Suhlasim,ten nakres je prinajmensom hruby.Vyjadruje vsak vcelku o co ide.Presne miery neman a pochybujem,ze sa to da zmerat na aute dost presne,hovorime d 2 - 3 stupnoch zaklonu.Ked mas moznost pouzit Autocad,alebo iny graficky program,nakresli si to a uvidis ten rozdiel celkom cisto.
Pri silnom znizeni s pouzitim "ride height adjustors " dochadza k dalsim negativnym javom . Zmena relativnych pozicii ramien k horizontalnej osi ,posadi gulove capy riadiacich tyci bud na limit ich pohybu,alebo blizko k nemu.Pri dalsom preperovani gulovy cap riadenia uz nepracuje a zacne zvacsovat zbiehavost,nehovoriac o mechanickom pnuti medzi jednotlivymi suciastkami.Je na to metoda,ako to kontrolovat,alebo obmedzit,no to je len pre vaznych zaujemcov,ktori su schopni pochopit a ocenit tuto modifikaciu.
Geometrie predni napravy
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
ptám se na to proto, že podložením spodní trubky ještě zvýrazním problémy o kterých píšeš. Tím, že podložím spodní trubku, jako bych auto zase trochu zvednul. Tím vlastně eliminuji snížení (tím víc budou na doraz kuláky). V případě, že ramena jsou stejně dlouhá, jde vlastně o lichoběžník a záklon čepu se vůbec nezmění. V případě, že záklon by se zmenšil, musí být horní ramena kratší.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Cela zalezitost mi vrtala v hlave,az som siel s meradlami k f-vee.
Zistil som,ze som dal nespravne informacie,co sa tyka dlzky ramien.Podla merani,ktore som bol schopny urobit,ramena su na 99 % rovnako dlhe.
Rozdliel medzi vrchnym a spodnym ramenom je vo vzdialenosti capu od
pozdlznej osi auta,co udava priklon.So zaklonom je to komplikovane,pretoze sa meni v kazdej zmenenej polohe.Vzdialenost stredov otacania je 150 mm. a na tehlici 170 mm.Dlzka ramien je 155 mm
a NIE je to paralelogram.Normalna poloha ramien na vee je ina ako na brouku,takze udavanie dalsich mier je nepredmetne.
Zistil som,ze som dal nespravne informacie,co sa tyka dlzky ramien.Podla merani,ktore som bol schopny urobit,ramena su na 99 % rovnako dlhe.
Rozdliel medzi vrchnym a spodnym ramenom je vo vzdialenosti capu od
pozdlznej osi auta,co udava priklon.So zaklonom je to komplikovane,pretoze sa meni v kazdej zmenenej polohe.Vzdialenost stredov otacania je 150 mm. a na tehlici 170 mm.Dlzka ramien je 155 mm
a NIE je to paralelogram.Normalna poloha ramien na vee je ina ako na brouku,takze udavanie dalsich mier je nepredmetne.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
tieto nastavenia majú v každom VW servise na slovensku
na model 11
model 14/15
mám ešte na model 181,model 181 (SA 063) a 1302/1303séria 115 2 000 001-
na model 11
model 14/15
mám ešte na model 181,model 181 (SA 063) a 1302/1303séria 115 2 000 001-
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž