Komprese a kompresni pomer
Podlozky pod valce sa pouzivaju na nastavenie "deck height ", pretoze bud blok nebol " spot faced" t.j.ofrezovany na rovnaku vysku, alebo nepresnosti v opracovani valcov.Papierove podlozky zvycajne povolia unik oleja po case...Po nastaveni deck height do rovnakych hodnot a po fly cutting osadenia v hlavach , dalsie tesnenie alebo vymedzenie nerovnosti nie je potrebne,pretoze tam ziadne nie su...je prekvapujuce , ale ani nova sada valcov, zvlast juhoamerickeho povodu nie je dost presna...
Spotfacing...
Opracovanie valcov na presnu mieru..
Fly cutting
Meranie obsahu spalovacieho priestoru..
To su zakladne ukony pri stavani motora. Malokto si uvedomuje dolezitost...
Spotfacing...
Opracovanie valcov na presnu mieru..
Fly cutting
Meranie obsahu spalovacieho priestoru..
To su zakladne ukony pri stavani motora. Malokto si uvedomuje dolezitost...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Ukazkove foto.
Je to babracka ale stoji to zato...
Je to babracka ale stoji to zato...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komprese a kompresni pomer
A mě by zase zajímalo, když už změřím jednotlivé objemy spalovacích prostorů a vypočtu kompresi jak docílím toho, aby ten objem byl všude stejný? ubráním materiálu ?podložkama?
Better smoke and fly then drink and drive
Re: Komprese a kompresni pomer
pokud jsou malý rozdíly..tak citlivým ubráním materiálu hlavy ve spalovacím prostoru..nebo snížením koruny pístu na válcích s nejvyšší kompresí..záleží na tom, jaký rozdíly jsi kde naměřil..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komprese a kompresni pomer
podlozkama jen tehdy pokud je nestejny odskok pistu v horni uvrati od horni hrany valceCapario píše:A mě by zase zajímalo, když už změřím jednotlivé objemy spalovacích prostorů a vypočtu kompresi jak docílím toho, aby ten objem byl všude stejný? ubráním materiálu ?podložkama?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Re: Komprese a kompresni pomer
a pouze za předpokladu, že si tím nerozhodíš vzájemnou rovinnost dosedacích ploch hlavy na té straně motoru..podložkou se to dá řešit v teoretickém případě, že je ten nestejný odskok způsobený nestejnoměrným obrobením dosedací plochy jednoho válce na bloku oproti válci na stejné straně motoru. Nestejný odskok může být způsobený..jinou dýlkou ojnice..jinak obrobeným pístem..nebo přinejhorším blbě obrobeným lágrem přímo na klikové hřídeli.. což bys podložkou nevyléčil..Žanek píše:podlozkama jen tehdy pokud je nestejny odskok pistu v horni uvrati od horni hrany valceCapario píše:A mě by zase zajímalo, když už změřím jednotlivé objemy spalovacích prostorů a vypočtu kompresi jak docílím toho, aby ten objem byl všude stejný? ubráním materiálu ?podložkama?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komprese a kompresni pomer
Kolik má být tlak ve válcích na dvoukanálové 1.6?
Naměřil jsem 8bar ve všech za studena. Je to OK?
Naměřil jsem 8bar ve všech za studena. Je to OK?
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: Komprese a kompresni pomer
z příručky ...VW181 píše:Kolik má být tlak ve válcích na dvoukanálové 1.6?
Naměřil jsem 8bar ve všech za studena. Je to OK?
1600 Motor 50 PS Motorkennbuchstabe AD/AS ab 08.70 :
Zylinder- Kompressionsdruck : 7,0 - 10,0 bar,
Verschleißgrenze min. 7 bar
Re: Komprese a kompresni pomer
Jaký kompresní poměr zvolit při stavbě motoru o obsahu 1778 ,ale pozor s kompresorem AMR 300 .Po měření a výpočtu mi vychází 7,46:1.
Re: Komprese a kompresni pomer
Na 1776 cc je AMR 300 trochu maly....
Re: Komprese a kompresni pomer
Těško říct v dobrým slova smyslu ,projel jsem internet do mrtva informací je minimum .Je třeba to vyzkoušet ,ale musím jít na to postupně. Nejprve pořešit základní parametry a to ten kompresní poměr, budu rát za každou dobrou radu a zkušenost .
Re: Komprese a kompresni pomer
Jarda píše:Těško říct v dobrým slova smyslu ,projel jsem internet do mrtva informací je minimum .Je třeba to vyzkoušet ,ale musím jít na to postupně. Nejprve pořešit základní parametry a to ten kompresní poměr, budu rát za každou dobrou radu a zkušenost .
No myslím že zrovna od Johna.... je ta rada jak zkušená tak i dobrá.john píše:Na 1776 cc je AMR 300 trochu maly....
Postoupil jsem do vyššího levelu....
Re: Komprese a kompresni pomer
No vzhledem k tomu že AMR300 se montoval na Subaru Vivio které mělo motor nějakých 660ccm, tak si taky myslím že na tenhle motor je ten kompresor malej. Co jsem viděl tak se používá na 1200ccm. Na větší dávají AMR500.