Pětišroub píše:mám mexiko a jsem spokojen:)
Němec vs. Mexiko - na život a na smrt (?)
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No mexika se od němčourů liší poněkud měkčíma zadníma torzkama - o 1mm na průměru - takže mají přirozeně tendence k mírnému snižování. To bych bral spíš jako pozitivum, protože zadní náprava získává o chlup lepší geometrii - negativní. Abych byl objektivní připadá mi skoro nemožné, že po takových materiálních ztrátách (vysypaný kila rzi) Hektor stále ještě jezdí(byť trošku znovuvyztužen), takže ani ty mexika nebudou tak špatný
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
tenčí torzky?Žanek píše:No mexika se od němčourů liší poněkud měkčíma zadníma torzkama - o 1mm na průměru - takže mají přirozeně tendence k mírnému snižování. To bych bral spíš jako pozitivum, protože zadní náprava získává o chlup lepší geometrii - negativní. Abych byl objektivní připadá mi skoro nemožné, že po takových materiálních ztrátách (vysypaný kila rzi) Hektor stále ještě jezdí(byť trošku znovuvyztužen), takže ani ty mexika nebudou tak špatný
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
šup nahoru...
za dlouhých předjarních večerů jsem si pohrával se sedačkama pro svého mexikánce Weisspunkt
...byly špinavé, tak jsem je odčalounil, látku s koženkou vypral a natáhnul zpět. Nakonec jsem se rozhodnul použít zadní opěradlo z 1302, protože má systám aretace a odklápění táhlem na boku (a tyčí co zapadá na stranách do zámků), což je elegantnější než zajištění gumovým řemínkem vzadu, které hlavně první neznalý utrhne při pokusu o sklopení sedačky dopředu.
I v dalších ohledech vítězí provedení němce nad mexikánem :
- látka u 1302 byla jestě "podložena vatelínem a prošita=větší životnost, u mexika jenom látka
- kovová konstrukce je u 1302 celá nastříkána černou barvou, u mexika jenom ty dolní konce, co čumí z čalounění a drží sedadlo ke kastli.
- a detail nakonec - štítky od výrobce sedaček:
německá strohost a řád, vycentrování a čitelnost a přesto elegance to dává mexickému chaosu na frak
takže na sedačky
němec vs. mexiko
4:0
za dlouhých předjarních večerů jsem si pohrával se sedačkama pro svého mexikánce Weisspunkt
...byly špinavé, tak jsem je odčalounil, látku s koženkou vypral a natáhnul zpět. Nakonec jsem se rozhodnul použít zadní opěradlo z 1302, protože má systám aretace a odklápění táhlem na boku (a tyčí co zapadá na stranách do zámků), což je elegantnější než zajištění gumovým řemínkem vzadu, které hlavně první neznalý utrhne při pokusu o sklopení sedačky dopředu.
I v dalších ohledech vítězí provedení němce nad mexikánem :
- látka u 1302 byla jestě "podložena vatelínem a prošita=větší životnost, u mexika jenom látka
- kovová konstrukce je u 1302 celá nastříkána černou barvou, u mexika jenom ty dolní konce, co čumí z čalounění a drží sedadlo ke kastli.
- a detail nakonec - štítky od výrobce sedaček:
německá strohost a řád, vycentrování a čitelnost a přesto elegance to dává mexickému chaosu na frak
takže na sedačky
němec vs. mexiko
4:0
- jogi
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 892
- Registrován: 07 úno 2006
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Otazka do placu...Nemuze bejt jedna z pricin toho ze mexikanci reznou vic v tom, ze nez se dostanou do evropy tak:
za 1) dlooouhou dobu stoji v pristavu jak v mexiku a pak i v evrope(casto i nekolik mesicu)
za 2) cesta na lodi je asi taky docela zabiracka....
v obou pripadech na auto dlouhodobe pusobi vlhko se soli...
za 1) dlooouhou dobu stoji v pristavu jak v mexiku a pak i v evrope(casto i nekolik mesicu)
za 2) cesta na lodi je asi taky docela zabiracka....
v obou pripadech na auto dlouhodobe pusobi vlhko se soli...
To bych neřek, je to jen malý zlomek jejich života. Spíš to bude opravdu německou precizností, ocel nebude mít stejnej původ, snížení nákladů na minimum... Tim teda nechci o mexikách řikat nic špatnýho, vono asi lepší poměrně mladý zdravý mexiko než němec jak cednik.
... a konec konců neni to relativní že němec vydrží víc?
... a konec konců neni to relativní že němec vydrží víc?
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
...tak to sem z toho sakra doner Wetter v hajzlu,bo tam nemám tlačítko...
Horší kvalitu Mexik bych viděl a řešil naprosto triviálním způsobem:
Když mi někdo řekne Mexiko:
Tortilla,Tequila,Mezcal,José,Pedro,kukuřice,chilli,naprosto úžasnej přístup k životu,horko,kaktusy,žádná voda a sůl,jen prach a krásný ženský...
Když mi někdo řekne Deutschland:
Porsche,VW,Mercedes,BMW,Audi,Bismarck,Tiger,V-1,V-2,Focke Wulf 190D,Messerschmitt 109 D a 262,Komet,Krupp,párky,vepřový,pivo,Helmut,Uwe,Jürgen,Nürburgring-Nordschleife,sníh,kvanta soli,ošklivý ženský,pocit,že všechno má bejt pod svým číslem v šanonu,čekání na povel,abych se moh postavit do pozoru a když touhle tvrdou slupkou proniknete,tak naprosto pohodový lidi,který když se rozjedou,tak se skutečně UMÍ bavit(z vlastní zkušenosti)
Tudíž sem v Mexiku nenašel dost pádnejch důvodů,proč by měli dělat auta líp než Němci...
Horší kvalitu Mexik bych viděl a řešil naprosto triviálním způsobem:
Když mi někdo řekne Mexiko:
Tortilla,Tequila,Mezcal,José,Pedro,kukuřice,chilli,naprosto úžasnej přístup k životu,horko,kaktusy,žádná voda a sůl,jen prach a krásný ženský...
Když mi někdo řekne Deutschland:
Porsche,VW,Mercedes,BMW,Audi,Bismarck,Tiger,V-1,V-2,Focke Wulf 190D,Messerschmitt 109 D a 262,Komet,Krupp,párky,vepřový,pivo,Helmut,Uwe,Jürgen,Nürburgring-Nordschleife,sníh,kvanta soli,ošklivý ženský,pocit,že všechno má bejt pod svým číslem v šanonu,čekání na povel,abych se moh postavit do pozoru a když touhle tvrdou slupkou proniknete,tak naprosto pohodový lidi,který když se rozjedou,tak se skutečně UMÍ bavit(z vlastní zkušenosti)
Tudíž sem v Mexiku nenašel dost pádnejch důvodů,proč by měli dělat auta líp než Němci...
You can't win 'em all...