Dvojitý předehřev-výhody a nevýhody.

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Odpovědět
Uživatelský avatar
JARIS
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 378
Registrován: 21 čer 2004
Bydliště: Studenec TR

Dvojitý předehřev-výhody a nevýhody.

Příspěvek od JARIS »

Jaké jsou výhody a nevýhody dvojitého předehřevu,na jaké motory se montoval a s jakého důvodu.Přidává to na výkonu?Má někdo nějaké informace.Hodte to sem.Dík.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

pouze na dvoukanálové 1300, v kombinaci s karburátorem s termostaticky řízeným zdvihem akcelerační pumpy. Předpokládám že to bylo proto, aby se sací trakt rychleji dostal na provozní teplotu a provoz byl tedy ekonomičtější.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvojitý předehřev-výhody a nevýhody.

Příspěvek od htd »

vykon to moc nepridavalo kdyz jsem to mel :roll:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

ty jsi měl dvoukanálovou třináctku?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od htd »

Pětišroub píše:ty jsi měl dvoukanálovou třináctku?
jasne a ted se mi stavi nova :lol: na denni jezdeni neni nic lepsiho 8)
Naposledy upravil(a) htd dne 07 lis 2005, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

to jsou věci :)

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Pětišroub píše:pouze na dvoukanálové 1300, v kombinaci s karburátorem s termostaticky řízeným zdvihem akcelerační pumpy. Předpokládám že to bylo proto, aby se sací trakt rychleji dostal na provozní teplotu a provoz byl tedy ekonomičtější.
tuším že i na dvoukanálovou 16ku se to montovalo - ale spadl nám server a nemůžu se podívat na písmený označení. U 13ky to bylo "AR" - to si náhodou pamatuju :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
psycho
pro známé: psyxo
Příspěvky: 480
Registrován: 26 zář 2005
Bydliště: Prešporok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od psycho »

jo jo,mne sa to tiez zda,ze aj na 16ky sa to davalo,teda aspon ja som to videl na 16ke a aj 13ke..
Naposledy upravil(a) psycho dne 08 lis 2005, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15195
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

dalo by se neznamelu na nejaky fotce vokazat, ja ze takovy dvojity predehrev vlastne vypada ? a popisek, kterej by rikal co to presne dela, to by bylo naprosto idealni.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

tak se to -možná- dávalo i na 16ky, to nevím jistě, ale na účelu trvám. Vypadá to milý Same tak, že jak máš trubičku předehřevu od tlumiče výfuku podél sacího potrubí, tak dvojitý předehřev má ty trubičky dvě, tzn teoreticky dvakrát více tepla, rychlejší ohřev a taky o jednu trubičku, která se snadno ucpe, navíc:) Jo a taky při koupi výfuku jsi odkázanej na nový díl, protože moc použitých slušných se jich nepoflakuje. Mají odlišné koncové nálitky výfukových kolen - na každé straně o díru navíc.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Obrázek
Obrázek
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

stejně myslim že to byla poslední pomoc pro dvoukanálové třináctky v době ropné krize, o kterých se vědělo, že nejsou příliš ekonomické v porovnání s 16kami. Proto taky termostaticky kontrolovaný zdvih akcelerační pumpy - nikdy předtím a nikdy potom.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15195
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Dekuji za osvetleni panovi s cervenym nosem. Tedka mi je to jiz jasne...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
JARIS
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 378
Registrován: 21 čer 2004
Bydliště: Studenec TR

Příspěvek od JARIS »

Takže motory co byli osazeny dvojohřevem jsou výkonově stejný jako s tím jednoohřevem?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

naprosto.
Viz výše uvedené důvody.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Odpovědět