Nepovolené úpravy - dobové prznění VW
Nepovolené úpravy - dobové prznění VW
Kvůli čemu Vás vyhnali z technické kontroly, prudili při silniční kontrole...
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 26 led 2007, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
...nepovolené úpravy
..hrozný, doma bych našel dobový inzerát německé firmy, která nabízí ještě radikálnější modernizaci - do oválka zabudování hranatého okna..ruce jim urazit.
U nás dokonce jeden takhle "vylepšený" oválek jezdí..
U nás dokonce jeden takhle "vylepšený" oválek jezdí..
Re: ...nepovolené úpravy
ale to by bylo roztomilý tady ten inzerát mít...yahoďák píše:..hrozný, doma bych našel dobový inzerát německé firmy, která nabízí ještě radikálnější modernizaci - do oválka zabudování hranatého okna..ruce jim urazit.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
..inzerát
tak já se po něm časem podívám, byl v nějakém článku ve VW scene, taky tam byly další dobové inzeráty, např. na lůžkovou úpravu, plastovou palivovou nádrž s větším obsahem atd... bude to chvíli trvat, mám toho moc.
Chm..napadá mě výrobní jednoduchost-zatímco skla u půleňáka byla plochá, oválové sklo už bylo zaoblené. Brouk nebyl jediným vozem, kde se půlené zadní okno používalo, měla ho spousta amerik ve 40. létech, Tatra taky....Že by za tím byl i záměr designéra? To se asi nedozvíme.Vašek píše:Klucííííí, zkuste se nad tím někdy pořádně zamyslet, proč tam vzadu to okénko rozdělené bylo. Jaký to má účel a vůbec, kde se takové řešení vzalo. Je to nádhera (z dnešního pohledu), ale užití takového řešení nemá u brouka odůvodnění. A pročpak?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
-okna
Myslím, že v první řadě předválečný technologický možnosti nedovolovaly vyrobit zaoblená okna a okna větších rozměru - hafo jinejch aut mělo přece i přední okna dělený.
Ruku v ruce s tím jdou výrobní náklady - prvotní záměr přece byl vyrobit levný dostupný a spolehlivý auto
Ten inzerát jsem včera hledal a nenašel i když mi s tím pomáhal Jack Daniels, stihnul jsem projet jen dva ročníky, ještě 3 zbývají...
Ruku v ruce s tím jdou výrobní náklady - prvotní záměr přece byl vyrobit levný dostupný a spolehlivý auto
Ten inzerát jsem včera hledal a nenašel i když mi s tím pomáhal Jack Daniels, stihnul jsem projet jen dva ročníky, ještě 3 zbývají...
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
jo, jo...
někdy si tak přemýšlím, jak by brouk vypadal, kdyby ho dodělal Hans Ledwinka - představte si preclíka s ploutvičkou 'ala Tatra 87...
zkoušel jsem si to doma nakreslit a po malejch úpravách (prodloužení blatníků, trošku jinak světla, v deklu od motoru průduchy na vzduch - no, minitatra by nevypadala až tak zle . Až bude čas a zmáknu focení na makro, tak to pošlu (čárám totiž jenom rukou).
Bob
někdy si tak přemýšlím, jak by brouk vypadal, kdyby ho dodělal Hans Ledwinka - představte si preclíka s ploutvičkou 'ala Tatra 87...
zkoušel jsem si to doma nakreslit a po malejch úpravách (prodloužení blatníků, trošku jinak světla, v deklu od motoru průduchy na vzduch - no, minitatra by nevypadala až tak zle . Až bude čas a zmáknu focení na makro, tak to pošlu (čárám totiž jenom rukou).
Bob
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
..nepovolené úpravy
bez dalšího komentáře:
Bezkonkutenčně ejblbější dotaz na tomto fóru za celou dobu jeho trvání:
Nešla byl ta úprava provést i naopak?
Ve starých broucích se (až tak moc) neorientuju, je na karosérii kromě té jiné zadní části a okýnka nějaký jiný rozdíl, který tato provedení odlišuje?
Nebo by se (čistě teoreticky - a byl by to bastl, neříkám to celé jako nějaký nápad) dal takhle upravený novější brouk např. před prodejem vydávat za toho úúplně nejstaršího?
Nešla byl ta úprava provést i naopak?
Ve starých broucích se (až tak moc) neorientuju, je na karosérii kromě té jiné zadní části a okýnka nějaký jiný rozdíl, který tato provedení odlišuje?
Nebo by se (čistě teoreticky - a byl by to bastl, neříkám to celé jako nějaký nápad) dal takhle upravený novější brouk např. před prodejem vydávat za toho úúplně nejstaršího?
Vašku, vůbec to není blbej dotaz!! tyhle úpravy se dělají, buď vevařením zadního okenního segmentu do novější kastle, což vypadá super, nebo se místo zadního okna vkládá laminátová náhražka, což je už méně super. To, že se takhle upravenej novější brouk vydává za pravýho preclíka by ti asi nikdo nesežral dalšími odlišnostmi na karoserii, podvozku a vůbec celé konstrukci vozu, ale vizuálně bys to mohl přiblížit.Vašek píše:Bezkonkutenčně ejblbější dotaz na tomto fóru za celou dobu jeho trvání:
Nešla byl ta úprava provést i naopak?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
..nepovolené úpravy
..no ačkoliv z takový 58-59 by šel oválek udělat docela věrně, nebo i z 63 - výměnou celé stechy vč. sloupků - palubka by se samo musel taky změnit.