"se nešpiní" ty woe - tzn. menší obsah uhlíku v oleji trdlo zkrátka není tak brzo černej jak botaPětišroub píše:nešpiní a nejde utřít, to jsou, řek bych, ideální kritéria pro olej do VW
OLEJ
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Pouzivate nekdo cesky olej M8 AD 15W-50, Cinol Super, API SE/CC
Cituji specifikaci "Celoroční minerální motorový olej určený pro mazání benzínových a mírně přeplňovaných naftových motorů. Má dobrou starovací schopnost za mrazu a lze jej použít i při vysokých klimatických teplotách. Dostatečná rezerva viskozity při vyšších teplotách zajišťuje lepší těsnící vlastnosti a nižší spotřebu motorového oleje u starších motorů"
Cituji specifikaci "Celoroční minerální motorový olej určený pro mazání benzínových a mírně přeplňovaných naftových motorů. Má dobrou starovací schopnost za mrazu a lze jej použít i při vysokých klimatických teplotách. Dostatečná rezerva viskozity při vyšších teplotách zajišťuje lepší těsnící vlastnosti a nižší spotřebu motorového oleje u starších motorů"
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Tak vazeni, po naliti tohoto oleje do motoru, se stala uzasna vec.
Pred :
U neznameho oleje ktery byl v motoru predtim, se kontrolka tlaku oleje ihned po vypnuti motoru rozsvitila.
Po:
U oleje Castrol Classic Sae 20W50 se kontrolka tlaku oleje rozsvitila az po 30-ti vterinach po vypnuti motoru.
Ja jsem proste na ty oleje 20W50 proste ujetej... a pravem. Obvzlast u tech vzduchem chlazenych motoru se cenni vyssi horni hodnota, ktera znamena, ze pri vyssich teplotach olej MAZE, neztraci puvodni hodnoty kvuli vyssi teplote.
Jo, hold kdo maze ten jede....
Pred :
U neznameho oleje ktery byl v motoru predtim, se kontrolka tlaku oleje ihned po vypnuti motoru rozsvitila.
Po:
U oleje Castrol Classic Sae 20W50 se kontrolka tlaku oleje rozsvitila az po 30-ti vterinach po vypnuti motoru.
Ja jsem proste na ty oleje 20W50 proste ujetej... a pravem. Obvzlast u tech vzduchem chlazenych motoru se cenni vyssi horni hodnota, ktera znamena, ze pri vyssich teplotach olej MAZE, neztraci puvodni hodnoty kvuli vyssi teplote.
Jo, hold kdo maze ten jede....
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, opět tu máme náboženskou diskusi ohledně mazání.Milosak_1 píše: Pred:
U neznameho oleje ktery byl v motoru predtim, se kontrolka tlaku oleje ihned po vypnuti motoru rozsvitila.
Nechci ti kazit radost Milošáku, ale takto je to správně.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Tak take ti nechci kazit radost, ale neda mi to: sice je pekny, ze tam mas opozdenou kontrolku, ale kdyz se nekdo snazit byt papezstejsi nez soudruzi z wolfsburgu, skonci to pruserem. 20W40 je doporucena vizkozita oleje pro rovnikove oblasti, a pokud ho tam lejes u nas, tak ten motor dostava za chladnyho pocasi radnou cocku, holt tocit klikou v husim sadle je docela rozdil oproti radnymi ridkymu oleji. A co rikas s tema kontrolkama, to bych teda videl spis jako minus, jak mas jistotu, ze u tehle polotuhe brecky se olej dostane vsude kam ma? Mazaci kanaly atd. vse bylo testovano na urcitou viskozitu a panove od VW si to nevycucali z prstu.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Dovol mi ti dat radu : nejdriv si precti o doporucenich a vysledcich tohoto oleje na nejakych zahranicnich veteranskych strankach, a po te si napis recenzi na tento olej. Jedna se CASTROL CLASSIC, abys nehledal neco jineho.sSATYRr píše:Tak take ti nechci kazit radost, ale neda mi to: sice je pekny, ze tam mas opozdenou kontrolku, ale kdyz se nekdo snazit byt papezstejsi nez soudruzi z wolfsburgu, skonci to pruserem. 20W40 je doporucena vizkozita oleje pro rovnikove oblasti, a pokud ho tam lejes u nas, tak ten motor dostava za chladnyho pocasi radnou cocku, holt tocit klikou v husim sadle je docela rozdil oproti radnymi ridkymu oleji. A co rikas s tema kontrolkama, to bych teda videl spis jako minus, jak mas jistotu, ze u tehle polotuhe brecky se olej dostane vsude kam ma? Mazaci kanaly atd. vse bylo testovano na urcitou viskozitu a panove od VW si to nevycucali z prstu.
Jen pro upresneni -> firma Castrol neni vyrobce sadla a nikdy nemela nic spolecneho s porazkou zvirat a vyroby sadla.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
kazdy sveho stesti strujcem: dovolim si upozornit, ze at je vyrobcem kdokoli, jednou jej oznacil dle SAE a ta hodnota neco znamena. Vice se doctes treba tady. Jeste jedna drobnost: krome "kvality mazani", jez jsi peclive zmeril opozdenou kontrolkou, ma mot. olej u vzduchem chlazenych motoru jeste jednu pomerne dulezitou funkci, hadej kterou? A pro tu je opravdu zasadni, aby se olej za vsech teplot dostal vsude kam ma.
poznamka pod carou:
aby nedoslo ke zbytecnemu jiskreni, rad bych te upozornil, ze bohuzel ve svych prispevcich pouzivam 2 vyznamove nuance ceskeho jazyka. a to:
tuhle a tuhle. Doporucuji k samostudiu.
poznamka pod carou:
aby nedoslo ke zbytecnemu jiskreni, rad bych te upozornil, ze bohuzel ve svych prispevcich pouzivam 2 vyznamove nuance ceskeho jazyka. a to:
tuhle a tuhle. Doporucuji k samostudiu.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]