Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
terazky se bude diskutovat. Na ´61 nemám, na ´84 mám tovární filtr pod nádrží.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Filter by mal byt co najblizsie k nadrzi.V motorovom preiestore len zvysuje nebezpecie ohna z hladiska dvoch extra spojov na hadici a faktu,ze dnesne plastove filtre praskaju a deformuju sa .
V motorovom priestore moze byt sekundarny filter takeho typu ako napr. Porsche,celokovovy s vymennou jednorazovou vlozkou.
Ak jediny bezny filter je daleko od nadrze,to pomaha usadeniu sajrajtu v trubkach a po case sa nedostatocny prisuv paliva prejavi ako rozstelovany karburator a typicke problemy zacinaju.
V motorovom priestore moze byt sekundarny filter takeho typu ako napr. Porsche,celokovovy s vymennou jednorazovou vlozkou.
Ak jediny bezny filter je daleko od nadrze,to pomaha usadeniu sajrajtu v trubkach a po case sa nedostatocny prisuv paliva prejavi ako rozstelovany karburator a typicke problemy zacinaju.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Ja hlásim filter pri nádrži pôvodne plas?ák "germany" teraz tam pôjde rozoberacia klasika so "sklíčkom" .
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Herbie : minule si spominal,ze Ti to moc nezerie.
Yahodak : v kazdom pripade je dobry ,mechanicky spolahlivy filter / SO,alebo motocyklovy ? dobra vec,ja vsak preferujem srubovane spoje miesto gumovych hadiciek a svoriek.Videl som uz vela spalenych broukov.Asi pred rokom kamosova manzelka to mala na male.
Yahodak : v kazdom pripade je dobry ,mechanicky spolahlivy filter / SO,alebo motocyklovy ? dobra vec,ja vsak preferujem srubovane spoje miesto gumovych hadiciek a svoriek.Videl som uz vela spalenych broukov.Asi pred rokom kamosova manzelka to mala na male.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Taky jsem ho tam u jednoho brouka našel....naprosto nesmyslný místo, každý spoj je potenciální místo úniku, a v takové blízkosti topníku to fakt není ideální.krizmen píše:mám filtr plastovej dole před zadní nápravou
A to nemluvím o tom, že je tam blbě přístupnej a protože je zacákanej od bahna atd., tak ani není vidět, jestli je zanesený....
Předělat!! Stejně není od věci všechny palivové hadičky čas od času vyměnit /guma stárne, že) a hlavně všechny spoje opatřit objímkami!
Ostatně, to se zase opakuje to, co již bylo popsáno třeba zde
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Takže co si z toho odnesu?
- pod nádrž ho dát nemůžu, nemám tam místo
- teď je těsně před palivovým čerpadlem, mi přijde jako riziko
- a doplňující otázka - palivová trubka přichází do motorového prostoru kudy? Teď ji mám protaženou kolem L hlavy, víceméně se opírá o dekl. Nemá to jít tou dírou v plechu, který kryje spoj motoru a převodovky?
- pod nádrž ho dát nemůžu, nemám tam místo
- teď je těsně před palivovým čerpadlem, mi přijde jako riziko
- a doplňující otázka - palivová trubka přichází do motorového prostoru kudy? Teď ji mám protaženou kolem L hlavy, víceméně se opírá o dekl. Nemá to jít tou dírou v plechu, který kryje spoj motoru a převodovky?
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
..taky se přidám.
já mám jeden filtr pod nádrží a druhý u motoru, oba plastové. takže podle předchozích příspěvků stačí jeden a ten u motoru dát do pryč, jo?
a měl bych dotaz na ty zkušenější a znalejší
u toho mého motoru prochází palivová trubka skrz saharu , což asi není úplně nejlepší řešení.
je to nějaká speciální úprava nebo se mi tam vyřádil nějakej kutil?
já mám jeden filtr pod nádrží a druhý u motoru, oba plastové. takže podle předchozích příspěvků stačí jeden a ten u motoru dát do pryč, jo?
a měl bych dotaz na ty zkušenější a znalejší
u toho mého motoru prochází palivová trubka skrz saharu , což asi není úplně nejlepší řešení.
je to nějaká speciální úprava nebo se mi tam vyřádil nějakej kutil?
.. Bagge (zkratka pro skalbagge, brouk) nebo bubbla (bublina) ve Švédsku ..
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
palivová trubička vede skrz plech nad převodovkou, kolem sahary (označená oranžovou barvou). Je vhodné ji opatřit průchodkou (na fotce neni). Skrz saharu jde trubka pro vedení plynového lanka, zmíněným plechem prochází také. Filtr stačí pod nádrží, 99% lidí co znám, ho má i v motoru a pokud vim žádnej problém, celý je to o tom nenechat to všechno shnít a povolit...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Jo, prochází tou dírou v plechu (s gumovou průchodkou!). Vlastně si neumím představit, jak to máš teď.Acibuk píše: - a doplňující otázka - palivová trubka přichází do motorového prostoru kudy? Teď ji mám protaženou kolem L hlavy, víceméně se opírá o dekl. Nemá to jít tou dírou v plechu, který kryje spoj motoru a převodovky?
Co se týče filtru, tak ten já mám ve formě sítka v čerpadle. V těch nerozebiratelných pumpách ale asi není. Filtr visící jenom na hadičkách bych k motoru necpal, když tak pod nádrž. Místa tam sice moc není, ale když se dají delší hadičky, tak se určitě někam umístí.
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
kutilmydlin píše:..taky se přidám.
já mám jeden filtr pod nádrží a druhý u motoru, oba plastové. takže podle předchozích příspěvků stačí jeden a ten u motoru dát do pryč, jo?
a měl bych dotaz na ty zkušenější a znalejší
u toho mého motoru prochází palivová trubka skrz saharu , což asi není úplně nejlepší řešení.
je to nějaká speciální úprava nebo se mi tam vyřádil nějakej kutil?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)