aha aha dobře dám na to pozor děkuji za upozornění
ještě bych se chtěl zeptat zda ventily můžu nechat seriové ?
Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
zase len tak okrajovo laicky - predpokladam, ze je to motor bez preplnania.. cize ventily seriove tam mozes nechat, ale ten kto bude mat rovnaku skladbu motora s vacsimy ventilmi, bude mat lepsi vykon.. Pri beznych atmosferickych motoroch bez preplnania, je doraz davany na kvalitne performance hlavy s vacsimi a kvalitne opracovanymi ventilmi. Musis stale mysliet na to, ze valce su pohanane mnozstvom vzduchu, ktory dostanes do valcov.. malo vzduchu, maly vykon..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
Největším dusítkem broučího motoru jsou seriovej výfuk, sací a výfukový kanály v hlavě. Úpravou kanálů, slícováním potrubí, případně úpravou spalovacích prostorů se dá výrazně zlepšit vyplachování. Bez zvětšování ventilů. Na nějakou divokou 1775 která točí 6000 RPM to ovšem chce spíš nějakě performance hlavy s velkýma ventilama a dvojitýma pružinama.
Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery
Zakladne kriterium na stavbu motora je jeho pouzitie.Uspesne a trvace motory su tie, ktore nie su stavane za prve bez vedomosti, za druhe bez poriadne vybavenej dielne a technologie na upravy a meranie dielov, ktore tuto upravu potrebuju.
Ak motor nie je vylozene na zavodne ucely, najlepsia je rada postavit 1775 - 1915 cc stara mudrost hovori, ze neexistuje nahrada za obsah...pri pouziti " mild cam " zhruba parametrov Engle 100, standardne hlavy / prisposobene na zvyseny obsah/ kompresny pomer medzi 8 - 9 :1, v pripade dostatku financii kluka s protizavaziami, a bezne vychytavky a motor pojde krasne s poznatelnym vzrastom vykonu..
Ak motor nie je vylozene na zavodne ucely, najlepsia je rada postavit 1775 - 1915 cc stara mudrost hovori, ze neexistuje nahrada za obsah...pri pouziti " mild cam " zhruba parametrov Engle 100, standardne hlavy / prisposobene na zvyseny obsah/ kompresny pomer medzi 8 - 9 :1, v pripade dostatku financii kluka s protizavaziami, a bezne vychytavky a motor pojde krasne s poznatelnym vzrastom vykonu..