motor 2,0 z T2 do brouka
motor 2,0 z T2 do brouka
Pánové co se vše musí vyměnit když chci dostat do brouka motor z T2 2,0, ted tam mam 1,2
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 2,0 z T2 do brouka
a víš o tom něco? Ono je to docela dost složitý - asi nejpodstatnější je, že musíš kompletně předělat chlazení toho dvoulitru - s tím počítáš?zdraza píše:Pánové co se vše musí vyměnit když chci dostat do brouka motor z T2 2,0, ted tam mam 1,2
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Re: motor 2,0 z T2 do brouka
S problémama se počítá, ale spíš mě zajímá, co se musí vyměnit nebo co by spíš na tom motoru nemělo chybět.. Jinak jsem to ještě nedělal
Re: motor 2,0 z T2 do brouka
Mimo chladenia musis riesit zotrvacnik a spojku,je tam hromada moznych kombinacii a pokial o tom moc nevies, je to znacne komplikovane urobit spravnu volbu...
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
Re: motor 2,0 z T2 do brouka
Asi budeš muset předělat:
převodovku (koš je málo hluboký - nebo nechat zúžit setrvák - navíc setrváky se dělaly ve dvou velikostech - ta větší tam vůbec nevejde)
Celou spojku
(asi vyměnit i startér)
celé chlazení (to není žádná sranda - je třeba vědět co děláš)
prořezat vzadu prostor kolem motoru - dvoulitr je větší - normálně se nevejde
použít nestandardní výfuk (klasika se nevleze)
navíc je dvoulitr těžší (cca o třetinu) - a visí jen na převodovce ... to asi není nejlepší řešení ...
Celá tahle akce je neskutečnej vopruz a úplně zbytečnej. Tady skoro neseženeš opravdu dobrýho dvoulitra, se kterým má smysl do toho jít, skoro nikdo ho neumí dobře zgenerálkovat, vychází to na větší peníze než broučí motor ... Být tebou - raději dám stejnou sumu do typ1 motoru a ušetřím si starosti s předělávkou. Sám jsem to kdysi chtěl - dokonce jsem dvoulitr už měl v garáži a nakonec jsem to vzdal. Nevyplatí se to. Kdybych se na to rovnou vykašlal - ušetřil bych si VELKÝ PENÍZE a VELKÝ STAROSTI! O spoustě času nemluvě.
převodovku (koš je málo hluboký - nebo nechat zúžit setrvák - navíc setrváky se dělaly ve dvou velikostech - ta větší tam vůbec nevejde)
Celou spojku
(asi vyměnit i startér)
celé chlazení (to není žádná sranda - je třeba vědět co děláš)
prořezat vzadu prostor kolem motoru - dvoulitr je větší - normálně se nevejde
použít nestandardní výfuk (klasika se nevleze)
navíc je dvoulitr těžší (cca o třetinu) - a visí jen na převodovce ... to asi není nejlepší řešení ...
Celá tahle akce je neskutečnej vopruz a úplně zbytečnej. Tady skoro neseženeš opravdu dobrýho dvoulitra, se kterým má smysl do toho jít, skoro nikdo ho neumí dobře zgenerálkovat, vychází to na větší peníze než broučí motor ... Být tebou - raději dám stejnou sumu do typ1 motoru a ušetřím si starosti s předělávkou. Sám jsem to kdysi chtěl - dokonce jsem dvoulitr už měl v garáži a nakonec jsem to vzdal. Nevyplatí se to. Kdybych se na to rovnou vykašlal - ušetřil bych si VELKÝ PENÍZE a VELKÝ STAROSTI! O spoustě času nemluvě.
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
Re: motor 2,0 z T2 do brouka
Ptej se tady. Někdo to tam tuším dělal. Jo, Bubi to byl.
Myslím, že to auto dokonce prodává.
http://www.vwolkers.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
elvis
Myslím, že to auto dokonce prodává.
http://www.vwolkers.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
elvis
... do killa !