Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery

často kladené otázky a návody: "Jak seřídit předstih", "Jak se dělá...", "Kde seženu..."
Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 388
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery

Příspěvek od p3p1k »

aha aha dobře dám na to pozor :) děkuji za upozornění :)
ještě bych se chtěl zeptat zda ventily můžu nechat seriové ?
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery

Příspěvek od vako »

zase len tak okrajovo laicky - predpokladam, ze je to motor bez preplnania.. cize ventily seriove tam mozes nechat, ale ten kto bude mat rovnaku skladbu motora s vacsimy ventilmi, bude mat lepsi vykon.. Pri beznych atmosferickych motoroch bez preplnania, je doraz davany na kvalitne performance hlavy s vacsimi a kvalitne opracovanymi ventilmi. Musis stale mysliet na to, ze valce su pohanane mnozstvom vzduchu, ktory dostanes do valcov.. malo vzduchu, maly vykon.. :mrgreen:
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

rišmen
Příspěvky: 165
Registrován: 13 čer 2012

Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery

Příspěvek od rišmen »

Největším dusítkem broučího motoru jsou seriovej výfuk, sací a výfukový kanály v hlavě. Úpravou kanálů, slícováním potrubí, případně úpravou spalovacích prostorů se dá výrazně zlepšit vyplachování. Bez zvětšování ventilů. Na nějakou divokou 1775 která točí 6000 RPM to ovšem chce spíš nějakě performance hlavy s velkýma ventilama a dvojitýma pružinama.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Hlavy + Ventily - druhy, rozdíly, rozmery

Příspěvek od john »

Zakladne kriterium na stavbu motora je jeho pouzitie.Uspesne a trvace motory su tie, ktore nie su stavane za prve bez vedomosti, za druhe bez poriadne vybavenej dielne a technologie na upravy a meranie dielov, ktore tuto upravu potrebuju.
Ak motor nie je vylozene na zavodne ucely, najlepsia je rada postavit 1775 - 1915 cc stara mudrost hovori, ze neexistuje nahrada za obsah...pri pouziti " mild cam " zhruba parametrov Engle 100, standardne hlavy / prisposobene na zvyseny obsah/ kompresny pomer medzi 8 - 9 :1, v pripade dostatku financii kluka s protizavaziami, a bezne vychytavky a motor pojde krasne s poznatelnym vzrastom vykonu..

Odpovědět