Geometrie predni napravy

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Suhlasim,ten nakres je prinajmensom hruby.Vyjadruje vsak vcelku o co ide.Presne miery neman a pochybujem,ze sa to da zmerat na aute dost presne,hovorime d 2 - 3 stupnoch zaklonu.Ked mas moznost pouzit Autocad,alebo iny graficky program,nakresli si to a uvidis ten rozdiel celkom cisto.
Pri silnom znizeni s pouzitim "ride height adjustors " dochadza k dalsim negativnym javom . Zmena relativnych pozicii ramien k horizontalnej osi ,posadi gulove capy riadiacich tyci bud na limit ich pohybu,alebo blizko k nemu.Pri dalsom preperovani gulovy cap riadenia uz nepracuje a zacne zvacsovat zbiehavost,nehovoriac o mechanickom pnuti medzi jednotlivymi suciastkami.Je na to metoda,ako to kontrolovat,alebo obmedzit,no to je len pre vaznych zaujemcov,ktori su schopni pochopit a ocenit tuto modifikaciu.

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

ptám se na to proto, že podložením spodní trubky ještě zvýrazním problémy o kterých píšeš. Tím, že podložím spodní trubku, jako bych auto zase trochu zvednul. Tím vlastně eliminuji snížení (tím víc budou na doraz kuláky). V případě, že ramena jsou stejně dlouhá, jde vlastně o lichoběžník a záklon čepu se vůbec nezmění. V případě, že záklon by se zmenšil, musí být horní ramena kratší.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Spominal som v predchadzajuce odpovedi,ze ramena nie su rovnako dlhe a cela zostava je paralelogram.A hovorime o 2 -3 stupnoch.Teoreticky mas vsak pravdu,podlozenim spodnej trubky zdvihas auto.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

však se na to prodávají speciální svislé čepy s větším pohybovým rozsahem - a i když to nikde neuvádí tak podle mě logicky zároveň s nižší životností :roll:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Cela zalezitost mi vrtala v hlave,az som siel s meradlami k f-vee.
Zistil som,ze som dal nespravne informacie,co sa tyka dlzky ramien.Podla merani,ktore som bol schopny urobit,ramena su na 99 % rovnako dlhe.
Rozdliel medzi vrchnym a spodnym ramenom je vo vzdialenosti capu od
pozdlznej osi auta,co udava priklon.So zaklonom je to komplikovane,pretoze sa meni v kazdej zmenenej polohe.Vzdialenost stredov otacania je 150 mm. a na tehlici 170 mm.Dlzka ramien je 155 mm
a NIE je to paralelogram.Normalna poloha ramien na vee je ina ako na brouku,takze udavanie dalsich mier je nepredmetne.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

tieto nastavenia majú v každom VW servise na slovensku

na model 11

Obrázek

model 14/15

Obrázek

mám ešte na model 181,model 181 (SA 063) a 1302/1303séria 115 2 000 001-
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Odpovědět