nebo s termostatem a při každým startu ta nafta přece jen víc smrdí, ať jsem s tím dělal cokoli.
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
To jo, dle zkusenosti karavanistu ty starsi naftove bufiky pri startu zasmradnou, pri behu uz je to jen o serizeni. Ale toho smradku bych se bal jen nekde v kempu a spol., nebo-li tam kde by to nekomu mohlo vadit.
V broukovi protahnout vyfuk dozadu a je po problemu. Kdyby to presto nekomu vadilo, dodavaji se pridavne katiky/filtry na vyfuk, popripade i tlumice hluku jak vyfuku, tak nasavani studeneho i vystupu tepleho vzduchu. V nasich autech bezpredmetne
V broukovi protahnout vyfuk dozadu a je po problemu. Kdyby to presto nekomu vadilo, dodavaji se pridavne katiky/filtry na vyfuk, popripade i tlumice hluku jak vyfuku, tak nasavani studeneho i vystupu tepleho vzduchu. V nasich autech bezpredmetne
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
Tak jednoduchý to zase není, ono to nastavení výfuku má svoje limity, to píšou i v návodu k instalaci. Když je moc dlouhý, hůř to hoří a tím víc smrdí. Poslat ten smrad dozadu znamená, že se přes saharu dostane ještě líp dovnitř.Šíša píše:...protahnout vyfuk dozadu a je po problemu...
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
Jo, to zni logicky... ikdyz na tech obytnacich jest ten vyfuk kurvwa dlouhy, ty 2m co by stacili to dostat za zadni dvere urcite. Sehnat ho za par penez uz bych ho testoval, neb bych mu duveroval vice nez x let staremu benzinovemu Ebru (staromilci prominou... ).
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
147 i 181 mají výfuk ale i sání do podběhu a smrádek jsem nezaznamenal fakt je že bufík je benzínovej
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
Jo, to ma i ten muj origo benzinak (ikdyz to snad nejsou rovne trubky ale nejak zahnute/zarizle).
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
S tím smradem jsem se setkal jen u naftových bufíků. S tímhle konkrétním, o který se tu jedná, mám zkušenosti dlouhé cca 10 let, dokonce jsem ho měl i na repasi u smluvního servisu eberspacheru, kdy vyměnili i spalovací komoru, ale stále při každém startu nebo při vypnutí a dochlazování kouřil. Prý to je u toho modelu běžné, bylo to z roku 87. To Pekařovo je ještě starší, tak by se to asi mělo chovat stejně. Za provozu jinak perfektní. Jinak co se týká umístění, na jednom autě jsem topení měl pod zadní sedačkou a výfuk do podlahy, namontováno to bylo v německu ve značkovém servisu.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
Hele Luboši, a kam to bylo pak vyvedený? Do prahu, takze to topilo (jen) do řidičovy strany a teda i na okno? A benzin si to cucalo z odbočky z hadičky vzadu, nebo to tahli zepředu?
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
idealne by to bolo rozdvojit a napojit pred klapky topenia.
Pri vypnutom motore len uzavries klapky a tlacis teplo dopredu.
Pri vypnutom motore len uzavries klapky a tlacis teplo dopredu.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
Vyvedený to bylo jenom tímhle způsobem, ale asi by to šlo i jinak. Bylo to v Mexiku 96, který nemá klapku na přepínání předek-zadek, jenom propojovací rouru od topníků do prahů,takže pro nějaký jiný řešení je tam prostoru dost. Benzín si to bralo z odbočky u převodovky.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
Luboši a kde to mělo palivový čerpadlo? A jak se to tam vlezlo, když tam je řídící jednotka?lubos píše:Vyvedený to bylo jenom tímhle způsobem, ale asi by to šlo i jinak. Bylo to v Mexiku 96, který nemá klapku na přepínání předek-zadek, jenom propojovací rouru od topníků do prahů,takže pro nějaký jiný řešení je tam prostoru dost. Benzín si to bralo z odbočky u převodovky.
A vůbec, netušíte někdo, jaký jsou typy palivových čerpadel co se týče množství distribuovanýho paliva?
Re: Nezávislé topení alias bufík, případně Eberspächer
Čerpadlo bylo přímo u odbočky vedle převodovky. Tohle topení je jiný typ, než to tvoje, má řídící jednotku uvnitř, takže problémy s místem nebyly.
Nevím, jestli je víc typů čerpadel, množství paliva je daný frekvencí, jakou to čerpadlo pulsuje a tu určuje řídící jednotka podle nastavenýho výkonu.
Nevím, jestli je víc typů čerpadel, množství paliva je daný frekvencí, jakou to čerpadlo pulsuje a tu určuje řídící jednotka podle nastavenýho výkonu.