Grossraum píše:Bylo mi ale líto tak krásnou čtvercovou značku provrtat, tak jsem ji lípnul oboustrankou, s čímž už jsem měl dobrou zkučšenost z Fiata 500. Druhý den jsme vyrazili na sraz do Rakouska a před Znojmem si dali odpo kávu a šlofíka. Sluníčku jsem nastavil prdel a ...... značka se odlepila. To jsem si ale všimnul až 1 km před čárou u pumpy. Mastil jsem zpátky a našel jí cestou uprostřed silnice. Naštěstí jí nikdo nepřeválcoval. Tak jsem ji hned na místě propíchnul šroubovákem a přišrouboval samořezkou
Dostali jste se někdy se vzduchem chlazeným do situace, kdy jste museli něco nouzově vyřešit přímo na silnici? A jak jste si poradili?
Mě teda nic ohledně VW nenapadá (klepy klep na dřevo) ale s Indianem jsem se na jedné rally dostal do situace, kdy praskl plocháč, na kterém jsou vinuté pružiny odpružení sedla. Výsledkem bylo že pánev sedla dokecla o 15 cm níže na blatník, což hrozilo poškozením laku a deformací konstrukce sedla. Nemluvě o tom, že se v takové pozici nedalo na už tak sériově nízkém motocyklu jet. Inu stalo se to ve vesnici, tak jsem zastavil, a přihlížejícího obecenstva se zeptal zda mají nějaké dřevo. Pán mě vzal na klasicky česky zanedbaný dvůr, já tam naběhl a vrhl se ke špalku, vybral polínko a pohozenou sekerou ho přitesal do správné podoby. tento útvar jsem obalil do trička, zapasoval mezi rozvidlení rámu a pánev sedla, čímž jsem ho dostal do správné polohy. Celá operace netrvala ani 5 minut. A na tomto hardcore hardtailu dokončil asi 40 km cesty.