Ruční brzda , výměna lanka
Ruční brzda , výměna lanka
Ahoj, prosím o pomoc při výměně brzdového lanka ruční brzdy, at můžu konečně vyrazit do ulic. Jak je to náročné? Zvládnu to s jednoduchým nářadím na chalupě? Nikdy jsem to nedělal. Prosím nějaký jednoduchý návod. Jo a ještě ,kde to lanko nejjednodušeji seženu, jsem z Prahy.
Mockrát děkuji. Falco
Mockrát děkuji. Falco
JMK, Kuří směr Říčany je tvůj cíl. Kup si tam i novou závlačku matice zadního bubnu, jestli máš svojí požvejkanou.
potřebuješ plochý klíč 10, 13
očko nebo trubkáč 36 s dlooouhou násadou na povolení bubnu
patřičné mazadlo na promazání lanovodu (Molyka, grafit ap)
potřebuješ plochý klíč 10, 13
očko nebo trubkáč 36 s dlooouhou násadou na povolení bubnu
patřičné mazadlo na promazání lanovodu (Molyka, grafit ap)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Tak zdravím, s ruční brzdou jsem si hrál celý víkend a stejně se to nepovedlo . Povolit matku na ose byl prostě úkol nad mé síly a po dvou dnech mučení jsem to musel vzdát. Cestu ze Šumavy jsme zvládly i tak.
Takže mě čeká cesta směr Kuří znovu a budu doufat, že tam bude někdo silnější a určitě zkušenější a na tuto práci vybavenější než já.
Ale jinak díky za podporu a zaslané informace
Takže mě čeká cesta směr Kuří znovu a budu doufat, že tam bude někdo silnější a určitě zkušenější a na tuto práci vybavenější než já.
Ale jinak díky za podporu a zaslané informace
Hlava taky makala, trubka od lešení ohnutá, auto několikrát ve vzduchu, brzdová kapalina nalitá po celé zahradě. Zařazená jednička a při každém zabrání jsem motor otočil, že to vypadalo,že to spíš chci ručne nastartovat . Matka ne a ne povolit. Prostě nechtěla,dnes se nemohu hýbat, protože mi při tom ruplo v zádech a to byl konec.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Kontrolní otázka. jaké kolo a na jakou stranu jsi šroub povoloval ?falco píše:Hlava taky makala, trubka od lešení ohnutá, auto několikrát ve vzduchu, brzdová kapalina nalitá po celé zahradě. Zařazená jednička a při každém zabrání jsem motor otočil, že to vypadalo,že to spíš chci ručne nastartovat . Matka ne a ne povolit. Prostě nechtěla,dnes se nemohu hýbat, protože mi při tom ruplo v zádech a to byl konec.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
jak v domacich podminkach povolit to velkou matici ......
1.auto na kolech, zarazena rychlost, dalsi clovek stoji na brzde, auto zaklinovane, orech a velou paku .....a zes ohnul lesenarskou trubku neverim
(P.S. nezapomenout vyndat zavlacku a nastrikat na to WDcko nebo Konkor nebo RostOFF)
2. dve kladiva, a matici povolit rázem ... spicku jednoho kladiva mezi dva vystupky ty korunkovy matice a druhym velkym kladivem do toho poradne bacit .... matice se sice znici, ale povolit to jde
1.auto na kolech, zarazena rychlost, dalsi clovek stoji na brzde, auto zaklinovane, orech a velou paku .....a zes ohnul lesenarskou trubku neverim
(P.S. nezapomenout vyndat zavlacku a nastrikat na to WDcko nebo Konkor nebo RostOFF)
2. dve kladiva, a matici povolit rázem ... spicku jednoho kladiva mezi dva vystupky ty korunkovy matice a druhym velkym kladivem do toho poradne bacit .... matice se sice znici, ale povolit to jde
... a vůbec !
Byl jsem u toho sám, takže pomoc nic moc. Kladivo, no spíše palici už jsem držel v ruce,ale problém byl ,že jsem se bál tu matku totálně zlikvidovat, protože na horách v kopcích jen tak novou neseženu. Příště budu chytřejší a vezmu náhradní.
Ok ,trubka od lešení to nebyla,ale byla tvrdá jako blázen a stejně se to ohnulo. Auto bylo na kolech a při zabrání normálně kola prohrábly. No byla to sranda i zkušenost. Jen povolit 4 šrouby na kole byla práce asi na dvě hodinky, ale tam trubka a brzdovka nakonec zabrali.
Příště budem chytřejší drahoušku
Ok ,trubka od lešení to nebyla,ale byla tvrdá jako blázen a stejně se to ohnulo. Auto bylo na kolech a při zabrání normálně kola prohrábly. No byla to sranda i zkušenost. Jen povolit 4 šrouby na kole byla práce asi na dvě hodinky, ale tam trubka a brzdovka nakonec zabrali.
Příště budem chytřejší drahoušku
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
dej tomu trochu času a tu delší dobu matici prostříkávej WD nebo jiným přípravkem na povolování.
Jinak já to jednou povolil až tehdy, když jsem si na na cca 1,5m dlouhou trubku nasazenou na trhák od velké goly (tzv. traktorová) stoupnul oběma nohama a zhoupnul se celou vahou.
Každopádně až to budeš vracet, musíš to stejně mohutně utáhnout.....nebo někdo dodá exaktní údaj utahovacího momentu?
Jinak já to jednou povolil až tehdy, když jsem si na na cca 1,5m dlouhou trubku nasazenou na trhák od velké goly (tzv. traktorová) stoupnul oběma nohama a zhoupnul se celou vahou.
Každopádně až to budeš vracet, musíš to stejně mohutně utáhnout.....nebo někdo dodá exaktní údaj utahovacího momentu?
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tuším 450Nm, ale musel bych se mrknout - utažení není tak hrozný.
Já jsem musel jednou matku vybrousit do tenka flexou (opatrně abych právě ještě nezasáhl závit) a pak jsem ji praskl majzlíkem jednou ranou. Byla zničená, ale šla dolů - myslím, že jsem tehdy použil výraz: "odborně zkurvit"
Já jsem musel jednou matku vybrousit do tenka flexou (opatrně abych právě ještě nezasáhl závit) a pak jsem ji praskl majzlíkem jednou ranou. Byla zničená, ale šla dolů - myslím, že jsem tehdy použil výraz: "odborně zkurvit"
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM