jenže tys měla zamčenej i volant, z čehož mě, když jsem se to dozvěděl, málem omejvali, protože by nezbejvalo než něco urvat. Já pro jistotu volant nezamykám, aby bylo případně (hlava děravá) o starost míň.
Já mám příplatkovou spínačku u volantu, tedy se zámkem, ale ta se zamkne až když dám klíček do krajní levé polohy. Není to však povinné, klíček jde vyndat i v poloze o stupínek dřív, tedy "vše vypnuto" před uzamčením volantu, tak toho využívám.
nahradni klice od auta si nekdo schovava na drat k narazniku nebo jinam pod auto - taky reseni. Jen si pak vzpomenout, kam to bylo. No a nikde je nevyklepat
když jsem si jednou zamkl klíčky vevnitř, vyháčkoval mi to jeden chlápek během dvaceti vteřin. A z toho si patnáct vteřin dělal ten zahnutej konec na drátu Taky důvod, proč Želva spinká v garáži.
Tak to ja to resim parem nahradnich klicu. Kdyz jedny necham v aute, tak proste vytahnu z kapsy druhy )
Zacal jsem to praktikovat pote, co jsem byl nucenej nechat auto na Veleslavine a udelat si 2 hodinovej vejlet domu a zpet pro nahradni klice.
Jen nevim co budu delat az tam necham oba svazky klicu...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
no tak s tím drátem to je fakt rychlovka...pokud se utrefí to správné místo je to během pár vteřin
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny